Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

* ik 29 maal in Spanje geweest ben met caravan. Afhankelijk van de evaluatie van Mia haar knie wordt het weer Spanje, camping maar dan zonder caravan. Die hebben we dus niet meer. Maar op bijna alle campings kan je een houten of stenen huisje huren voor niet vel meer dan een campingplaats met caravan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

10 december 2010, 16:25:49 #511 Laatste wijziging: 10 december 2010, 18:40:24 door Micmac
Peniscola is ook een uniek stadje.


kabar

Mijn veranda staat er!!!!!

Micmac

Citaat van: kabar op 10 december 2010, 17:59:12
Mijn veranda staat er!!!!!

Met een prima weertje , en morgen zou het 8 graden moeten worden, dus opruimen en oppoetsen.
Volgende week terug vriesweer.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 10 december 2010, 16:25:49
Peniscola is ook een uniek stadje.




* wij daar een keer of vijf stil gevallen zijn en na een bezoek waar we telkens weer iets anders ontdekten, toch maar zijn blijven staan voor enkele weken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het 89ste Autosalon van Brussel .



Van 15 tot 23 januari vindt in de Brusselse Heizelpaleizen het 89ste Autosalon van Brussel plaats.
Zoals gebruikelijk tijdens de oneven jaren, ligt de nadruk op bedrijfs- en vrijetijdsvoertuigen en motorfietsen.
Heel concreet betekent dat -volgens het reglement- dat 70% van de tentoongestelde auto's een bedrijfsvoertuig, vrijetijdswagen, SUV of 4x4 moet zijn.
In de praktijk wil dat zeggen dat heel wat automerken er kunnen uitpakken met een compleet gamma.
Twee paleizen zijn gedurende de ganse looptijd voorbehouden aan de motorfietsen.
Van 15 tot 18 januari kan je in de Paleizen 11 en 12 ook kennismaken met de zware bedrijfsvoertuigen tijdens Truck & Transport.
De deuren zijn elke dag geopend van 10u tot 18.30u, met uitzondering van maandag 17 en vrijdag 21 januari.
Dan sluiten het salon pas om 22u.
Bestel je je kaartje via internet, dan kost het net als vorig jaar € 10. Aan de kassa betaal je een euro meer voor je toegang, tenzij je jonger bent dan 12.
Dan mag je gratis binnen.
Wil je ook bij de trucks een kijkje gaan nemen, dan moet je per persoon € 25 uittrekken.
Na 18 januari wordt Paleis 11 gevuld met 50 luxe- en sportwagens.
Om die te bekijken moet je € 7 extra ophoesten, maar dat geld gaat wel naar de Make a Wish-foundation, ten voordele van kinderen met een levensbedreigende ziekte.
De testpiste voor elektrische voertuigen viel afgelopen jaar klaarblijkelijk in de smaak, want ze is terug.
Buiten kan je ook de talrijke terreinwagens aan de tand voelen op een offroadpiste.
Dat is inmiddels een klassieker.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 10 december 2010, 19:19:25
Citaat van: Micmac op 10 december 2010, 16:25:49
Peniscola is ook een uniek stadje.




* wij daar een keer of vijf stil gevallen zijn en na een bezoek waar we telkens weer iets anders ontdekten, toch maar zijn blijven staan voor enkele weken.

Alles in het teken van de penis, grandioos hoe men op dat gedacht gekomen is.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 10 december 2010, 23:05:28
Het 89ste Autosalon van Brussel .



Van 15 tot 23 januari vindt in de Brusselse Heizelpaleizen het 89ste Autosalon van Brussel plaats.
Zoals gebruikelijk tijdens de oneven jaren, ligt de nadruk op bedrijfs- en vrijetijdsvoertuigen en motorfietsen.
Heel concreet betekent dat -volgens het reglement- dat 70% van de tentoongestelde auto's een bedrijfsvoertuig, vrijetijdswagen, SUV of 4x4 moet zijn.
In de praktijk wil dat zeggen dat heel wat automerken er kunnen uitpakken met een compleet gamma.
Twee paleizen zijn gedurende de ganse looptijd voorbehouden aan de motorfietsen.
Van 15 tot 18 januari kan je in de Paleizen 11 en 12 ook kennismaken met de zware bedrijfsvoertuigen tijdens Truck & Transport.
De deuren zijn elke dag geopend van 10u tot 18.30u, met uitzondering van maandag 17 en vrijdag 21 januari.
Dan sluiten het salon pas om 22u.
Bestel je je kaartje via internet, dan kost het net als vorig jaar € 10. Aan de kassa betaal je een euro meer voor je toegang, tenzij je jonger bent dan 12.
Dan mag je gratis binnen.
Wil je ook bij de trucks een kijkje gaan nemen, dan moet je per persoon € 25 uittrekken.
Na 18 januari wordt Paleis 11 gevuld met 50 luxe- en sportwagens.
Om die te bekijken moet je € 7 extra ophoesten, maar dat geld gaat wel naar de Make a Wish-foundation, ten voordele van kinderen met een levensbedreigende ziekte.
De testpiste voor elektrische voertuigen viel afgelopen jaar klaarblijkelijk in de smaak, want ze is terug.
Buiten kan je ook de talrijke terreinwagens aan de tand voelen op een offroadpiste.
Dat is inmiddels een klassieker.


* ik inderdaad voor dit laatste bijna elk jaar daar geweest ben. Daar heb ik de microbe 4x4 op gedaan en mijn volgende gaat weer zo iets zijn. Weet alleen nog niet goed welk merk want ik wil het bij een lichte vracht houden maar dan met 5 plaatsen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

11 december 2010, 01:02:25 #518 Laatste wijziging: 11 december 2010, 01:11:26 door Micmac
De sterkste zal ongetwijfeld voor een echte all terein de "Nissan Navara automaat 3.0 liter diesel" zijn, maar de prijs is 34000 € en in Full-Option 41000€ voor de 4 x 4.
Mitsubischi met zijn vernieuwde L-200 is ook goed op terein , maar je moet het model mooi vinden.
Suzuki Grand-Vitara heeft weinig in zijn kaarten laten kijken.
De rest zijn bijna allemaal suv's behalve het model van Jeep en de zware Land Rover.
Toyota met de Land-Cruser heeft een te zware instapmotor, en ligt niet zo in de markt.

Mathieu

De Toyota Hillux is ook niet te versmaden met zijn3.0 motor. En dan daar achter op de bak van Alpha ( als ik het goed heb toch) dan heb je oog een gesloten geheel. Ik ben zo niet voor die open laadbakken. Maar dan ben je er ook 46.000 kwijt.


VW is ook als model niet slecht, maar de prijs daarvan ken ik niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Hier het antwoord van een prijsaanvraag in Kassel Duitsland.

VW Amarok DC 2,0 TDI
6-Gang Trendline 3
Kilometers : 0
Prijs  : 35700
No Hardtop



Mathieu

Ik zou die open bak nog afgesloten willen zien, door een cabine Alpha gelijk de mogelijkheid bestaat op die van Toyota.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 december 2010, 13:15:52
Ik zou die open bak nog afgesloten willen zien, door een cabine Alpha gelijk de mogelijkheid bestaat op die van Toyota.

Is den dag van vandaag ook zelf te maken, zonnewerende ruiten in alle modellen  en de rest is polyester en wat meubelbuis , een paar stevige scharnieren en een slot.

Mathieu

Zou er dat toch liever origineel op willen zetten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu






Is dat een LV of niet?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.