Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

* er echter één groot probleem is, mijn eega wil tussen al dat volk niet lopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 november 2010, 11:40:25
* er echter één groot probleem is, mijn eega wil tussen al dat volk niet lopen.

Eens over Uw knie leggen , Mathieu.

Mathieu

* er een massa alcoholcontroles zijn in Limburg dit WE. Vannacht stonden ze recht voor ons deur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 21 november 2010, 15:55:52
* er een massa alcoholcontroles zijn in Limburg dit WE. Vannacht stonden ze recht voor ons deur.

Door de dag ook controle's, en de volvo's rijden ook om te verbaliseren, zouden ze geld nodig hebben of moeten wij die bijbetaling voor het rakettenschild betalen met extra boete's, gelukkig werk mijn escape-systeem zeer goed, doch soms vraag ik mij af of het systeem wel aangepast is voor een luxeauto daar het meer al terrein is waar ik door moet, je houd het soms niet voor mogelijk.

Mathieu

Dan is er maar één oplossing aan Micmac een super de luxe terreinwagen kopen. Daar kan je snelheid mee halen en kan ze zelfs mee over drassige grond rijden. Dus geen enkele rem meer voor je.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

22 november 2010, 22:11:16 #485 Laatste wijziging: 22 november 2010, 22:13:20 door Micmac
Citaat van: Mathieu op 22 november 2010, 18:59:19
Dan is er maar één oplossing aan Micmac een super de luxe terreinwagen kopen. Daar kan je snelheid mee halen en kan ze zelfs mee over drassige grond rijden. Dus geen enkele rem meer voor je.

Daar zit het probleem, het detectiesysteem kan niet omgebouwd worden en word zo weinig gemaakt, nu kan er weer vraag zijn bij de volgende Gumball race en dan moet ik mee op de car springen.

Micmac

Sojakoekjes doen bloeddruk dalen Chinese volwassenen met een hoge bloeddruk die koekjes met 40 gr soja-eiwit kregen gedurende twaalf weken, bleken na afloop een aanzienlijk lagere bloeddruk te hebben. Bij mensen met een problematisch hoge bloeddruk was het resultaat nog aanzienlijker dan bij de proefpersonen die van nature al een hogere bloeddruk hadden.

Micmac

24 november 2010, 00:35:34 #487 Laatste wijziging: 24 november 2010, 01:01:55 door Micmac
Zo voorkom je schadelijke gsm-straling

Er is veel onduidelijkheid over de schadelijkheid van GSM-straling.
Nieuwsberichten spreken elkaar tegen en de vraag blijft: is het wel of niet schadelijk?
Onafhankelijk tijdschrift Medisch Dossier bericht nu over een overzichtsonderzoek met de resultaten van 23 studies naar de relatie tussen mobiel bellen en kanker.
Diepgaande observatie van alle studies leidde tot de ontdekking van een patroon: onafhankelijke onderzoeken, met een betrouwbaarder onderzoeksopzet, vonden telkens zorgwekkender resultaten dan de studies waarbij de telecom-industrie betrokken was. En hoewel gesponsorde en onafhankelijke onderzoeken elkaar meestal tegenspreken, zijn ze het wel eens over het volgende: meer dan 10 jaar gebruik gebruik van een mobiele of draadloze telefoon verhoogt het risico op een hersentumor significant, volgens een onderzoek zelfs met 280%. Bovendien begint het risico al bij zeer kleine hoeveelheden, per 100 uur stijgt het risico met 5%. Bij kinderen wordt een groter risico op hersenkanker gevonden dan bij volwassenen.

Dat is geen nieuws om optimistisch van te worden, maar gelukkig geeft Medisch Dossier ook tips voor een veiliger gebruik van je mobiel:

1) Draag bij het bellen een koptelefoon met een snoertje, zet je mobiel op de luidspreker
   of stuur een sms.
2) Draag het mobieltje nooit op je lichaam of gebruik een hoesje aan je broekriem.
3) Bel niet in een rijdende auto, trein of bus. Daardoor wordt de straling van het
   mobieltje groter.
4) Gebruik je mobiel als antwoordapparaat: zet het uit tot je wilt zien wie gebeld heeft en
   bel dan zonodig terug met stappen 1,2,3 in je achterhoofd.
5) Bel, als het kan, met een vaste telefoon.
6) Vermijd gebruik binnen een metalen gebouw, vooral als het een metalen constructie
    is.
7) Laat kinderen nooit met een mobieltje naast het bed of onder het kussen slapen.
8) Laat kinderen hun mobieltje alleen voor noodgevallen gebruiken.

Mijn Gsm zit meestal in de carkit met buitenantenne, voor de rest zijn de gesprekken zo kort mogelijk daar elk Gsm-gesprek word afgetapt door Politie-databanken en door de Nato, die dat minstens twee jaar bijhouden , ook Sms-berichten worden twee jaar bewaard.
Big-Brother ziet in elk individu een potentieel gangster.

Mathieu

* ik het mij zeker niet aantrek dat ze mijn gsm kunnen traceren en afluisteren. Ik doe dus niets wat niet elkeen mag weten. Maar ik gebruik die nooit lang.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 24 november 2010, 00:42:36
* ik het mij zeker niet aantrek dat ze mijn gsm kunnen traceren en afluisteren. Ik doe dus niets wat niet elkeen mag weten. Maar ik gebruik die nooit lang.

Het traceren is goed voor iemand op te sporen maar men weet precies tot op de meter waar ge geweest bent.
Het terugvinden van gestolen machines of auto's werkt op hetzelfde principe.

Mathieu

Dat ze dat gewoon verplicht maakten in elke wagen, met die bijkomende bijzonderheid dat de centrale de wagen kan laten stoppen en sluiten zonder dat de inzittende er dan nog van binnen uit kan. Dat motor stil leggen was vroeger niet toegelaten hier, weet niet of dat al gewijzigd is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 november 2010, 00:33:18
Dat ze dat gewoon verplicht maakten in elke wagen, met die bijkomende bijzonderheid dat de centrale de wagen kan laten stoppen en sluiten zonder dat de inzittende er dan nog van binnen uit kan. Dat motor stil leggen was vroeger niet toegelaten hier, weet niet of dat al gewijzigd is.

Auto's met een startpas vallen allemaal stil na zo'n drie a vierhonderd meter, als hij gestolen word, of iemand anders vertrekt ermee zonder dat ge die pas meegeeft.

Mathieu

Wat ik feitelijk bedoel is dat ze origineel een dergelijk apparaat in elk voertuig moeten inbouwen. Dat in geval van het verplicht meegeven van alles, startpas en eventuelme code inbegrepen en de wagen rijdt dan toch weg, er nog steeds een mogelijkheid bestaat van alles te blokkeren. Motor stilvallen en bestuurder niet meer uit de wagen kunnen, alleen via centrale en dan nog alleen na oproep van de politie ( en controle of het wel degelijk de politie was die dat verzoek gedaan heeft)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

We hebben zojuist onze poes laten inslapen. Ze was al 14.5 jaar oud en sinds enkele dagen verlamd aan haar achterpoten. Gust zal het zonder zijn kameraad moeten stellen.
D:\Documents and Settings\PC\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\HPIM0539.JPG

[verwijderd door de beheerder]

Mathieu

* het beestje een veel beter leven gehad heeft dan menig mens Kabar, daar ben ik zeker van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.