Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

speed

Voormiddag gaan inkopen doen en namiddag gaan wandelen in Egenhoven.

jerryke

net een kersencake gebakken voor het bezoek van straks en als die op tijd weg zijn en het weer laat het toe dan een terraske met ne goeie sangria

Mathieu

Vanmiddag met dat weer hier zeker niks meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Gras afmaaien ...in de regen :4_9_8:

jerryke

Citaat van: barabas op 11 juli 2009, 18:38:12
Gras afmaaien ...in de regen :4_9_8:

hier nog geen regen gezien, wel bewolkt

Mathieu

* de hele namiddag binnen gezeten. Regen, regen en nog eens regen hier.
Gaan wandelen tussen de buien door en de laatste km doornat. Juist thuis en het stopt toch wel met regenen zeker ( voor 5 min dan toch)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 11 juli 2009, 23:22:34
* de hele namiddag binnen gezeten. Regen, regen en nog eens regen hier.
Gaan wandelen tussen de buien door en de laatste km doornat. Juist thuis en het stopt toch wel met regenen zeker ( voor 5 min dan toch)

NĂ¹ is't hier ookgedaan >:(

Mathieu

12 juli 2009, 10:08:21 #247 Laatste wijziging: 12 juli 2009, 10:10:04 door Mathieu
Ik vrees van bitter weinig als je dat weer bekijkt. Tussen de buien gaan wandelen en hopen dat we droog thuis geraken denk ik. Mijn regenjasje hangt al gereed. Probleem is wel dat een mens daar zo stram en stijf van wordt : van dat van de stoel voor de pc naar de zetel, vandaar op de stoel van de eetkamer, en dan terug naar de pc.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

als het droog blijft gaan we seffens eens naar de Smokkelmarkt in Stokkem

speed

Deze morgend gaan wandelen in Aarschot en geluk gehad dat ik maar de laatste km beetje regen heb gehad,en namiddag naar Formule 1 kijken en ronde van France en daarna mij mentaal voorbereiden op het verven van de salon en eetplaats hier morgen. :10_1_20:

Mathieu

Vanmiddag de meubelen van de buurvrouw in haar appartement gaan in elkaar steken en op hun plaats zetten. Uitwassen en vullen is voor de dames.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

En het bed ook??en proberen ook dan dat bed en buurvrouw. :4_1_72:

Vandaag beneden hier half geschilderd de andere helft is voor morgen want zijn twee verschillende kleuren en nu strak nog gaan zwemmen tussen de studente in Sportkot te Leuven.

Mathieu

Vrouwtje is bijna 80 lentes jong.

Terug thuis hebben wij dan maar de grasmachine aan getrokken en 2.30 u later was die karwei ook achter de rug.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

2h30???dat is daar zeker een voetbalplein,ik heb mijn ook afgereden en op 15 minuten gadaan(+_ 1,50are)

Mathieu

Speed, alles is omringt door een haag van coniferen. Dus daaronder moet er eerst gemaaid worden met een bosmaaier. Dat is de achterzijde. Aan de voorzijde moet met dezelfde bosmaaier de schuine kant tegen de buren af gedaan worden. Totale opp is ongeveer 5 a 6 are. En dan met het grasmachine, eentje waar je achter moet lopen, is goed voor de knoken. Nadeel is dat de plaats waar we het gras neersmijten bezt is door pompoenenloof. Dus met het gras naar het containerpark.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.