Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op 14 mei 2014, 13:42:55
Citaat van: Mathieu op 14 mei 2014, 13:08:16
........... de oorspronkelijke opener van dit forum zich al jaren niet meer heeft laten zien of horen.

Onze Fred bedoel je, inderdaad hoe zou het daar mee zijn?!

Fred is spijtig genoeg ziek

Mathieu

...... dat dit niet mijn bedoeling was, weet ook dat Fred al een hele tijd echt ziek is. Maar ik meende dat ervoor nog iemand geweest is....... zal wel mis zijn zeker.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.................er tussen verschillende forums toch eigenaardige samenlopen van omstandigheden en gebeurtenissen kunnen zijn. Zodanig zelfs dat verschillende leden op hetzelfde moment dezelfde goesting kunnen hebben om zich naar dezelfde plaats te begeven om daar hetzelfde te gaan kopen. Dus telepathie bestaat echt.....:denken: :denken: :denken:

barabas

18 juni 2014, 04:10:07 #1623 Laatste wijziging: 18 juni 2014, 11:13:37 door barabas
...ik niet kan volgen! Of zijn dat undercover operaties ???

jerryke

Citaat van: Flurk op 18 juni 2014, 02:11:51
.................er tussen verschillende forums toch eigenaardige samenlopen van omstandigheden en gebeurtenissen kunnen zijn. Zodanig zelfs dat verschillende leden op hetzelfde moment dezelfde goesting kunnen hebben om zich naar dezelfde plaats te begeven om daar hetzelfde te gaan kopen. Dus telepathie bestaat echt.....:denken: :denken: :denken:

? ? ? ? ?

barabas

....er hier altijd ene zit te loeren zonder te posten ???

Micmac

Citaat van: Flurk op 18 juni 2014, 02:11:51
.................er tussen verschillende forums toch eigenaardige samenlopen van omstandigheden en gebeurtenissen kunnen zijn. Zodanig zelfs dat verschillende leden op hetzelfde moment dezelfde goesting kunnen hebben om zich naar dezelfde plaats te begeven om daar hetzelfde te gaan kopen. Dus telepathie bestaat echt.....:denken: :denken: :denken:

De eerste wel op Dinsdag en de andere op Donderdag en vermits het dorpje klein is zou het wel dezelfde zaak kunnen zijn, maar betere bestaan niet en die staan morgen al klaar als ik binnekom, het is ook een garantie voor versheid en dat is prioritair.

Mathieu

....er maar eentje antwoord geeft, zou het daar over gaan dan misschien?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

Als ze nooit mattentaarten hebben geproefd, hoe kunnen dat dan kenners zijn?  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 19 juni 2014, 20:49:45
Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

Als ze nooit mattentaarten hebben geproefd, hoe kunnen dat dan kenners zijn?  :denken:

Dat zijn alles kenners, maar de samenstelling is weten wat je eet en dat is morgen met stylo en papier de hamvraag, het word lachen geblazen.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 21:52:22
Citaat van: Koter op 19 juni 2014, 20:49:45
Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

Als ze nooit mattentaarten hebben geproefd, hoe kunnen dat dan kenners zijn?  :denken:

Dat zijn alles kenners, maar de samenstelling is weten wat je eet en dat is morgen met stylo en papier de hamvraag, het word lachen geblazen.

Alles kenners?? Wel een vreemd clubje heb je daar
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Hoe hoger het diploma hoeveel te meer dat ze denken te weten, gelukkig is met de huidige evolutie een vers afgestudeerde prof op twee jaar leek.

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 22:01:26
Hoe hoger het diploma hoeveel te meer dat ze denken te weten, gelukkig is met de huidige evolutie een vers afgestudeerde prof op twee jaar leek.
Dan gaan ze verschieten als ze zien dat gij daar ook zijt en dat ze dus kansloos zijn.  :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Micmac op 19 juni 2014, 20:34:13
Maar op Dinsdag is de zaak wel gesloten, en vandaag had ik geluk juist op de middag daar te zijn, geen volk in de winkel.

Nu morgen de kenners eens uittesten, de meeste hebben nooit mattetaarten gegeten, en denken dat ze van Geraardsbergen zijn.

waar haal jij je mattentaarten ?

Geraardsbergen mag zichzelf "mattentaartenstad" noemen, terwijl het naburige Lierde de titel van "mattentaartengemeente" toegewezen heeft gekregen. Ik denk dat je in die streek bij iedere bakker die lekkernijen kunt vinden en dat iedere bakker daar een beetje zijn eigen draai aan geeft...kwestie van wat jij lekker vindt, vind je die die bakker de beste heeft