Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Inderdaad is oost en west vlaanderen de streek van mattetaarten, maar zoals bij dokters is het ook bij bakkers, op 500 bakkers vind je mogelijk één goede die boven de rest uitsteekt en zo is het ook bij deze bakkerij, ze steekt gewoon boven de rest uit omdat alleen het beste goed genoeg is en ze ongeveer 100 jaar ervaring hebben.

http://www.bakkerijdevuyst.be/historiek.html

Mathieu

Citaat van: jerryke op 20 juni 2014, 11:22:09
Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

waar haal jij je mattentaarten ?

Geraardsbergen mag zichzelf "mattentaartenstad" noemen, terwijl het naburige Lierde de titel van "mattentaartengemeente" toegewezen heeft gekregen. Ik denk dat je in die streek bij iedere bakker die lekkernijen kunt vinden en dat iedere bakker daar een beetje zijn eigen draai aan geeft...kwestie van wat jij lekker vindt, vind je die die bakker de beste heeft

....... dit inderdaad zo is. Mia bakt zelf ons brood en dat vindt ik veel lekkerder dan dit van gelijk welke bakker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........ wanneer gelijk welke bakker de broden op dezelfde manier moest bakken als mijn eega dat doet, ze binnen de maand hun zaak konden sluiten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 30 juni 2014, 13:22:34
Citaat van: jerryke op 20 juni 2014, 11:22:09
Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

waar haal jij je mattentaarten ?

Geraardsbergen mag zichzelf "mattentaartenstad" noemen, terwijl het naburige Lierde de titel van "mattentaartengemeente" toegewezen heeft gekregen. Ik denk dat je in die streek bij iedere bakker die lekkernijen kunt vinden en dat iedere bakker daar een beetje zijn eigen draai aan geeft...kwestie van wat jij lekker vindt, vind je die die bakker de beste heeft

....... dit inderdaad zo is. Mia bakt zelf ons brood en dat vindt ik veel lekkerder dan dit van gelijk welke bakker.

hier ook zo Mathieu, en als ik al eens een brood meebreng dan wordt de helft weggedaan

proske

WAAR vindt men bijvoorbeeld nog ECHTE vloerpistolets ???
Of het echt dubbelgebakken boerenbrood .

Vader was bakker . Toen hij gepensioneerd was ging hij aan zee een bakkerswinkel binnen en vroeg koffiekoeken . Niet naar zijn goesting ging hij er mee terug en zei dat ze hun smeerlapperij maar zelf moesten opvreten . Het slot van het verhaal was dat hij drie nachten bij die bakker gaan werken is .

En toen zei hij "dit was de laatste keer dat ik een bakkerij vanbinnen gezien heb "

En zo gebeurde . :4_9_8:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: Mathieu op 30 juni 2014, 13:22:34
Citaat van: jerryke op 20 juni 2014, 11:22:09
Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

waar haal jij je mattentaarten ?

Geraardsbergen mag zichzelf "mattentaartenstad" noemen, terwijl het naburige Lierde de titel van "mattentaartengemeente" toegewezen heeft gekregen. Ik denk dat je in die streek bij iedere bakker die lekkernijen kunt vinden en dat iedere bakker daar een beetje zijn eigen draai aan geeft...kwestie van wat jij lekker vindt, vind je die die bakker de beste heeft

....... dit inderdaad zo is. Mia bakt zelf ons brood en dat vindt ik veel lekkerder dan dit van gelijk welke bakker.
Doen wij al jaren ......... :a_thumbsup_20: :4_1_201:

Mathieu

.... de Rode Duivels vanavond gaan winnen van de USA.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........ volgens de USA de Rode Duivels een voordeel hebben omdat de Algerijnse ref frans spreekt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke


Citaat van: Mathieu op  1 juli 2014, 15:15:09
.... de Rode Duivels vanavond gaan winnen van de USA.
Citaat van: Mathieu op  1 juli 2014, 15:16:08
........ volgens de USA de Rode Duivels een voordeel hebben omdat de Algerijnse ref frans spreekt.

ik hoop het

Koter

Mij maakt het niets uit als ze verliezen. Dan is die stomme heisa rond dat idioot gedoe toch weer gedaan.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op  1 juli 2014, 18:30:14
Mij maakt het niets uit als ze verliezen. Dan is die stomme heisa rond dat idioot gedoe toch weer gedaan.  ;D

... het veel geld zou kosten als ze kampioen zouden spelen :oops: :oops: :oops: :oops:

Flurk

Citaat van: Koter op  1 juli 2014, 18:30:14
Mij maakt het niets uit als ze verliezen. Dan is die stomme heisa rond dat idioot gedoe toch weer gedaan.  ;D
idem dito vansgelijken.............. :4_1_201:

barabas

Jullie hebben duidelijk ook geen vlag hangen ;D

Micmac

Citaat van: barabas op  1 juli 2014, 19:41:59
Jullie hebben duidelijk ook geen vlag hangen ;D

Ik dacht dat die vlaggen en aanverwante dingen tegen het Separatisme was, en dus allemaal royalisten waren.

barabas

Citaat van: Micmac op  1 juli 2014, 20:00:28
Citaat van: barabas op  1 juli 2014, 19:41:59
Jullie hebben duidelijk ook geen vlag hangen ;D

Ik dacht dat die vlaggen en aanverwante dingen tegen het Separatisme was, en dus allemaal royalisten waren.

... je dus beter NIET kan denken ;D