Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kabar

Amaai, de hele namiddag ben ik niet op de Frutters geraakt. Kreeg een melding dat ze een oude backup gingen installeren.

jerryke

Citaat van: kabar op  3 augustus 2010, 19:48:01
Amaai, de hele namiddag ben ik niet op de Frutters geraakt. Kreeg een melding dat ze een oude backup gingen installeren.

je bent er toch weer geraakt  :a_thumbsup_20:

Mathieu

* het hier weer ferm aan het regenen is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2010, 23:48:58
* het hier weer ferm aan het regenen is.

  :zoeken:  Het regent van Kleine-Brogel tot in Venlo

Mathieu

* het hier een echt zomers weertje is op dit moment. 23 gr en volle bak zon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Zorro

't Is miljaar al een eeuwigheid geleden dat ik nog op "De frutters" geweest ben. 'k Kom hier eens wat animo zoeken want op veel andere "sites" is 't nu zoals op de TV... Vakantie en veeeeeeeeeeel brol! Het "leven " is er uit en men kruipt langzaam naar het einde toe. Men vervalt in herhalingen van onderwerpen die slecht een paar mensen (die in de stiel zitten) interesseren en men ziet niet in dat men zodoende zijn eigen "site" om zeep helpt.
Oef, frisse lucht zal me deugd doen, hoop ik toch want als "notoire" ouderling heb ik niet veel prietpaat meer nodig om volledig seniel te worden.
Is er een dokter op de "site"?    :hi_smiley:

Flurk

Citaat van: Micmac op  4 augustus 2010, 00:12:30
Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2010, 23:48:58
* het hier weer ferm aan het regenen is.

  :zoeken:  Het regent van Kleine-Brogel tot in Venlo
Zelfs tot hier. :biggrinumbrella1:

Flurk

Citaat van: Zorro op  4 augustus 2010, 13:19:45
't Is miljaar al een eeuwigheid geleden dat ik nog op "De frutters" geweest ben. 'k Kom hier eens wat animo zoeken want op veel andere "sites" is 't nu zoals op de TV... Vakantie en veeeeeeeeeeel brol! Het "leven " is er uit en men kruipt langzaam naar het einde toe. Men vervalt in herhalingen van onderwerpen die slecht een paar mensen (die in de stiel zitten) interesseren en men ziet niet in dat men zodoende zijn eigen "site" om zeep helpt.
Oef, frisse lucht zal me deugd doen, hoop ik toch want als "notoire" ouderling heb ik niet veel prietpaat meer nodig om volledig seniel te worden.
Is er een dokter op de "site"?    :hi_smiley:
Ik denk het niet Zorro maar met een beetje geluk misschien een kwakzalver of een handoplegger.  Die kunnen ons misschien nekeer doen lachen.

Mathieu

* dat het allemaal goed mogelijk is , maar dan mogen de traditionele dokters het niet weten want dan is het weer zever en werkt het niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Schaffen's Fly-In is ook op 14 Augustus 2010

http://flyin.dac.be/

Mathieu

Zorro ook hier mag meedoen aan de voetbalprono, gewoon invullen zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Jerryke vergeetachtig wordt :devil_whip:

Mathieu

* de mogelijkheid van de vergrijzing er misschien een rol in speelt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

*eten maken voor quissen gaat ;D

kabar

Wij gaan elke maand op restaurant eten. Deze maand had mijn vrouw nog niks gezegd. Vanmiddag zei ze:"Volgende week zijn we 36 jaar getrouwd. Dan kunnen we eens speciaal gaan eten!"