Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

* ik daarmee de broek van mij gat rij, als ik zo iets moest hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het grote gewicht en het groot verbruik en de hoge verzekering plus taks , bedrijven kunnen nog een deel aftrekken maar als partikulier is het niet haalbaar.

Mathieu

* dat ik vandaag driemaal vast gereden ben in de opgehoopte sneeuw hier. De 4x4 neemt steeds vastere vormen aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

24 december 2010, 01:00:49 #543 Laatste wijziging: 24 december 2010, 01:02:53 door Micmac
Citaat van: Mathieu op 24 december 2010, 00:03:31
* dat ik vandaag driemaal vast gereden ben in de opgehoopte sneeuw hier. De 4x4 neemt steeds vastere vormen aan.

Het zal elk jaar meer worden , door de opwarming van de aarde verdampt er veel meer water die dan hieraangekomen in sneeuw veranderd.

Mathieu

Hopelijk gaat dat niet duren tot februari gelijk verleden jaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 december 2010, 02:38:22
Hopelijk gaat dat niet duren tot februari gelijk verleden jaar.
Van de positieve kant bekijken, doch ik heb ook al vastgezeten, doch na wat manoeuvreren terug vrij, maar ik mis de 4x4 ook.

Mathieu

* schup en borstel nu deel uitmaken van de koffer van de auto.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 26 december 2010, 02:17:33
* schup en borstel nu deel uitmaken van de koffer van de auto.
Da's nu eens een goed gedacht, ik heb nog een legerschupke met verlengbare steel, zal dat eens in de onderste laadvloer steken, zodoende dat ik het bij heb.

Mathieu

_* ze hier nog eens langs gekomen zijn met de tractor met een schup voor, die van de gemeente. De tweede keer dat we ze zien zoalang de sneeuw valt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het Vracht / autosalon te Brussel.

Van zaterdag 15 tot zondag 23 januari 2011 vindt in Brussels Expo het Salon voor Lichte Bedrijfsvoertuigen, Vrijetijdsvoertuigen en Moto's plaats.
Slogan van deze editie is 'Drive YOUR dream'.
Naar gewoonte ligt de focus in de oneven jaren op de lichte bedrijfsvoertuigen: bestelwagens in al hun vormen.
Tegelijkertijd probeert organisator Febiac ook gezinnen naar de Heizel te lokken met een gamma aan vrijetijdsvoertuigen, zoals breaks, SUV's of cabriolets, en motorfietsen.

Milieubewust
De slogan van deze editie is 'Drive YOUR dream' en gaat volgens Febiac over de dromen die eenieder heeft voor zijn voertuig, of het nu een bedrijfsvoertuig of een vrijetijdsvoertuig is: milieubewust, avontuurlijk, efficiënt.

Om weerwerk te bieden aan de kritiek dat het Autosalon toch vooral een "papasalon" is, werden er inspanningen geleverd om het hele gezin aan zijn trekken te laten komen: in Paleis 2 wordt animatie aangeboden voor alle bezoekers, van jong tot oud.
Wie wil, kan buiten ook een rit maken op de off-roadpiste of de piste voor elektrische voertuigen.

Exclusieve GT-wagens
Voor de echte autofreaks is er in het laatste weekend van het Salon een benefiettentoonstelling, 'Dream Cars for Wishes' genaamd, in paleis 11.
Daar worden meer dan 50 exclusieve GT-wagens geëxposeerd.
Een ticket kost 7 euro en de opbrengst gaat integraal naar Make a Wish, de organisatie die wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte vervult.

Toegang tot het Autosalon kost 11 euro. Wie online bestelt op de vernieuwde website www.autosalon.be, betaalt 10 euro.

Vakbeurs
Parallel aan het Salon voor Lichte Bedrijfsvoertuigen, Vrijetijdsvoertuigen en Moto's vindt ook de vakbeurs 'Truck & Transport 2011' plaats en dat van zaterdag 15 tot en met dinsdag 18 januari.
De B2B-beurs is gericht op de transportprofessionals: de vrachtwagenconstructeurs (onder meer Iveco, MAN en Scania), koetswerkbouwers, leveranciers van uitrustingen en logistieke dienstverleners.
Thema van de beurs, die plaatsvindt in Paleis 11 en 12, is 'Great solutions, efficient business'.
Wie niet uitgenodigd is door een exposant, betaalt 25 euro voor een ticket, dat ook toegang biedt tot het andere Salon.

Op het Autosalon zal ook "toekomstopwielen.be" aanwezig zijn, een project dat de autoberoepen bij de jeugd wil promoten en de brug vormt tussen de school en het beroepsleven. In Paleis 9 zal het project zijn stand openzetten voor alle ouders, leerlingen en leerkrachten.
Bron Belga

Mathieu

* het grote vakantie salon ook weer is binnen enkele weken in Antwerpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 30 december 2010, 01:26:42
* het grote vakantie salon ook weer is binnen enkele weken in Antwerpen.
En is er ook geen autosalon voor bedrijfswagens, ik dacht het wel.

Mathieu

* die bedrijfswagens wel doorgaat in Bxl op den Heyzel als ik het goed voorheb. Micmac weet daar zeker méér van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Hier de info over het vracht en auto salon te Brussel, vanaf 15/01/2011.

http://www.salonauto.be/nl/portal/directory/

Mathieu

...er blijkbaar geen vrijkaarten of verminderingskaarten weg te geven zijn deze keer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.