Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Flurk op  6 april 2014, 13:24:42
Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 01:14:03
Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.
Professor Barabas dus  :oops:

Ik ben gene prof, ik ken zelfs gene Oenenloog :4_9_8:

Flurk

Citaat van: barabas op  6 april 2014, 20:41:18
Citaat van: Flurk op  6 april 2014, 13:24:42
Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 01:14:03
Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.
Professor Barabas dus  :oops:

Ik ben gene prof, ik ken zelfs gene Oenenloog :4_9_8:
..................dat MicMac het wel zal weten want die oenen logen allemaal :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

......oenoloog misschien iemand is die de (h)oenders helpt eieren leggen...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 april 2014, 01:33:01
......oenoloog misschien iemand is die de (h)oenders helpt eieren leggen...

maar allee nu, daar kun je in Frankrijk toch voor studeren

Flurk

Citaat van: jerryke op  7 april 2014, 11:25:05
Citaat van: Mathieu op  7 april 2014, 01:33:01
......oenoloog misschien iemand is die de (h)oenders helpt eieren leggen...

maar allee nu, daar kun je in Frankrijk toch voor studeren
.......Je dat hier ook kunt......................
.................maar dat de meesten kiezen voor vinoloog.....

Flurk

7 april 2014, 12:24:25 #1580 Laatste wijziging: 7 april 2014, 14:27:13 door Flurk
..................er in HAM een moeder met haar 2 kindjes in het kanaal gereden zijn en verdronken en dat volgens feesboek 369.110 personen dit leuk vinden ???????????
.......... ik dat verschrikkelijk vind.......... :triest:

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 april 2014, 12:24:25
..................er in HAM een moeder met haar 2 kindjes in het kanaal gereden zijn en verdronken en dat volgens feesboek 369.110 personen dit leuk vinden ???????????
.......... ik dat verschrikkelijk vind.......... :triest:

Het woordje leuk is een vergissing bij Facebook en moet like's zijn, maar dat ongeval is hier maar een paar kilometer vandaan, en zou weleens een wanhoopsdaad kunnen zijn volgens de omstandigheden van het ongeval.

Het ongeval van gisteren met die wielrenner doet dan weer de vraag rijzen dat obstakels in de midden van de rijbaan alweer een leven heeft gekost, zo zijn ook paaltjes aan de zijkant van de rijweg een groot gevaar voor de mens
.

Flurk

.............er volgens de foto van de nieuwe Gentenaars geen enkele allochtoon komen wonen is..............
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140408_015 :denken:

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 april 2014, 13:02:12
.............er volgens de foto van de nieuwe Gentenaars geen enkele allochtoon komen wonen is..............
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140408_015 :denken:

  :denken:    Die komen niet naar dergelijke bijeenkomsten, ze hebben geen halal vlees in het gemeentehuis.  :oops:

Mathieu

8 april 2014, 19:27:31 #1584 Laatste wijziging: 8 april 2014, 19:29:52 door Mathieu
Citaat van: Micmac op  7 april 2014, 15:46:05
Citaat van: Flurk op  7 april 2014, 12:24:25
..................er in HAM een moeder met haar 2 kindjes in het kanaal gereden zijn en verdronken en dat volgens feesboek 369.110 personen dit leuk vinden ???????????
.......... ik dat verschrikkelijk vind.......... :triest:

Het woordje leuk is een vergissing bij Facebook en moet like's zijn, maar dat ongeval is hier maar een paar kilometer vandaan, en zou weleens een wanhoopsdaad kunnen zijn volgens de omstandigheden van het ongeval.

Het ongeval van gisteren met die wielrenner doet dan weer de vraag rijzen dat obstakels in de midden van de rijbaan alweer een leven heeft gekost, zo zijn ook paaltjes aan de zijkant van de rijweg een groot gevaar voor de mens
.
.


......de vrouw is wel niet dood hé.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  7 april 2014, 12:24:25
..................er in HAM een moeder met haar 2 kindjes in het kanaal gereden zijn en verdronken en dat volgens feesboek 369.110 personen dit leuk vinden ???????????
.......... ik dat verschrikkelijk vind.......... :triest:

.........ik dan vreselijk vind, maar als gelijk wie zo iets wil doen, is eigen beslissing maar waarom moeten de kinderen altijd mee gesleurd worden in dergelijke drama's???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 april 2014, 19:29:11
Citaat van: Flurk op  7 april 2014, 12:24:25
..................er in HAM een moeder met haar 2 kindjes in het kanaal gereden zijn en verdronken en dat volgens feesboek 369.110 personen dit leuk vinden ???????????
.......... ik dat verschrikkelijk vind.......... :triest:

.........ik dan vreselijk vind, maar als gelijk wie zo iets wil doen, is eigen beslissing maar waarom moeten de kinderen altijd mee gesleurd worden in dergelijke drama's???

Je wereld zien instorten veroorzaakt veel drama's, in België zijn er dat twee elke dag.

Mathieu

......... in NL hasj gelegaliseerd is, maar je mag het op straat niet bezitten. Rararara
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.................het de eerste keer in jaren is dat Mathieu mij geen aanmaning moet sturen voor de voetbalprono............ :4_1_201:

Koter

....dat Flurk nog een echte hooligan wordt?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....