Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Die 1911 is wel een mooi wapen, jammer dat het altijd vol olie hangt.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:35:20
...... ik me heel gerust voel met deze in mijn nabijheid :
Dat is nen Browning maat?????????????????

Micmac

De Browning International 745 is mijn geliefkoosd wapen, het is zeer licht en precies, doch het laatste wat er mee geschoten is was een muscusrat op het hofpad.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

barabas

... ik me maar "arm" voel naast dat wapengekletter van Frutters MM, M & F!

... bij mij die rommel zeker niet binnen komt.

Micmac

Citaat van: barabas op 20 december 2013, 20:44:44
... ik me maar "arm" voel naast dat wapengekletter van Frutters MM, M & F!

... bij mij die rommel zeker niet binnen komt.

Het is maar een collectors-item, iedereen kan zich dat veroorloven.

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:35:20
...... ik me heel gerust voel met deze in mijn nabijheid :

griezelig vind ik dat, ik zou het niet willen meemaken als je daar iemand moet mee doodschieten

xofie

80% van alle katoen genetisch gewijzigd is
zelfs in onze bankbiljetten ggo katoen verwerkt zit
de kans reëel is dat in uw kippenvoer ggo-sporen te vinden zijn en dat de eitjes van uw eigen kippen bijgevolg dus.. ook niet biologisch zijn




ggo staat voor genetisch gewijzigd organisme

Mathieu

Citaat van: Flurk op 20 december 2013, 20:19:30
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:35:20
...... ik me heel gerust voel met deze in mijn nabijheid :
Dat is nen Browning maat?????????????????

Neen maar wel die jezelf ook nog gedragen hebt ( veronderstel ik toch) Het is de GP 9 mm.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

20 december 2013, 21:20:38 #1268 Laatste wijziging: 20 december 2013, 21:22:44 door Mathieu
Citaat van: xofie op 20 december 2013, 21:12:21
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:35:20
...... ik me heel gerust voel met deze in mijn nabijheid :

griezelig vind ik dat, ik zou het niet willen meemaken als je daar iemand moet mee doodschieten

......... er helemaal niets griezeligs aan is, nooit beschouwen als speelgoed en het voornaamste is er mee kunnen omgaan. En dat doen ik dan toch al zo een kleine 48 jaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........onze regering weeral eens een wetsvoorstel goed gekeurd heeft waar je de kramp van krijgt van het lachen. De grote baas van Belgacom mag niet meer verdienen dan 650.000 €. Maar dan blijkt dat de andere bestuursleden de som van 1.150.000 € verdienen per jaar. Dus de bestuursleden verdienen meer dan hun baas.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 21:25:18
........onze regering weeral eens een wetsvoorstel goed gekeurd heeft waar je de kramp van krijgt van het lachen. De grote baas van Belgacom mag niet meer verdienen dan 650.000 €. Maar dan blijkt dat de andere bestuursleden de som van 1.150.000 € verdienen per jaar. Dus de bestuursleden verdienen meer dan hun baas.

Inleveren zal het motto van 2014 worden, al zal papieren geld waardeloos worden en zal de regering een HOLD-UP op alle spaarboekjes doen.

xofie

 :smil414ae0fb30e96:
Citaat van: Micmac op 20 december 2013, 21:36:19
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 21:25:18
........onze regering weeral eens een wetsvoorstel goed gekeurd heeft waar je de kramp van krijgt van het lachen. De grote baas van Belgacom mag niet meer verdienen dan 650.000 €. Maar dan blijkt dat de andere bestuursleden de som van 1.150.000 € verdienen per jaar. Dus de bestuursleden verdienen meer dan hun baas.

Inleveren zal het motto van 2014 worden, al zal papieren geld waardeloos worden en zal de regering een HOLD-UP op alle spaarboekjes doen.

:smil414ae0fb30e96:en hier in spanje is de crisis nog harder, veel harder dan in België

xofie

20 december 2013, 21:48:43 #1272 Laatste wijziging: 20 december 2013, 22:31:53 door xofie
oeps

xofie

mijn papa zaliger had een browning en een walter, die zijn beiden aangeslagen door de politie, en ik mocht ermee naar een wapenhandelaar om te verkopen en dat was het dan, dus in antwerpen naar lang natuurlijk, die zal wel gelachen hebben met de gedwongen verkoop ......

Micmac

Citaat van: xofie op 20 december 2013, 22:33:53
mijn papa zaliger had een browning en een walter, die zijn beiden aangeslagen door de politie, en ik mocht ermee naar een wapenhandelaar om te verkopen en dat was het dan, dus in antwerpen naar lang natuurlijk, die zal wel gelachen hebben met de gedwongen verkoop ......

Je hebt nu eenmaal een wapenvergunning nodig per wapen als je de wet wil volgen.