Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Ik doe vandaag gene klop.

Koter

Citaat van: Flurk op 23 juli 2009, 17:35:57
Ik doe vandaag gene klop.
Zoals alle vorige dagen dus.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas


Flurk

In de voormiddag hopen dat het droog blijft en in de namiddag mijn gras afrijden. Voor de rest doen wat de vrouw zegt dat ik moet doen ;D ;D

Mathieu

Met madame naar de dokter geweest om een voorschrift af te halen. Dan meel gaan halen om zelf ons brood te bakken. Misschien vanmiddag op bezoek bij familie. Ik laat het gewoon op mij afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Hebben hier juist een nieuw bed en kast gaan bestellen.

Bed stond juist goed in winkel dat ik er kon invallen als ik de prijs hoorde. :-\

Koter

Citaat van: stevens-willy op 27 juli 2009, 17:04:21
Wachten en nog eens wachten op mijn besteling die ik in Antwerpen  gedaan heb van een doos A4 formaat papier.

Het ging woensdag voorgaande week geleverd worden, ganse dag tuis gebleven donderdag morgen bel ik wordt vandaag geleverd tuis gebleven donderdag avond niets geleverd vrijdag mogend gebeld idem wordt vandaag geleverd, vrijdag avond noppes.
Deze morgen weer gebeld, ja meneer we zijn twee keer aan je deur geweest donderdag en vrijdag ge waadt niet tuis, dat deed mijn bloed al koken, de ganse dag hier in huis zitten en dan zeggen dat we niet tuis waren.
Nu gingen ze het vandaag brengen het is nu  15:06 uur nog niets gezien en heb dat papier dringen maar dan ook dringend nodig.

Is dat altijd zo met Antwerpenaren.


Willy   


Waarom in Antwerpen bestellen, dat kun je toch ook in de Limburg krijgen, of zijn die misschien nog traaager.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Willy,

Probeer hier eens , ik bestel daar bijna alles aan en binnen de 4 dagen wordt het gevraagde geleverd via de post. Ik wilde kijken of ze je papier ook hadden maar dan moest ik  het merk van de printer hebben.  Dus daarom deze link.

http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=56&LangNo=31&gclid=CIfvytX1-JsCFU0B4wod3E88-Q
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Ik koop steeds paper, merk Yes, bij Repro Merksem:



http://www.repro.be/

Mathieu

Ziekenbezoek in La Gleize.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

een bezoekje aan Scherpenheuvel brengen

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Naar de jongste, kijken of de was daar gedan is. Werk anders voor moeder de vrouw maar niet voor mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Voormiddag wat ik nu aan het doen ben en vanmiddag met twee stellen op familiebezoek.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.