Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske


Dat hier , gisteren bij de sluiting van zijn krantenwinkel , mijn kameraad overvallen werd . Ineengeslagen om een paar honderd  euro's . Dank u wel , Verhofstadt , Zet nog een paar oosteuropese grenzen open .

Sorry Koter , ik heb al contact opgenomen om een vuurwapen te kopen .
Op de politie ( uw vriend ?) kun je zowiezo niet rekenenen . En op de NVA die hier verandering beloofde ????  Nog niks van gezien . :4_9_8:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

De meeste wapens zijn volgens de Wet "Wapens en Munitie" verboden om te DRAGEN,  niet het bezit ervan in uw huis.
Tijdens het vervoer dient het niet voor onmiddellijk gebruik aanwendbaar te zijn.  
Dus verpakt vervoeren.

Micmac

. . . . . . . . . . de kolibrie de enige vogel is die achteruit kan vliegen

De kolibrie kan door de zeer snelle vleugelslag (tot wel 80 slagen per seconde) in de lucht stil blijven hangen en loodrecht omhoog of naar beneden vliegen.
De kolibrie kan als enige vogel ook achteruit vliegen. Deze manier van vliegen vraagt echter zeer veel energie.
Hart en longen zijn daardoor in verhouding zeer groot. In rust slaat het hart rond de 1.000 keer per minuut.
De kolibrie moet de hele dag eten om voldoende energie te binnen te krijgen.
Zelfs als het regent blijft de kolibrie doorvliegen, maar kan dan minder voedsel vinden omdat veel bloemen zich bij regen sluiten. Wanneer het langer dan een week aanhoudend regent, sterven veel kolibries door gebrek aan voedsel.

Alleen 's nachts slaapt de kolibrie. Tijdens de slaap daalt de lichaamstemperatuur enkele graden om energie te besparen.

Mathieu

........ als je een vuurwapen koopt en je er niet mee over weg kunt, je je best aansluit bij een schietclub en dan kan je daar naar believen gaan oefenen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

. . . . . de schietklubs maar dun gezaaid zijn, voor geweren Leopoldsburg naast de Hechtelsebaan en pistolen en revolvers IOK Leuven de afvalverwerker naast de E314, daarnaast zijn er nog vele karabijn gilden en prive schietclubs die de wapenhandelaar zeer goed kent.

proske

Citaat van: Mathieu op  8 januari 2014, 23:01:40
........ als je een vuurwapen koopt en je er niet mee over weg kunt, je je best aansluit bij een schietclub en dan kan je daar naar believen gaan oefenen.

Is wel een tijdje geleden , dat ik met een .9 pistool geschoten heb ... :shoot_me:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

...... als je geschoten hebt met een vuurwapen, je dat ook nooit zal verleren? Komt terug zoals fiets rijden, na twintig jaar niet gefietst dan is het eerst zoals een dronkaard en nadien weer normaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  8 januari 2014, 23:26:41
. . . . . de schietklubs maar dun gezaaid zijn, voor geweren Leopoldsburg naast de Hechtelsebaan en pistolen en revolvers IOK Leuven de afvalverwerker naast de E314, daarnaast zijn er nog vele karabijn gilden en prive schietclubs die de wapenhandelaar zeer goed kent.

....... de bekende clubs dun gezaaid zijn door de wetgever. Diegene die volledig in orde zijn, kunnen het aantal leden niet meer aan en de private zijn meer van die clubs waar geen " vreemden " toe gelaten worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

...... als je een vuurwapen hebt je toch met de regelmaat van een klok naar de schietstand dient te gaan om alles up to date te houden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

.als je lid bent van een schietclub en gaat oefenen dat het wapen en de kogels op een verschillende plaats bewaard moeten worden m.a.w.
wapen in de auto en kogels in de koffer of omgekeerd

xofie

.................. ik me afvraag hoe je dat dan moet doen als je met de fiets gaat of tevoet  :4_1_72:

Mathieu

....... dat is dan weer de wettekst. Maar ik heb alles steeds in dezelfde tas zitten voor transport en ze hebben nog nooit iets gezegd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  9 januari 2014, 17:51:36
....... dat is dan weer de wettekst. Maar ik heb alles steeds in dezelfde tas zitten voor transport en ze hebben nog nooit iets gezegd.

......... dat als je er ene tegenkomt die met het verkeerde been uit bed is gestapt je het aan je broek hebt  :lachrol:

Mathieu

.......... ik wel in de schietclub zit waar er niets dan flikken rondlopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  9 januari 2014, 17:59:05
.......... ik wel in de schietclub zit waar er niets dan flikken rondlopen.