Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 januari 2011, 01:11:18
...er blijkbaar geen vrijkaarten of verminderingskaarten weg te geven zijn deze keer.

Bij de hoofdagenten van vrachtwagens en in mindere maten de autoverdelers die hoofdagent zijn.

Mathieu

Mijn eega ligt dan ik het ziekenhuis, misschien een voormiddag daar eens gaan piepen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Oei, hopelijk niets ernstigs Mathieu.

Doe ze de groeten van een ouwe Frutter :4_1_201:

kabar

Wat is er aan de hand met Mia Thieu?

Mathieu

* Mia moet op 16.01.2011 om 14.00 uur binnen zijn in het ziekenhuis. Dan worden nog enkele onderzoeken gedaan en de dag nadien op 17.01.2011 wordt ze geopereerd aan haar knie. Zij moet een volledige nieuwe knie krijgen, haar oude is totaal versleten. Nu loopt of beter gezegd mankt ze ( en haar been wordt helemaal krom) gezien het volledige kniegewricht enkel nog draait gewoon in de knoken zelf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Daarjuist vlogen er een paar honderd kleine vogeltjes rond het huis en bleven er rondjes draaien. Wat kan dat geweest zijn?

Koter

Het is niet zo koud en die kunnen achter  insecten  aanjagen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

* hier  de koolmeesjes al aan het nestelen zijn, net als de kauwkes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: kabar op 19 februari 2011, 20:00:56
Daarjuist vlogen er een paar honderd kleine vogeltjes rond het huis en bleven er rondjes draaien. Wat kan dat geweest zijn?
Ooievaars?  :LOL:

Mathieu

* de dagen al een stuk gelengd zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

........WJD het al meer dan een jaar geleden is dat er hier iemand iets wist?  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Dat Koter en ik gestopt zijn in alle quizzen om diezelfde interesse trend aldaar.  :denken: :denken:

kabar

Ik volg de quizzen dag na dag, maar doe er niet aan mee. Sherlock weet daar meer over. Ook de (overdreven) reacties van enkele posters spelen daar in mee.

Mathieu

...... ik dit bericht reeds voor de vijfde keer aan het posten ben en hoop dat het er nu op staat. Moeilijkheden alleen maar bij de Frutters. Heb alle raadgeveningen gevolgd, heb zelfs alles ( cookies en alles...) van mijn pc af gesmeten, één dag gewacht en dan terug geinstalleerd. Zonder resultaat echter. Spijtiog maar waar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De een provider is de andere niet.

Belgacom gebruikt cookies om informatie op uw computer op te slaan en zo uw surfervaring op onze website te verbeteren.
U kunt alle cookies van deze site verwijderen of blokkeren, maar in dat geval zullen sommige delen van de website niet optimaal werken.


Nu kan het zijn dat één vaste spion in een lus blijft draaien en dan werkt die bepaalde website niet, het is nu eenmaal zo dat al het surfgedrag word bekeken door derden die er eigenlijk geen zaken mee hebben maar die willen weten of ze U een bepaald reclame artikel kunnen verkopen.

Zo krijg ik hier altijd tussen de pagina's door een reclame van de Volvo V40, maar dit zet mij aan om overal de V-40 af te raden.