Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

En dan vandaag naar de begrafenis, een persoon die de gezegende leeftijd van 92 jaar heeft mogen bereieken zonder ziek te zijn feitelijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Hier gaat dat gras in het compostvat want anders moet ik er nog voor betalen en van de gemeente krijgen we alle jaren een premie als we een compostvat gebruiken voor tuin en eet afval,we mogen dan wel onze groene container voor huisafval niet meer gebruiken. :a_thumbsup_20:

Mathieu

Juist nog 1u30 naar de fitniss geweest. Goed gegaan zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voormiddag dag gaan zeggen bij mijn oudste broer 43 jaar heguwd vandaag ( en nog steeds bij dezelfde).

Dan naar Heusy privaat ziekenhuis op bezoek bij de tante die daar herstellende is van een nieuwe knie-operatie van maandag ll.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

dadelijk nog een beetje strijken, dan eten maken en deze namiddag een terrasje doen  :laugh:

barabas

Citaat van: speed op 14 juli 2009, 19:01:41
Hier gaat dat gras in het compostvat want anders moet ik er nog voor betalen en van de gemeente krijgen we alle jaren een premie als we een compostvat gebruiken voor tuin en eet afval,we mogen dan wel onze groene container voor huisafval niet meer gebruiken. :a_thumbsup_20:

Ik gebruik een maaier van Honda met extra "Mulch mes", het gras wordt dan zéér fijn versnipperd en blijft gewoon liggen. 6 are grasafval kan mijn compostvat niet aan (denk ik):

http://www.fl.honda.be/content/tuin/gereedschappen_benzine_grasmaaiers_53_cm_gegevens.php?mv=822

speed

Ja als het hier blijft liggen dan brengt de hond het mee binnen aan zijn poten en krijgt hij en ik tegen onze kl;ten.

Madame F

kik gon mich seffes oan het zwembad placere  :angel:

barabas

Citaat van: speed op 15 juli 2009, 14:39:19
Ja als het hier blijft liggen dan brengt de hond het mee binnen aan zijn poten en krijgt hij en ik tegen onze kl;ten.

Yep, das het nadeel, hond & baasje opvoeden madam Speed! :crylaugh:

barabas

Citaat van: Madame F op 16 juli 2009, 10:43:08
kik gon mich seffes oan het zwembad placere  :angel:

Hedde gaa e zwembad??! :oi:

speed

Heropvoeden is te laat,de hond wordt op 25 juni 77(11jaar) en de madam is ook al 58,dus te laat voor nog iets te leren. :LOL:

Mathieu

* Ik vrees van bitter weinig als ik zo buiten kijk. De wekelijkse markt zit erop en buiten is alles zoals het zou moeten, behalve de coniferen, die moeten nog geknipt worden. ( Maar daar mag ik niet aan beginnen zondar dat onze jongste erbij is, heeft ie gezegd)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Hagen bijknippen, hier is het droog!

Mathieu

Vanmiddag naar Stavelot de zieke tante bezoeken die daar aan revalideren is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: barabas op 21 juni 2009, 12:57:40
Braaf stil zitten met verschot in mijn rug :fout:
Krijgt ge dat van de mensen" te zwaar op te lichten" Prof????