Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Wij gaan dan gewoon niet, makkelijker kan het niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Koter op  5 januari 2014, 15:52:36
Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 15:47:58
Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 15:41:56
....daarom dat ik met deze dagen niet meer gan winkelen , ze hebben mij al 2 maal zo de portemonee gepikt en geloof me ge merkt er niets van...de 1ste keer had ik het niet snel gemerkt en daar hebben ze gebruik van gemaakt en de 2de keer had ik het dadelijk gemerkt en alles op tijd kunnen blokkeren

oei Jerryke dat is niet zo plezierig
als ik in een grote massa ben hang
ik mijn handtas op de buik
, ook eens proberen

Daar moet ge wel een buik voor hebben. Ge kunt die ook gewoon van voor hangen natuurlijk.  ;D

voor zover ik weet heeft iedereen een buik vanaf je geboorte  :LOL:

xofie

Citaat van: Mathieu op  5 januari 2014, 16:37:21
Wij gaan dan gewoon niet, makkelijker kan het niet.

dan mis je natuurlijk de koopjes

Micmac

Citaat van: Mathieu op  5 januari 2014, 16:37:21
Wij gaan dan gewoon niet, makkelijker kan het niet.

De beste manier is door de week en best op een voormiddag, dus weinig volk in de winkels, en dan de solden bekijken in de dure zaken, zo kan je zeer goede kwaliteit kopen voor een zacht prijsje en jaren plezier van hebben.

xofie

Citaat van: Micmac op  5 januari 2014, 20:03:01
Citaat van: Mathieu op  5 januari 2014, 16:37:21
Wij gaan dan gewoon niet, makkelijker kan het niet.

De beste manier is door de week en best op een voormiddag, dus weinig volk in de winkels, en dan de solden bekijken in de dure zaken, zo kan je zeer goede kwaliteit kopen voor een zacht prijsje en jaren plezier van hebben.

ik ga niet in de dure zaken maar wel voor kwaliteit en als je goede basisstukken uitzoekt betaal je voor een zwarte broek in de ene zaak 25 euro en in de duurdere 125 .................. en de broek is hetzelfde hoor ..................

xofie

of zelfs het dubbele of nog meer, komaan nu he der zijn zaken waar de kledij gewoonweg belachelijk hoog genoteerd staat

jerryke

Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 15:47:58
Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 15:41:56
....daarom dat ik met deze dagen niet meer gan winkelen , ze hebben mij al 2 maal zo de portemonee gepikt en geloof me ge merkt er niets van...de 1ste keer had ik het niet snel gemerkt en daar hebben ze gebruik van gemaakt en de 2de keer had ik het dadelijk gemerkt en alles op tijd kunnen blokkeren

oei Jerryke dat is niet zo plezierig
als ik in een grote massa ben hang
ik mijn handtas op de buik, ook eens proberen

heb ik altijd, maar als ik nu een tas koop dan kijk ik of er binnenin ook een ritssluiting is, dan heb je dubbele sluiting en dan ook die dubbele sluiting gebruiken natuurlijk....maar mijn bankkaart steek ik niet meer in mijn portemonee  ;D

xofie

Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 22:13:10
Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 15:47:58
Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 15:41:56
....daarom dat ik met deze dagen niet meer gan winkelen , ze hebben mij al 2 maal zo de portemonee gepikt en geloof me ge merkt er niets van...de 1ste keer had ik het niet snel gemerkt en daar hebben ze gebruik van gemaakt en de 2de keer had ik het dadelijk gemerkt en alles op tijd kunnen blokkeren

oei Jerryke dat is niet zo plezierig
als ik in een grote massa ben hang
ik mijn handtas op de buik, ook eens proberen

heb ik altijd, maar als ik nu een tas koop dan kijk ik of er binnenin ook een ritssluiting is, dan heb je dubbele sluiting en dan ook die dubbele sluiting gebruiken natuurlijk....maar mijn bankkaart steek ik niet meer in mijn portemonee  ;D

bedoel je nou dat jouw handtas op je buik hing en dat ze je twee keer bestolen hebben ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

