Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

En ik ben al een eerste keer als taxi naar Bree gereden om de mensen naar de kerk te brengen waar het huwelijk plaats vindt. En dan is het wachten tot ik een tf krijg om ze terug te gaan hamen aan de zaal in Overpelt
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag, seffens op weg naar Lambermont en van daar naar Weiswampach. Zal dus even gaan duren. Nodige opslaan in Lux, profiteren dat we er toch zijn. Dus tot vanavond laat of morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zijn ondertussen weeral een paar dagen verder en de werken zijn voorlopig allemaal geklaard. Zou maandag a.s. moeten mee gaan om nog een 10-tal bomen uit te trekken in Trois Pont. Maar den deze gaat niet mee gezien er dan al zeker zes manspersonen aanwezig zijn en dan loopt de een toch de andere onder de voeten. Ze krijgen wel de aanhangwagen mee en daar trekken ze hun plan maar mee
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag hebben we de aanhangwagen geladen met de houten schotten die moeten komen staan tussen de plaats van mijn kameraad en zijn buurman. Maar daarvoor dienen er eerst een 15 tal bomen <orden uit getrokken met wortel en al. Daar beginnen ze met 5 personen aan op maandag a.s. en daar ga ik dus niet aan meewerken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Vannacht de dochter en schoonzoon naar Zaventem gebracht. Hun vliegtuig vertrok om 6 uur.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  5 september 2013, 11:50:08
Vannacht de dochter en schoonzoon naar Zaventem gebracht. Hun vliegtuig vertrok om 6 uur.
dan ben je ook vroeg uit de veren geweest vandaag  ;D

Mathieu

Madame naar de kini gebracht en nog een emmer vlierbessen geplukt. Dus mijn dag kan weer niet stuk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

wa in den hof warke veur ast begint te regene

Mathieu

En dat heeft het al al gedaan. Dus heb je vandaag tijd om met je lief te stoeien. Ik ga lekker klinken en smullen op de verjaardag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Normaal was de voormiddag voorzien voor de wekelijkse markt, maar dat is niet door gegaan gezien de felle regen hier in de voormiddag. Dus maar naar de winkel geweest en daar alles gehaald. En voor de rest van de dag is het siësta, maar dan wel binnen want de hangmatten zijn al lang opgerold.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Was rond drie uur nog in Bree ( Clijsters) maar werd dan weer in Meeuwen en peer verwacht en ook eens gaan zien bij Sanicole voor de meeting voor volgende week, en de vier F-16 's deden juist hun testvlucht voor de Meeting wat erg geslaagd was.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 september 2013, 21:33:40
Was rond drie uur nog in Bree ( Clijsters) maar werd dan weer in Meeuwen en peer verwacht en ook eens gaan zien bij Sanicole voor de meeting voor volgende week, en de vier F-16 's deden juist hun testvlucht voor de Meeting wat erg geslaagd was.

en ik was in Kessenich, dat was dus kortbij

Micmac

Citaat van: jerryke op 14 september 2013, 23:01:53
Citaat van: Micmac op 14 september 2013, 21:33:40
Was rond drie uur nog in Bree ( Clijsters) maar werd dan weer in Meeuwen en peer verwacht en ook eens gaan zien bij Sanicole voor de meeting voor volgende week, en de vier F-16 's deden juist hun testvlucht voor de Meeting wat erg geslaagd was.

en ik was in Kessenich, dat was dus kortbij

Hadden ze daar Leffe gehad, had ik het geroken  :biggrinumbrella1: :Biertje2520klein:

jerryke

straks eten gaan om de voetbal te steunen  ;D

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.