Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

speed

Hier krijgen ze ook eten,gekochte zaden en overschot van eten van ons en die eten werkelijk alles,tot zelfs een stuk boterham met kaas met veel mosterd op en laatste dagen ook twee keer per dag vers water.

jerryke

de mussen doen alsof ze hier wonen, ze wonen met zo een stuk of 50 in het kippenhok en om de 3 dagen kunnen we een grote bak voeder voor de kippen neerzetten en die schuiven daar gewoon mee aan, dan in de grote kerstboom ( 4meter hoog) zitten ieder jaar 2 roekduiven en die weten ook al waar de man het eten strooit  ;D

Mathieu

Citaat van: speed op 22 juli 2013, 15:46:35
Hier krijgen ze ook eten,gekochte zaden en overschot van eten van ons en die eten werkelijk alles,tot zelfs een stuk boterham met kaas met veel mosterd op en laatste dagen ook twee keer per dag vers water.

Inderdaad Speed, alles vretten ze op. De korsten van de kaas worden hier in kleine stukjes gesneden en gewoon op het gazon gesmeten. Je moet dus niet denken dat er ook maar één vogeltje met zo een stukje gaat lopen : enkel de merels. En dan komt mijnheer en madame samen tot waar het ligt en madame vertrekt met de bek vol en mijnheer blijft om de anderen weg te jagen. Wel mooi om zien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 juli 2013, 14:44:57
Citaat van: speed op 22 juli 2013, 15:46:35
Hier krijgen ze ook eten,gekochte zaden en overschot van eten van ons en die eten werkelijk alles,tot zelfs een stuk boterham met kaas met veel mosterd op en laatste dagen ook twee keer per dag vers water.

Inderdaad Speed, alles vretten ze op. De korsten van de kaas worden hier in kleine stukjes gesneden en gewoon op het gazon gesmeten. Je moet dus niet denken dat er ook maar één vogeltje met zo een stukje gaat lopen : enkel de merels. En dan komt mijnheer en madame samen tot waar het ligt en madame vertrekt met de bek vol en mijnheer blijft om de anderen weg te jagen. Wel mooi om zien.

De meeste korsten van kaas bevatten een dun laagje plastiek, deze plastiek blijft in de maag van de vogels zitten en zo worden deze vogels slachtoffer van darmverstopping, dus snij het plastiek van de korst af voor je het voederd.

Mathieu

Proberen mijn Tomtom op te laden of er nog iets uit te halen. Ben verleden week vergeten dat ding van zijn stand te halen in de Ardennen en deze heeft dus drie dagen achter de voorruit gestaan in een buitentemperatuur van ongeveer 32 gr. IK vrees dat dat ding gekookt is, de batterij kan ik niet meer opladen, geeft telkens aan dat er updates zijn alhoewel er geen zijn en als ik het aansluit op mijn pc vervomrd het hele scherm en de kleuren eveneens. Je kan niet meer lezen wat er op je scherm staat en dus heb ik maar supersnel alles afgekoppeld en Tomtom van mijn pc gesmeten. Nieuwe kopen zal de enige oplossing zijn gezien de reparatie ( aanvang) reeds 125 € bedraagt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

Citaat van: Mathieu op 29 juli 2013, 15:34:39
Proberen mijn Tomtom op te laden of er nog iets uit te halen. Ben verleden week vergeten dat ding van zijn stand te halen in de Ardennen en deze heeft dus drie dagen achter de voorruit gestaan in een buitentemperatuur van ongeveer 32 gr. IK vrees dat dat ding gekookt is, de batterij kan ik niet meer opladen, geeft telkens aan dat er updates zijn alhoewel er geen zijn en als ik het aansluit op mijn pc vervomrd het hele scherm en de kleuren eveneens. Je kan niet meer lezen wat er op je scherm staat en dus heb ik maar supersnel alles afgekoppeld en Tomtom van mijn pc gesmeten. Nieuwe kopen zal de enige oplossing zijn gezien de reparatie ( aanvang) reeds 125 € bedraagt.

Hier U vraag en probleem eens stellen.

http://forum.gps-expert.nl/index.php

Willy     

Micmac

Heb mijn "Tom-Tom 1005" door de venster van de camion gegooid en in de eerste winkel een Garmin gekocht met live time kaart-update's, nu zie ik tenminste waar ik ben, doch het neusje van de zalm in een tablet-pc met GPS, dan zie je de rond-liggende straten veel beter.

Mathieu

De live time updates heb ik nu ook op de Tomtom staan die jij door het venster gesmeten hebt. Er staan nu 64 landen op, met alles erop en eraan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 30 juli 2013, 02:05:22
De live time updates heb ik nu ook op de Tomtom staan die jij door het venster gesmeten hebt. Er staan nu 64 landen op, met alles erop en eraan.

De kaarten worden slecht weergegeven op een Tom-Tom, heb vorige week nog met een Renault gereden met een vaste navigatie van tom tom en dat is een echte ramp als je zenrin of garmin gewoon bent, zelfs zo een oude Vdo-dayton 5000 is veel beter dan Tom-Tom.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Het zal nu ook wel zo zijn dat er mensen heel gerust vertrekken met Tomtom en anderen zullen het maar niets vinden. Ik heb me al die jaren steeds super goed kunnen behelpen met Tomtom en ben steeds op de juiste plaats aangekomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vanmiddag binnen springen in de winkel waar ik mijn laptop gekocht heb. Als ik Tomtom aansluit dat kan ik die dus gewoon updaten. Maar eens dat gedaan is en ik de vensters terug sluit vervormd de kleur van mijn scherm helemaal en is er niets meer op te lezen. Dacht eerst dat de oorzaak lag bij het aankoppelen van een groter scherm, maar na het afkoppelen ervan is de handelswijze gelijk. Dus alleen met de laptop en zijn scherm werkende gaat alles optimaal tot de updates gedaan zijn en ik de diverse vensters sluit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Heb gewoon de resolutie van mijn extern scherm enkele keren gewijzigd en nu blijkt dat alles weer terug normaal werkt, voorlopig toch dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

2 keer naar het containerpark geweest nu het nog gratis is.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: Koter op  3 augustus 2013, 16:43:37
2 keer naar het containerpark geweest nu het nog gratis is.

Profiteer er maar van want als ze de kuren krijgen van hier dan wordt het een dure zaak. Er zal weer veel langs de straten en in de bossen gevonden worden vrees ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.