Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: barabas op  1 juli 2014, 19:41:59
Jullie hebben duidelijk ook geen vlag hangen ;D

........ ik ook geen vlag uithang ( nooit) maar toch alle wedstrijden van hen gezien heb en ook nog andere.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

.......... ik morgen ook ga kijken en hoop dat de Hollanders er op hun patatten krijgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nu ga ik vandaag ook eens kijken, die duitsers kunnen precies voetballen en ik zou er graag iets meer van leren want nu ken ik er niks van.

Mathieu

...... de manschaft vandaag met volle glorie werden ingehaald in Duitsland.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 13 juli 2014, 20:56:24
Nu ga ik vandaag ook eens kijken, die duitsers kunnen precies voetballen en ik zou er graag iets meer van leren want nu ken ik er niks van.
MicMac, als je zegt dat je er totaal niets van kent, hoe kun je dan zien dat " ze precies kunnen voetballen"? :denken: :denken:  :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 juli 2014, 12:09:13
Citaat van: Micmac op 13 juli 2014, 20:56:24
Nu ga ik vandaag ook eens kijken, die duitsers kunnen precies voetballen en ik zou er graag iets meer van leren want nu ken ik er niks van.
MicMac, als je zegt dat je er totaal niets van kent, hoe kun je dan zien dat " ze precies kunnen voetballen"? :denken: :denken:  :4_1_72:
Als twee voetbalploegen moeten spelen voor een wereldbeker word verondersteld dat deze ploegen het beste voetbal laten zien dat er bestaat, nu blijkt dat niet het geval want de gool was net niet breed genoeg want er stampte er eentje tegen die zijpaal, nu was zijn naam Mussi of zoiets, en deze speler kreeg achteraf de "Gouden Bal", nu zei "Diego Armando Maradona" dat deze prijs onverdiend was, dus dat manneke (klein gestalte) kon dus niet voetballen volgens de oud prof, en zo heb ik eigenlijk meer dan één uur mijn tijd weggegooid aan wat ik dacht iets leerrijks bij te leren, maar ik ben nog altijd even dom als het over voetbal gaat. 

Koter

Citaat van: Micmac op 16 juli 2014, 21:56:39
Citaat van: Flurk op 16 juli 2014, 12:09:13
Citaat van: Micmac op 13 juli 2014, 20:56:24
Nu ga ik vandaag ook eens kijken, die duitsers kunnen precies voetballen en ik zou er graag iets meer van leren want nu ken ik er niks van.
MicMac, als je zegt dat je er totaal niets van kent, hoe kun je dan zien dat " ze precies kunnen voetballen"? :denken: :denken:  :4_1_72:
Als twee voetbalploegen moeten spelen voor een wereldbeker word verondersteld dat deze ploegen het beste voetbal laten zien dat er bestaat, nu blijkt dat niet het geval want de gool was net niet breed genoeg want er stampte er eentje tegen die zijpaal, nu was zijn naam Mussi of zoiets, en deze speler kreeg achteraf de "Gouden Bal", nu zei "Diego Armando Maradona" dat deze prijs onverdiend was, dus dat manneke (klein gestalte) kon dus niet voetballen volgens de oud prof, en zo heb ik eigenlijk meer dan één uur mijn tijd weggegooid aan wat ik dacht iets leerrijks bij te leren, maar ik ben nog altijd even dom als het over voetbal gaat. 

Alleen als het over voetbal gaat?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Voordat men die partij uitgelegd heeft waarvoor honden dienen zijn alweer vijf jaar verlopen.
Vandaar dat men zegt dat alleen de mens opvoeding nodig heeft, als hij sterft weet hij nog niks.


Mathieu

Als zij het niet weten zullen we het wel nooit te weten komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


Flurk

..........MicMac goed werk doet??????????
Een netwerk van Roemeense cybercriminelen dat in verschillende Europese landen actief was, is woensdag ontmanteld met de hulp van Europol.

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 juli 2014, 11:50:27
..........MicMac goed werk doet??????????
Een netwerk van Roemeense cybercriminelen dat in verschillende Europese landen actief was, is woensdag ontmanteld met de hulp van Europol.

waaaaaw  :d_clap_20: voor Micmac

Mathieu

Citaat van: Flurk op 17 juli 2014, 11:50:27
..........MicMac goed werk doet??????????
Een netwerk van Roemeense cybercriminelen dat in verschillende Europese landen actief was, is woensdag ontmanteld met de hulp van Europol.

Zou hij ons iets van de sluier durven oplichten, zonder zijn eigen carriere te schaden???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.