Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

................er weeral een (allochtone) politica een gedwongen repatriëring heeft verhinderd???

Mathieu

....... dat die blijkbaar niets anders te doen hebben en die Belgische kiekens trappen daarin.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

............twee nachten geleden een planetoïde ter grootte van ongeveer drie voetbalvelden langs de aarde scheerde. Op een afstand van 3,4 miljoen kilometer ............

Mathieu

........... die afstand toch zo ver niet is.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


........OXFAM schijnbaar een terroristische organisatie is ?
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .


Micmac


Flurk

23 februari 2014, 22:16:15 #1522 Laatste wijziging: 24 februari 2014, 12:02:10 door Flurk
..............dat ge om grote baas te zijn van de voetbalbond niet slim moet zijn , anders zouden ze daar niet denken dat Israël in Europa ligt..........

Mathieu

....... ik dikwijls de indruk krijg dat ze daar de grootste dommerikken van heet ons land hebben samen gezet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op 24 februari 2014, 02:11:33
....... ik dikwijls de indruk krijg dat ze daar de grootste dommerikken van heet ons land hebben samen gezet.


Als ge dat lachebekje bezig zie , moet ge er niet aan twijfelen . :9_2:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

............dat de mutualiteiten (onder voorwaarden) tussenkomen in het actieve lidmaatschap van een sportclub
..... .....dat dit € 30 is bij het Vlaams Neutraal ziekenfonds
.............€ 15 bij CM
.............€ 12,50 bij De Voorzorg.

Mathieu

........ik daar dit jaar niet aangedacht had en dus bedank ik Flurk om dat hier neer te pennen. Vanavond het papier aanvragen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

  .  .  .  .  .  .  .  .   William James Sidis een IQ had tussen de 250 en 300 ?.

Flurk

.............De regering de gemeenschapswachten wil agent laten worden zonder een volledige opleiding te volgen.
.............Dat ik hoop dat ze toch een cursus lezen en schrijven moeten volgen.......

Mathieu

....... dit een grote rotzooi gaat opleveren. Hier zijn gemeenschapswachten ( stadswachten van weleer) die nog te lui waren om hun dopkaart in orde te maken, maar wel voor dit werden aangenomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.