Mathieu

5 januari 2014, 22:39:29 #1388 Laatste wijziging: 5 januari 2014, 22:50:10 door Mathieu
.........Het rappe smeerlapjes zijn hoor : in Guardamar op de markt ( men had er ons nochtans voor gewaarschuwd) was een madame van ons gezelschap met haar twee handen een stuk kledij bezig. Haar man stond juist achter haar en de jonge dief kreeg nog de kans van de brieventas van haar te stelen uit haar handtas. Maar dan had hij zonder de waard gerekend : mij en ik heb die snotter van een jaar of tien (letterlijk) gestampt waar ik hem raken kon tot hij alles liet vallen. En drie dames hadden hun geld en papieren terug. Het is maar om te zeggen wat een brutale vlerken en snelle duveltjes het wel zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 22:10:41
of zelfs het dubbele of nog meer, komaan nu he der zijn zaken waar de kledij gewoonweg belachelijk hoog genoteerd staat

Ik bedoel merken zoals Meyer, kosten normaal 100 euro en die vind je dan aan 25 euro, van de website hieronder heb ik zeer veel gekocht aan echte bodemprijzen en het is altijd top kleding die heerlijk is om dragen.
http://www.schulteherenmode.nl/meyer/broeken-heren-online/?gclid=CISyw9jk57sCFc1V3godqFAA4A

Mathieu

5 januari 2014, 22:47:25 #1390 Laatste wijziging: 5 januari 2014, 22:52:28 door Mathieu
...........Ik al mijn kledij enkel nog haal bij Hendriks kleding in Heerlen. Hebben ze direct de juiste maat en daar wordt je fantatstische geholpen. Je krijgt zelfs een kortingsbon van 10 € aan huis gestuurd en dit 4 maal per jaar. En het super voordeel is : als er iets aan moet versteld worden, dan wordt dat gratis gedaan terwijl je er iets kan eten bijna voor niets, in de bijhorende cafetaria, of je kan ook betalen met de munten die je steeds aan de kassa krijgt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........ hier de internet gegevens zijn van de betreffende zaak :

http://www.hendriksmode.nl/
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik maak het mij ongelooflijk gemakkelijk, kleren interesseren me nauwelijks of niet, altijd ambras over met de eega.  :boxen: Ik zorg ervoor dat ik zowat van alles 2 stuks heb, schoenen inbegrepen, één paar aan en één paar uit. Winter of zomerbroeken, een aan en een uit ,wintertrui, een aan en een uit. Als er eentje versleten is koop ik een andere. 2jeans + een zwarte om naar begrafenissen mee te gaan. Wel een dozijn T- shirten. Naar de klerenwinkels ga ik alleen met een geweer in de rug bij wijze van spreken. ;D

Mathieu

....... ik op dat punt op dezelfde golflengte zit als jou, maat. Ik heb t shirts genoeg en voor de rest het liefst van jeans om mijn achterste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 22:22:15
Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 22:13:10
Citaat van: xofie op  5 januari 2014, 15:47:58
Citaat van: jerryke op  5 januari 2014, 15:41:56
....daarom dat ik met deze dagen niet meer gan winkelen , ze hebben mij al 2 maal zo de portemonee gepikt en geloof me ge merkt er niets van...de 1ste keer had ik het niet snel gemerkt en daar hebben ze gebruik van gemaakt en de 2de keer had ik het dadelijk gemerkt en alles op tijd kunnen blokkeren

oei Jerryke dat is niet zo plezierig
als ik in een grote massa ben hang
ik mijn handtas op de buik, ook eens proberen

heb ik altijd, maar als ik nu een tas koop dan kijk ik of er binnenin ook een ritssluiting is, dan heb je dubbele sluiting en dan ook die dubbele sluiting gebruiken natuurlijk....maar mijn bankkaart steek ik niet meer in mijn portemonee  ;D

bedoel je nou dat jouw handtas op je buik hing en dat ze je twee keer bestolen hebben ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

ja inderdaad, ze lopen gewoon tegen je op waar veel volk is en dan laat je de handtas even los en dan zijn ze ermee weg, vandaar dat ik nu nog alleen handtassen koop waar nog een ritssluiting aan de binnenzijde voorzien is, vandaar een dubbele sluiting