Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

....... jij nu wel op een bepaalde plaats de weg heel goed moet kennen.......   :denken: :denken: :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 december 2013, 17:29:09
..................dat hier veel slechte karakters zitten??????????? :c_bang_20:

:Big-Kiss:  ;D

Flurk

Citaat van: Mathieu op 12 december 2013, 18:07:42
....... jij nu wel op een bepaalde plaats de weg heel goed moet kennen.......   :denken: :denken: :denken:
.................dat uw gedacht klopt gelijk ne verzworen vinger..........

Mathieu

...... ik nog nooit een verzworen vinger heb gehad....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

...............er gisteren een flink pak sneeuw gevallen is .....................................................in Jerusalem....... :oops:

jerryke

ik gisteren een telefoontje van Belgacom kreeg met de boodschap dat ik van Belgacom een cadootje kreeg van 7 euro korting op internet gedurende 1 jaar...toch netjes  :a_thumbsup_20:

Micmac

. . . . . . . De Crem 40 F-35 straaljagers als kerstgeschenk onder de kerstboom wilde. :LOL: :LOL: :LOL:

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 december 2013, 23:11:53
ik gisteren een telefoontje van Belgacom kreeg met de boodschap dat ik van Belgacom een cadootje kreeg van 7 euro korting op internet gedurende 1 jaar...toch netjes  :a_thumbsup_20:

Dat is voor het achterhouden van de duitse zenders. :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

......... Belgacom voor de rechtbank gedaagd is door een Brussels advocaat met de betichting dat ze gemaakte contracten niet na gekomen zijn, dus feitelijk contractbreuk gepleegd hebben. Ben eens benieuwd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

.... ten gevolge daar van de nieuwe voorzitter zich al gemeld heeft met de melding dat ze dat hele gedoe ( zenders die verdwenen zijn) terug zullen gaan bekijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


Mathieu

... die blijkbaar er van overtuigd zijn dat het zo moet. En dat die toch nooit zullen veranderen dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

. . . . . . . . . . . mensen met een paar centen nu ook een eigen webshop hebben, de Online miljardair shop: koop eens een jacht of een privéjet online .



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

..... dat je dan wel zeker moet zijn dat er garantie op is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

..... dat die daar niet om malen, en gewoon een nieuw kopen