Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 16 april 2014, 15:45:09
Citaat van: Koter op 16 april 2014, 11:12:45
...........ik wel eens wil weten hoeveel Belgen een vergoeding krijgen van die twee landen?

En hoeveel familie's nog geld krijgen van de overleden nieuwe Belgen. ??? :oops:

.......als je daar over gaat reclameren dan wordt je verweten een rasist te zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........ er landen zijn die halal verplicht maken maar zouden die wel weten wat een rotzooi daarin gedraaid wordt???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

...................er momenteel 53 (burger) oorlogen aan de gang zijn in de wereld en dat ze  allemaal  één partij gemeen hebben................moslims........... :denken:

Mathieu

........ ik me de vraag stel aan welke zijde die moslims staan : aan de goede of aan de slechte. Hun visie er niet bij geteled want die staan altijd aan de goede kant, telkens het hun uitkomt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 01:11:18
........ ik me de vraag stel aan welke zijde die moslims staan : aan de goede of aan de slechte. Hun visie er niet bij geteled want die staan altijd aan de goede kant, telkens het hun uitkomt.

De opkomst van de vrouw en de discriminatie van man is de oorzaak van dergelijke burgeroorlogen, doch uiteindelijk zal de vrouw winnen want ze hebben geen mannen nodig.

Micmac

......het slecht gesteld is met de communicatie in Gasthuisberg.

Hier een voorbeeld,

Een telefoontje !

Met Ziekenhuis Gasthuisberg Leuven

Ik zou graag met iemand spreken die me kan inlichten over de toestand van een patiënt die bij u verpleegd wordt.

Hoe is de naam van de patiënt ?

Louis Segers.

Een ogenblik a.u.b., ik verbind u door met de verpleging.

Met de wachtdienst, wat kan ik voor u doen ?

Ik zou graag weten hoe het gesteld is met de gezondheidstoestand van Louis Segers in kamer 302 ?

Een ogenblikje, ik verbind u door met de dokter van wacht

Met de dokter van wacht.

Dag dokter, ik had graag geweten hoe het gaat met mijnheer Louis Segers die al drie weken bij u verpleegd wordt in kamer 302 ?

Een ogenblikje, ik zal zijn dossier even raadplegen.
Hier heb ik het.

Hij heeft vandaag goed gegeten, zijn bloeddruk en hartslag zijn normaal, hij reageert goed op de voorgeschreven medicatie en morgen
nemen we de hartmonitor weg.

Als alles zo nog 48 uur gunstig verder evolueert zal zijn behandelende arts hem waarschijnlijk uit het ziekenhuis ontslaan voor het volgende weekend.

Dat is fantastisch nieuws, ik ben ongelooflijk opgelucht.

Bedankt dokter, van harte bedankt.

Zo te horen bent u wel erg begaan met de patiënt.

Dichte familie?

Nee, nee dokter, ik ben Louis Segers zelf. Ik bel u vanuit kamer 302.
Iedereen loopt hier mijn kamer in en uit maar niemand zegt verdomme iets.
Ik wou zelf ook eens weten hoe het met mij gesteld is.....


Koter

Dat is al een oeroude mop.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Mop met baard als Abraham....................

Mathieu

Of misschien de baard van Conchita....?????????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Wat Gasthuisberg betreft zal ook wel liggen aan het feit hoe het personeel wordt aangesproken en natuurlijk lopen daar nurken rond, net zoals die rondlopen op de straat. Mijn kleindochter heeft daar 7 maanden gelegen en de service was er fantastisch. Mijn overbuur heeft er maanden gelegen, hebben steeds de informatie gekregen die we vroeger, en we waren geen familie. Maar eerst gaan uitleggen dat zijn zoon in NL woonde en steeds van huis was, met het verzoek en toestemming van de buurman zelf, dat wij de info kregen en doorgaven aan hem. Nooit geen problemen opgeleverd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........... de oorspronkelijke opener van dit forum zich al jaren niet meer heeft laten zien of horen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 13 mei 2014, 14:17:54
Wat Gasthuisberg betreft zal ook wel liggen aan het feit hoe het personeel wordt aangesproken en natuurlijk lopen daar nurken rond, net zoals die rondlopen op de straat. Mijn kleindochter heeft daar 7 maanden gelegen en de service was er fantastisch. Mijn overbuur heeft er maanden gelegen, hebben steeds de informatie gekregen die we vroeger, en we waren geen familie. Maar eerst gaan uitleggen dat zijn zoon in NL woonde en steeds van huis was, met het verzoek en toestemming van de buurman zelf, dat wij de info kregen en doorgaven aan hem. Nooit geen problemen opgeleverd.

Ook wij hebben goede herinneringen aan Gasthuisberg. Het is en blijft een ziekenhuis maar staat hier toch in de top drie tesamen met Augustinus (Wilrijk) en Klina (Brasschaat).

Mijn vrouw heeft daar in het totaal 14 maanden gelegen, dus kunnen we hierover wel meepraten helaas.

barabas

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2014, 13:08:16
........... de oorspronkelijke opener van dit forum zich al jaren niet meer heeft laten zien of horen.

Onze Fred bedoel je, inderdaad hoe zou het daar mee zijn?!

Flurk

............de Antwerpse Joden schrik hebben om de draad kwijt te geraken?????

Micmac

Citaat van: Flurk op 10 juni 2014, 18:05:06
............de Antwerpse Joden schrik hebben om de draad kwijt te geraken?????

Met de overkapping van de ring is hun draad inderdaad onderbroken en zou wel eens het einde kunnen betekenen van de antwerpse diamantstad.