Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

...................dat ik vermoed dat die GAS-boete ambtenaren in feite in opleiding zijn om later over te stappen naar de zedenpolitie van de Shariamannen???

Mathieu

.......  de gemeentes niet weten wat ze met het geld van de gas-boetes moeten doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

misschien aan wacco's geven die een zogenaamde psychose hebben

Micmac

Citaat van: Flurk op 15 december 2013, 12:57:59
...................dat ik vermoed dat die GAS-boete ambtenaren in feite in opleiding zijn om later over te stappen naar de zedenpolitie van de Shariamannen???

. . . . :denken: . . . . De gemeenten zonder centen zitten  en schurkenstreken krijgen .  :oops:

Flurk


Mathieu

......... Flurken tegen die tijd van de nacht reeds lang hier of daar moeten liggen slapen.......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

..... Flurken niet slapen maar maffen :lachrol:

Flurk

.........Amerika er geen aanstoot aan neemt dat 173 Amerikaanse kinderen gedood werden door vuurwapens het voorbije jaar maar als een kindje van 6 jaar een ander kindje een kus op de wang geeft heel het land op zijn achterste poten staat???????

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 december 2013, 02:20:39
........................ik hoop dat het MicMac niet is die zijn zakgeld kwijt is............
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1758479/2013/12/15/Belg-loopt-in-Frankrijk-tegen-de-lamp-met-half-miljoen-euro-in-koffer.dhtml

Dat is nu een domme zet, dezelfde situatie in Italië door goudsmokkel in valse vloer van auto, Je haald zoveel geld als je wil van je rekening in gelijk welk land.

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 december 2013, 20:05:28
.........Amerika er geen aanstoot aan neemt dat 173 Amerikaanse kinderen gedood werden door vuurwapens het voorbije jaar maar als een kindje van 6 jaar een ander kindje een kus op de wang geeft heel het land op zijn achterste poten staat???????

Ongeveer elke Amerikaan is gewapend, het aantal doden is dan nog zeer gering volgens het aantal wapens, maar als ik President was zou ik ontwapenen, niemant heeft een wapen nodig, al heb ik er zelf tientallen.

Flurk

............De Grote Mufti van Saoedi Arabië, sjeik Abdul Aziz ibn Abdullah, voor een delegatie van Koeweiti's gezegd heeft dat de vernietiging van alle kerken op het Arabische schiereiland noodzakelijk is?

Koter

Citaat van: Micmac op 16 december 2013, 20:15:54
Citaat van: Flurk op 16 december 2013, 20:05:28
.........Amerika er geen aanstoot aan neemt dat 173 Amerikaanse kinderen gedood werden door vuurwapens het voorbije jaar maar als een kindje van 6 jaar een ander kindje een kus op de wang geeft heel het land op zijn achterste poten staat???????

Ongeveer elke Amerikaan is gewapend, het aantal doden is dan nog zeer gering volgens het aantal wapens, maar als ik President was zou ik ontwapenen, niemant heeft een wapen nodig, al heb ik er zelf tientallen.

De wapens uit uw jeugd toen je nog cowboy en indiaan speelde?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 19 december 2013, 18:25:41
Citaat van: Micmac op 16 december 2013, 20:15:54
Citaat van: Flurk op 16 december 2013, 20:05:28
.........Amerika er geen aanstoot aan neemt dat 173 Amerikaanse kinderen gedood werden door vuurwapens het voorbije jaar maar als een kindje van 6 jaar een ander kindje een kus op de wang geeft heel het land op zijn achterste poten staat???????

Ongeveer elke Amerikaan is gewapend, het aantal doden is dan nog zeer gering volgens het aantal wapens, maar als ik President was zou ik ontwapenen, niemant heeft een wapen nodig, al heb ik er zelf tientallen.

De wapens uit uw jeugd toen je nog cowboy en indiaan speelde?

Zoals de Hopalong Cassidy Tribute Rifle, een model 94 met caliber 30/30, of de 1911, het zijn collectiestukken die zeer goed werken en zeer weinig gebruikt worden, maar ook van Swiss knife zijn hier prachtwapens.


Flurk

20 december 2013, 19:14:24 #1258 Laatste wijziging: 20 december 2013, 20:13:03 door Flurk
Citaat van: Micmac op 20 december 2013, 18:26:44
Citaat van: Koter op 19 december 2013, 18:25:41
Citaat van: Micmac op 16 december 2013, 20:15:54
Citaat van: Flurk op 16 december 2013, 20:05:28
.........Amerika er geen aanstoot aan neemt dat 173 Amerikaanse kinderen gedood werden door vuurwapens het voorbije jaar maar als een kindje van 6 jaar een ander kindje een kus op de wang geeft heel het land op zijn achterste poten staat???????

Ongeveer elke Amerikaan is gewapend, het aantal doden is dan nog zeer gering volgens het aantal wapens, maar als ik President was zou ik ontwapenen, niemant heeft een wapen nodig, al heb ik er zelf tientallen.

De wapens uit uw jeugd toen je nog cowboy en indiaan speelde?

Zoals de Hopalong Cassidy Tribute Rifle, een model 94 met caliber 30/30, of de 1911, het zijn collectiestukken die zeer goed werken en zeer weinig gebruikt worden, maar ook van Swiss knife zijn hier prachtwapens.
Speelgoed voor in de film, het schiet ja, maar na de eerste lader valt de kolf er af.. Ik houd het bij mijn Glock 17.


Speelgoed voor in de film, het schiet ja, maar na de eerste lader valt de kolf er af.. Ik houd het bij mijn Glock 17.


Mathieu

...... ik me heel gerust voel met deze in mijn nabijheid :

[bijlage verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.