Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

.......Micmac graag dwars ligt?   ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

En een hekel aan reklame heeft.l

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 april 2012, 23:45:12
De een provider is de andere niet.

Belgacom gebruikt cookies om informatie op uw computer op te slaan en zo uw surfervaring op onze website te verbeteren.
U kunt alle cookies van deze site verwijderen of blokkeren, maar in dat geval zullen sommige delen van de website niet optimaal werken.


Nu kan het zijn dat één vaste spion in een lus blijft draaien en dan werkt die bepaalde website niet, het is nu eenmaal zo dat al het surfgedrag word bekeken door derden die er eigenlijk geen zaken mee hebben maar die willen weten of ze U een bepaald reclame artikel kunnen verkopen.

Zo krijg ik hier altijd tussen de pagina's door een reclame van de Volvo V40, maar dit zet mij aan om overal de V-40 af te raden.

hier op het forum ???? raar dat heb ik nog nooit gehad.....maar normaal mag dat niet, want we zijn een reklamevrij forum

Mathieu

Ik krijg dus met geen enkele mogelijkheid beweging in dit forum, bedoel er mee te werken zoals het vroeger ging.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  9 april 2012, 01:50:59
Ik krijg dus met geen enkele mogelijkheid beweging in dit forum, bedoel er mee te werken zoals het vroeger ging.

Ik heb de volvo ondertussen gevangen, deze zat in een cookie van Windows Live Mail , gek wat zoiets kan doen.

Mathieu

... na herstelling van mijn pc;, nog steeds kleine problemen heb op dit forum, en alleen op dit forum.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 april 2012, 01:23:54
... na herstelling van mijn pc;, nog steeds kleine problemen heb op dit forum, en alleen op dit forum.

oei, wat zit er dan nog mis ?

Mathieu

.... dat ik soms mijn berichten tot viermaal toe moet versturen eer ze op het forum verschijnen.   Maar dat we dat geduld ervoor wel opbrengen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

....... ze morgennamiddag mijn telenet komen aansluiten met digitale tv en pc en telefoon en dat ik hoop dat dan alles terug normaal wordt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 mei 2012, 03:04:11
....... ze morgennamiddag mijn telenet komen aansluiten met digitale tv en pc en telefoon en dat ik hoop dat dan alles terug normaal wordt.

Ben benieuwd of je er iets van merkt  ;)

Koter

...ik benieuwd ben of de problemen van Mathieu morgen zullen opgelost zijn met Telenet?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Supersnel fibernet is even snel als mijn vroegere inbellijn, ik vraag mij af waar ze het woord vandaan halen.

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 mei 2012, 20:20:03
Supersnel fibernet is even snel als mijn vroegere inbellijn, ik vraag mij af waar ze het woord vandaan halen.

amai dan had jij nogal een snelle inbellijn .....is die dan niet zo snel als ze zeggen ?

jerryke

dat bakpoeder niet alleen dient om te bakken, maar dat je gordijnen daar schitterend wit van worden

Mathieu

..... ik bericht gekregen heb dat de technieker aanwezig zal zijn om 14.00 uur. Alles staat klaar en hij kan direct aanvallen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.