Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

* ik  van zo iets nu eens niet meer verschiet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Flurk op 27 september 2009, 13:47:34
*Belgische "vreedzame" moslims een Al-Quaida cel in marokko vetmesten met de OCMW en dop die ze hier krijgen???
De mensen nog niet voor de helft weten wat hier allemaal gaande is en waar het geld naartoe stroomt. We worden via de nieuwsdiensten bedolven onder leugens en de meeste mensen blijven ze slikken als zoete broodjes.
Om maar een klein voorbeeld te geven; hier huurt het OCMW 9 huizen waarvan er 8 bezet worden door vreemdelingen die natuurlijk geen huur moeten betalen maar maandelijks nog een flinke som humanitaire hulp krijgen toegestopt. De andere twee huizen is verhuurd aan onze mensen die van het OCMW leven maar daar wordt wel de huur afgetrokken. Blijft er over een 400 euro om van te leven.

Mathieu

27 september 2009, 23:48:23 #227 Laatste wijziging: 14 oktober 2009, 19:52:54 door Mathieu
* je nergens naar toe kan om klacht neer te leggen als je een blanke bent. Maar als je anderskleurig bent moet je maar naar dat ongelijke kansen bureel gaan en die springen wel in de bres voor je.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

** Er in Oostenrijk 40 cm sneeuw gevallen is terwijl ze in Griekenland vechten tegen de bosbranden??

Mathieu

* je er wel nog niet kan gaan skieen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 14 oktober 2009, 19:53:27
* je er wel nog niet kan gaan skieen.
*Dat skieën één van de weinige sporten is die ik nog nooit geprobeerd heb?

Mathieu

je dat zeker moet proberen en dan win je misschien de slalom voor senioren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

ik hou alleen van waterskiën

Mathieu

* je daar wel heel nat van kan worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

-Het bij mij 40 jaar geleden is dat ik nog op een waterski heb gestaan?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

maar dat verleer je niet hoor !!

Mathieu

* ik er zeker van ben dat je dat wel verleerd. Mijn schoondochter heeft dat gedaan van toen ze zelf 8 jaar was tot een vijftal jaren geleden ( geen zin meer) Dus 20 jaar erop gestaan waar ze maar kon. Dit jaar wilde ze terug beginnen en ze had blijbaar haar vertrouwen snel terug gevonden. De derde keer dat ze ging kwam ze terug met de nagel van haar dikke teen half uitgescheurd, rechterzijde vol blauwe plekken, enz..... Ze heeft er wel niet meer op gestaan en wat ze uitgespookt had heb ik nooit geweten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

*De shotterkes van  KSK Opwijk hun pre gepikt is?

xofie

Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2009, 16:04:31
* ik er zeker van ben dat je dat wel verleerd. Mijn schoondochter heeft dat gedaan van toen ze zelf 8 jaar was tot een vijftal jaren geleden ( geen zin meer) Dus 20 jaar erop gestaan waar ze maar kon. Dit jaar wilde ze terug beginnen en ze had blijbaar haar vertrouwen snel terug gevonden. De derde keer dat ze ging kwam ze terug met de nagel van haar dikke teen half uitgescheurd, rechterzijde vol blauwe plekken, enz..... Ze heeft er wel niet meer op gestaan en wat ze uitgespookt had heb ik nooit geweten.

dus had ze het niet verleerd !!! de rest blijkbaar gebeurd op monoski veronderstel ik

Mathieu

* ik tussen licht en donker die snoodaard(s) in handen zou willen krijgen die die pre van die mannekes gestolen hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.