Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op 17 mei 2012, 11:32:38
Citaat van: jerryke op 17 mei 2012, 10:58:51
Citaat van: Koter op 17 mei 2012, 10:42:27
...ik gisteren en vandaag alle regels van het uitzonderlijk vervoer aan mijn laars heb gelapt en ik nu juist thuis ben?  ;D

mocht dat gisteren dan niet ? ...ha misschien gisterenavond na een bepaald uur niet meer

Gisterenmiddag om 12 uur mocht je met uitzonderlijk vervoer niet meer rijden in Frankrijk en van gisteren 16 uur niet meer in Belgie. Ik ben gisteren middag pas om 11.30 uur vertrokken in Delle aan de Zwitserse grens.

oei dat is serieus over de schreef  ;D

Micmac

Regelementen zijn er om overtreden te worden.

Micmac

Citaat van: jerryke op 17 mei 2012, 01:11:36
Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 00:15:08
Citaat van: jerryke op 16 mei 2012, 23:38:51
Citaat van: jerryke op 14 mei 2012, 01:05:22


Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

dat wij vandaag er 6 uren over gedaan hebben om in Deurne te geraken......5u in de file is vermoeiend

Een goede GPS doet wonderen en omzeild filles.

jep ik weet het, maar hier kon een GPS ook niets aan veranderen......wij stonden een paar honderd meter achter dat ongeval wat er gebeurd is op de E 313 in Geel.....wij hebben daar stilgestaan van 12.10 u tot 16.20 u ....en wij waren helaas de afrit Geel - Oost al voorbij, dus konden niet meer van de autoweg af

De politie moet je helpen in tegenrichting de autoweg te verlaten, maar ze zijn weer te lui geweest, moest ik hun chef zijn was dat 1/5 van hun dagloon af .

kabar

Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 15:55:36
Regelementen zijn er om overtreden te worden.
Dat zei mijn moeder zaliger ook altijd ... en ze paste het toe!

Mathieu

Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 15:58:11
Citaat van: jerryke op 17 mei 2012, 01:11:36
Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 00:15:08
Citaat van: jerryke op 16 mei 2012, 23:38:51
Citaat van: jerryke op 14 mei 2012, 01:05:22


Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

dat wij vandaag er 6 uren over gedaan hebben om in Deurne te geraken......5u in de file is vermoeiend

Een goede GPS doet wonderen en omzeild filles.

jep ik weet het, maar hier kon een GPS ook niets aan veranderen......wij stonden een paar honderd meter achter dat ongeval wat er gebeurd is op de E 313 in Geel.....wij hebben daar stilgestaan van 12.10 u tot 16.20 u ....en wij waren helaas de afrit Geel - Oost al voorbij, dus konden niet meer van de autoweg af

De politie moet je helpen in tegenrichting de autoweg te verlaten, maar ze zijn weer te lui geweest, moest ik hun chef zijn was dat 1/5 van hun dagloon af .

............ de baas van de politie misschien zelf te lui was om daar zorg voor te dragen of om dat te regezlen?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 15:55:36
Regelementen zijn er om overtreden te worden.

........ onze Micmac de waarheid spreekt want zo kan je zien of de reglementen nut hebben....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

....binnen 18 dagen de dagen weer korter worden?  :smil414ae0fb30e96:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Als je op milieuvriendelijke manier wil schoonmaken, is soda een goed ingrediënt. Maar er zijn ook andere manieren om je huis op natuurlijke wijze schoon te krijgen.


Wasopfrisser

Eén of twee keer sprayen met wodka frist je kleding op tussen twee wasbeurten. De drankgeur verdampt snel, net als de vieze luchtjes die je wilt verwijderen.


Schuurmiddel

Iedereen die wel eens een wasbak heeft geprobeerd schoon te maken, zweert bij schuurmiddel. Maar het kan ook zonder de slechte chemicaliën. Doe een half kopje zuiveringszout in een kom, voeg vloeibaar wasmiddel toe tot het mengsel lijkt op taartglazuur en scrubben maar!


Glasreiniger

Om je spiegels te laten schitteren, voeg je twee eetlepels witte azijn in een liter water. Doe wat van dit mengsel in een spuitfles en spray het op de spiegel. Neem het af met een doekje en je hebt weer helder zicht.


Ontstopper

Is je gootsteen verstopt? Pak dan een pak zuiveringszout, een kopje azijn, citroensap en een liter warm water. Bouw je eigen vulkaan door een half kopje zuiveringszout in de afvoer te gooien. Laat de azijn volgen en dan ongeveer een kwart kop citroensap. Laat het een tijdje schuimen en spoel dan de afvoer door met het warme water.


Bron: Ecosalon

vyske

Citaat van: jerryke op  4 juni 2012, 14:46:31
Wasopfrisser

Eén of twee keer sprayen met wodka frist je kleding op tussen twee wasbeurten. De drankgeur verdampt snel, net als de vieze luchtjes die je wilt verwijderen.
goed excuus voor als 'em te laat thuis komt van 't café en hij stinkt naar den drank)))
jama, dat zit op m'n kleren om ze op te frissen  :lachrol:

Micmac

Zuiveringszout alias Natriumbicarbonaat of baking soda, is hetzelfde product voor zij die het niet zouden weten.

Micmac

Als je een parfumstaaltje geweldig vind kan je het uitspuiten of op een keukenhanddoek strooien, hang deze handdoek achterna over de kleren in de kleerkast en al je kleren hebben dezelfde geur die er lang inblijft .

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 juni 2012, 20:48:53
Als je een parfumstaaltje geweldig vind kan je het uitspuiten of op een keukenhanddoek strooien, hang deze handdoek achterna over de kleren in de kleerkast en al je kleren hebben dezelfde geur die er lang inblijft .

:a_thumbsup_20:

Mathieu

.... dat ik geen parfum dult op mijn klederen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  9 juni 2012, 18:17:56
.... dat ik geen parfum dult op mijn klederen.
Ik ook niet ... en in mijn neus ook niet!

Fonske

parfeum da stinkt men lief gebreukt da oek