Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 15 december 2010, 02:05:18





Is dat een LV of niet?
Bij VW-Kassel staan er drie zonder gegevens , ze zijn testwagens aan het bouwen, doch de Europese vraag (afname ) blijft klein.

Mathieu

* ik die toch wel eens van dichtbij wilde zien. Moet natuurlijk , gelijk bij zovelen, er eerst ingezeten hebben om te zien of ik nog iets plaats heb boven mijn hoofd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 10 december 2010, 16:25:49
Peniscola is ook een uniek stadje.


Ik vind dat maar een rare naam hoor,  :oops:

Mathieu

* Flurk weer aan iets anders aan het denken is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 december 2010, 01:02:55
* ik die toch wel eens van dichtbij wilde zien. Moet natuurlijk , gelijk bij zovelen, er eerst ingezeten hebben om te zien of ik nog iets plaats heb boven mijn hoofd.

Wat gaat het worden, Jeep en Dodge hebben ook al een VW-crd- 2.0 motor ingebouwd.


Mathieu

* wanneer het moment aangebroken is en je begint te zoeken en te vergelijken dan weet je het in feite op de duur helemaal niet meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 19 december 2010, 17:35:41
* wanneer het moment aangebroken is en je begint te zoeken en te vergelijken dan weet je het in feite op de duur helemaal niet meer.

Bij zo'n weer zou je zeggen ik neem een 4x4 en met die boordstenen en drempels en andere ontsieringen van de openbare weg heb je eigenlijk een stevige off-roader nodig die tegen een stootje kan.


Koter

Citaat van: Micmac op 19 december 2010, 23:17:12
Citaat van: Mathieu op 19 december 2010, 17:35:41
* wanneer het moment aangebroken is en je begint te zoeken en te vergelijken dan weet je het in feite op de duur helemaal niet meer.

Bij zo'n weer zou je zeggen ik neem een 4x4 en met die boordstenen en drempels en andere ontsieringen van de openbare weg heb je eigenlijk een stevige off-roader nodig die tegen een stootje kan.



Dan moet je een Hummer nemen.
Een van onze bazen versleet elk jaar een zware landrover. Met zijn Hummer doet hij toch enkele jaren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

20 december 2010, 00:49:46 #533 Laatste wijziging: 20 december 2010, 00:51:52 door Mathieu
Zo iets bedoel je dan toch hé.






Dure vogel en drinkt me wat veel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

 Inderdaad, dat is hem.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Documentatie bekijken en dan zie je dat zo een ding 19 liter diesel nodig heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Je hebt er ook een vrachtwagen rijbewijs voor nodig.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Geen probleem, heb een rijbewijs dat vol staat van stempels en terug geldig is voor vijf jaar. Dus mag met alles rijden en mijn medische schifting is terug 5 jaar geldig.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Vanaf morgen beginnen de dagen terug te lengen.

Micmac

              6,6 Liter  V8 ,
verbruik normale benzine met het gaspedaal onder mijne rechtervoet kwam ik met de H1 op 28 liter.