Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

............ jij dan heel goed zit

Micmac

Ben ooit eens een geweer gaan terug halen op het gerecht in Hasselt, en ik wilde gewoon met het wapen in de hand naar buiten , maar dat werd snel ingepakt in bruin papier , ik kon niet meer van het lachen en dat wapen zit nog altijd in mijn auto.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 10 januari 2014, 13:09:34
.......er 15 allochtone jongeren nodig waren om 1 autistische jongen zijn koptelefoon te stelen?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1771392/2014/01/10/Jongen-door-15-man-in-elkaar-gemept-voor-koptelefoon.dhtml

...dat ik dat zeer erg vond voor die jongen en dat die anderen geen respect hebben

speed

Zouden er geen 15 plaatsen meer zijn op de vlieger.

xofie

Citaat van: speed op 10 januari 2014, 16:27:32
Zouden er geen 15 plaatsen meer zijn op de vlieger.

vlieger wat dacht je van tegen de muur .............................

Flurk

14 januari 2014, 12:10:23 #1431 Laatste wijziging: 14 januari 2014, 12:28:16 door Flurk
................in België , in 2012,  12.045 processen voor misdaden "afgekocht" werden, dat zijn er 53 per werkdag???

proske


  ...........dat ik vandaag op controle moet ? Mag misschien terug met de auto rijden  :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 14 januari 2014, 12:14:15

  ...........dat ik vandaag op controle moet ? Mag misschien terug met de auto rijden  :4_1_201:
...............ik hoop dat alles goed is........... :d_clap_20:

Mathieu

..... Proske op dit eigenste moment meer dan waarschijnlijk terug achter het stuur van zijn bolide zit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: proske op 14 januari 2014, 12:14:15

  ...........dat ik vandaag op controle moet ? Mag misschien terug met de auto rijden  :4_1_201:

......dat ik wel eens wil weten hoe die controle is afgelopen? Hopelijk  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

....... ik ook benieuwd ben hoe dat af gelopen is, of zou hij daar in bed gekropen zijn met een van de mooie verpleegsterkes????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.................ik dus niet alleen ben die in totale onwetendheid verkeert........ :smil414ae0fb30e96:....

Flurk

............ik nog niets gelezen heb over de belevenissen van MicMac op de latten.............

proske


Vergeet het maar van die verpleegstertjes.
Kreeg nog altijd spuiten tegen Flebitis . Direct mee stoppen , op last van  de dokter , die dacht eerst dat ik een zona had . Schijnt een allergie te zijn , die zich nu eerst uit . Na vijf weken . Raar niet ?

Loop binnenshuis zonder , buiten echter nog met kruk . Mag van de dokter wel met de Porsche  :LOL: rijden . Ze moeten me er alleen komen uitheffen als ik ter plaatse ben .

Elke dag wat beter zeker .
Toch lijkt me deze revalidatie moeilijker te verlopen dan bij de voorgaande ingrepen . Volgens de dokter normaal omdat de spieren en de pezen voor de tweede maal doorgesneden werden . 

Met dank voor de belangstelling  :Big-Kiss:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .