Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

....... ik juist telefoon gekregen heb van een goede kennis ( 75 jaar) met de vraag of hij moest komen helpen. Op de vraag waarmee antwoorde hij ze komen telenet toch aansluiten in je living en dan moeten de meubelen er toch allemaal uit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  8 mei 2012, 13:22:54
....... ik juist telefoon gekregen heb van een goede kennis ( 75 jaar) met de vraag of hij moest komen helpen. Op de vraag waarmee antwoorde hij ze komen telenet toch aansluiten in je living en dan moeten de meubelen er toch allemaal uit.

:LOL: :LOL:

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 mei 2012, 13:22:54
....... ik juist telefoon gekregen heb van een goede kennis ( 75 jaar) met de vraag of hij moest komen helpen. Op de vraag waarmee antwoorde hij ze komen telenet toch aansluiten in je living en dan moeten de meubelen er toch allemaal uit.

Da"s een goei. :LOL: :LOL:

Toch fibernet draadloos genomen  Mathieu.

Fibernet zou moeten staan voor glasvezelkabel maar die hebben ze bijna nergens in de grond zitten, het is nog altijd de oude coaxkabel van 75 OHM, die al ongeveer versleten is en veel geld opbrengt.

Mathieu

..... het juist is Micmac, de draadloze zit er in (fibernet) maar ook voor de vaste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... ik op dit moment op dit forum mijn berichten snel kan plaatsen en dus geen drie of viermal meer ze moet verzenden. We zullen zien wat het morgen en de volgende dagen geeft, hopelijk blijft het zo gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... ik vandaag helemaal geen problemen meer ondervonden heb. Dus het lag wel degelijk aan de provider, want mijn installatie staat hier nog steeds en ik werk er nog steeds mee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  9 mei 2012, 20:15:32
..... ik vandaag helemaal geen problemen meer ondervonden heb. Dus het lag wel degelijk aan de provider, want mijn installatie staat hier nog steeds en ik werk er nog steeds mee.

:a_thumbsup_20: hopelijk blijft het zo

Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

Micmac

Hoe snel de tijd kan gaan.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 mei 2012, 19:48:13
Hoe snel de tijd kan gaan.

inderdaad, soms zou ik de wijzers van de klok willen tegenhouden omdat het veel te snel gaat

jerryke

Citaat van: jerryke op 14 mei 2012, 01:05:22


Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

dat wij vandaag er 6 uren over gedaan hebben om in Deurne te geraken......5u in de file is vermoeiend

Micmac

Citaat van: jerryke op 16 mei 2012, 23:38:51
Citaat van: jerryke op 14 mei 2012, 01:05:22


Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

dat wij vandaag er 6 uren over gedaan hebben om in Deurne te geraken......5u in de file is vermoeiend

Een goede GPS doet wonderen en omzeild filles.

jerryke

Citaat van: Micmac op 17 mei 2012, 00:15:08
Citaat van: jerryke op 16 mei 2012, 23:38:51
Citaat van: jerryke op 14 mei 2012, 01:05:22


Dat ik woensdag in Deurne ( Antwerpen) ben op de voetbalpleinen van Stabelino....de man moet er een finale van de scholencompetitie fluiten ....enkele jaren terug heb ik daar Fred en Vyske leren kennen  :a_thumbsup_20:

dat wij vandaag er 6 uren over gedaan hebben om in Deurne te geraken......5u in de file is vermoeiend

Een goede GPS doet wonderen en omzeild filles.

jep ik weet het, maar hier kon een GPS ook niets aan veranderen......wij stonden een paar honderd meter achter dat ongeval wat er gebeurd is op de E 313 in Geel.....wij hebben daar stilgestaan van 12.10 u tot 16.20 u ....en wij waren helaas de afrit Geel - Oost al voorbij, dus konden niet meer van de autoweg af

Koter

...ik gisteren en vandaag alle regels van het uitzonderlijk vervoer aan mijn laars heb gelapt en ik nu juist thuis ben?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 17 mei 2012, 10:42:27
...ik gisteren en vandaag alle regels van het uitzonderlijk vervoer aan mijn laars heb gelapt en ik nu juist thuis ben?  ;D

mocht dat gisteren dan niet ? ...ha misschien gisterenavond na een bepaald uur niet meer

Koter

Citaat van: jerryke op 17 mei 2012, 10:58:51
Citaat van: Koter op 17 mei 2012, 10:42:27
...ik gisteren en vandaag alle regels van het uitzonderlijk vervoer aan mijn laars heb gelapt en ik nu juist thuis ben?  ;D

mocht dat gisteren dan niet ? ...ha misschien gisterenavond na een bepaald uur niet meer

Gisterenmiddag om 12 uur mocht je met uitzonderlijk vervoer niet meer rijden in Frankrijk en van gisteren 16 uur niet meer in Belgie. Ik ben gisteren middag pas om 11.30 uur vertrokken in Delle aan de Zwitserse grens.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....