Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske


...de voetbalbond overweegt het videofilmpje over de WK hymne niet meer alleen in het Engels te ondertitelen . Ook het Lakota , het Klington en het Tarifit zullen het liedje van Stromijt begeleiden. :Doh3:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

............en Franse columnist en radiomaker aan President Hollande voorstelt om Wallonië in te lijven bij Frankrijk en het te verlossen van "het juk van het dictaat van een vijandige meerderheid". ............
.................ik zou zeggen "doen" en liever gisteren dan morgen................

Flurk

.................de moordenaar van agente Kitty (de man van de 5000 Euro schadevergoeding) recht gekregen heeft op invaliditeitsuitkering omdat hij "werkonbekwaam" verklaard was doordat een agent hem tijdens zijn werk (een gewapende overval)  in de rug geschoten heeft.

............dat die invaliditeitsuitkering nu  terwijl hij in den bak zit, nog steeds uitbetaald wordt
............dat de familie van Kitty nog geen rooie penning gezien heeft;;;;;;;;;;;;;;;

Mathieu

....... onze oude Bibberbeerke, depressief is omdat hij te weinig geld ontvangt. Ze zouden hem beter eerst laten werken, want hij heeft nog nooit iets gedaan met zijn handen dan belastinggeld door deuren en vensters buiten gesmeten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

....................dat Nederland nog debieler is dan België?............die hebben blijkbaar ,naast een partij voor pedofielen nu ook nog een vakbond voor gedetineerden, ex-gedetineerden en wetsovertreders..........dus m.a.w. een bandietenvakbond...... :smil414ae0fb30e96:

barabas

Citaat van: Flurk op 31 maart 2014, 02:18:18
....................dat Nederland nog debieler is dan België?............die hebben blijkbaar ,naast een partij voor pedofielen nu ook nog een vakbond voor gedetineerden, ex-gedetineerden en wetsovertreders..........dus m.a.w. een bandietenvakbond...... :smil414ae0fb30e96:

Zijn er andere? ;D

Mathieu

..... de Prof een overschot van gelijk heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

. . . . . . . . "Oenologie" een bestaande wetenschappelijke tak is?!

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 april 2014, 17:15:29
. . . . . . . . "Oenologie" een bestaande wetenschappelijke tak is?!
Yep, dat is een titel voor oenen........................denk ik, maar ik kan welverkeerd denken nu met die plant zie je.............. :denken: :4_1_72:

Flurk

..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

proske


..........op 5 april  , 71 jaar geleden is dat Mortsel gebombardeerd werd door " friendly bombers "
Amerikaanse bommenwerpers die vergaten dat er boven Mortsel ook soms wind staat . Zij dropten hun bommen in de cirkels die getrokken waren  door verkenningsvliegtuigen , maar die door de wind afgedreven werden .
Resultaat duizend doden , onder wie een 700 kinderen . De bommen vielen o.a. pal op twee scholen .

Ik woonde op de vijf aprilwarande in de jaren 70 . Met in de hof te spitten heb ik daar nog attributen bovengehaald zoals een inktpot met gleuf , een stuk hout van een lessenaar ,een houten regel..............
Daar sta ik soms nog bij stil . Wat moet zich daar afgespeeld hebben ?

:4_9_8:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 01:14:03
Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.
Wasdaveuriet?????????Nooit van gehoord. :no_way:

barabas

Citaat van: Flurk op  6 april 2014, 02:04:53
Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 01:14:03
Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.
Wasdaveuriet?????????Nooit van gehoord. :no_way:

Wat is een Oenoloog? Famillie van een oen? Een oen met diploma? Een...???

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 01:14:03
Citaat van: Flurk op  5 april 2014, 20:03:29
..............ik wel graag zou vernemen of MicMac nu een Oenoloog of een Vinoloog is..........

Een mengeling van beide zijnde een wetənsxɑpər.
Professor Barabas dus  :oops: