Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

...... ik hoop voor je Proske dat ze allemaal nog uitkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

22 januari 2014, 21:07:48 #1456 Laatste wijziging: 22 januari 2014, 21:09:29 door Mathieu
Citaat van: Micmac op 21 januari 2014, 23:52:57
Citaat van: Koter op 21 januari 2014, 22:12:20
Citaat van: Micmac op 21 januari 2014, 21:16:21
Citaat van: Flurk op 18 januari 2014, 16:55:24
....................er in Nederland ook chauffeurs rondrijden waarvoor het iets meer mag zijn.........
http://www.bestwelsnel.nl/

Die snelhedern worden gemeten maar niet geverbaliseerd, nu rijd ik zeer veel door Nederland.

Waar haal je die onzin? In Nederland krijg je een tolerantie van 3 km. Sneller = betalen. Het is wel zo dat in Nederland en Duitsland de boetes goedkoper zijn.

Die metingen zijn anoniem en worden als snelheidscontrole middel gebruikt voor te zien hoe hard er nog gereden wordt in Nederland.

http://www.carblogger.nl/dat-is-best-wel-snel/

......... dit anonieme metingen zijn, en zeker niet van de Politie. Het is wel dat zij aan de hand van die cijfers zij bekijken of ze er trajectcontroles gaan uitvoeren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

22 januari 2014, 21:17:31 #1457 Laatste wijziging: 23 januari 2014, 01:37:04 door Mathieu
............. er dan nog onderscheid gemaakt wordt of er op het moment van de opmeting van de overdreven snelheid werken bezig zijn want dan wordt de boete nog hoger.

ps : je moet niet denken dat je er langs geraakt want ze hebben een  wettelijke overeenkomst tussen de NL deurwaarders en deze van ons land en ze nemen gewoon de papieren over en er staat een Belgische deurwaarder aan je deur voor een Nl verkeersboete.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 januari 2014, 21:07:48
Citaat van: Micmac op 21 januari 2014, 23:52:57
Citaat van: Koter op 21 januari 2014, 22:12:20
Citaat van: Micmac op 21 januari 2014, 21:16:21
Citaat van: Flurk op 18 januari 2014, 16:55:24
....................er in Nederland ook chauffeurs rondrijden waarvoor het iets meer mag zijn.........
http://www.bestwelsnel.nl/

Die snelhedern worden gemeten maar niet geverbaliseerd, nu rijd ik zeer veel door Nederland.

Waar haal je die onzin? In Nederland krijg je een tolerantie van 3 km. Sneller = betalen. Het is wel zo dat in Nederland en Duitsland de boetes goedkoper zijn.

Die metingen zijn anoniem en worden als snelheidscontrole middel gebruikt voor te zien hoe hard er nog gereden wordt in Nederland.

http://www.carblogger.nl/dat-is-best-wel-snel/

......... dit anonieme metingen zijn, en zeker niet van de Politie. Het is wel dat zij aan de hand van die cijfers zij bekijken of ze er trajectcontroles gaan uitvoeren.

Deze snelheidsmetingen gebeuren door de cameraontwikkelaars en zijn in de Benelux, frankrijk en duitsland actief, om deze toestellen te meten zijn er dan ook alweer andere apparaten nodig en zo blijft de overheid altijd ietske achterop.

Mathieu

........ het ook een manier is om werk te hebben en te houden. Maken een camera die dat opneemt en dan moet je nog eens andere apparaten hebben om dat uit te lezen. Wie gelooft nu nog zo iets?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

....................in Vlaanderen één op de drie kinderen in de leeftijdscategorie van 0 tot 5 jaar van vreemde origine is................... :denken:

Mathieu

........ het mogelijks iets is om je kopzorgen over te maken?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

.....dat men op radio2 , mensen gevraagd heeft om een liedje op te nemen in het dialect . Belle Perez voor radio2Limburg , Karen Meynen voor radio2Oost - Vlaanderen , en mijn jongste voor radio2Antwerpen

De bedoeling was een liedje over Valentijn in het dialect .

Dit is na 15 jaar K3 haar eerste liedje solo gezongen . Voor de geïnteresseerden te vinden op YouTube.


:bye_smiley:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

Citaat van: proske op 27 januari 2014, 22:33:19
.....dat men op radio2 , mensen gevraagd heeft om een liedje op te nemen in het dialect . Belle Perez voor radio2Limburg , Karen Meynen voor radio2Oost - Vlaanderen , en mijn jongste voor radio2Antwerpen

De bedoeling was een liedje over Valentijn in het dialect .

Dit is na 15 jaar K3 haar eerste liedje solo gezongen . Voor de geïnteresseerden te vinden op YouTube.


:bye_smiley:



...dat ik het hier gehoord heb   ;D  http://www.hln.be/hln/nl/9092/Muzieknieuws/article/detail/1782110/2014/01/27/Karen-van-K3-zingt-in-het-dialect-voor-Valentijn.dhtml

Mathieu

27 januari 2014, 23:41:48 #1464 Laatste wijziging: 27 januari 2014, 23:44:17 door Mathieu
........ ik het mijne heb laten verdwijnen gezien Jerryke me voor was geweest hihihi
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

............de 1.195.122 vreemdelingen in ons land ALLEEN de legale asielzoekers ZONDER Belgische nationaliteit zijn. Dus zijn NIET MEEGETELD, de illegalen en de geregulariseerden....

Mathieu

...... het er nog gaat op verbeteren in de toekomst als dezelfden aan het bewind blijven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


Mathieu

...... de benadeelden van Lernout en Houspie nog tot 2017 moeten wachten om te weten of ze iets uitbetaald krijgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 30 januari 2014, 15:14:49
...... de benadeelden van Lernout en Houspie nog tot 2017 moeten wachten om te weten of ze iets uitbetaald krijgen.
..................maar dat de advocaten hun centen al op voorhand binnen hebben..............