Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: speed op 22 juni 2009, 12:44:22
Viskes wassen en verder van alle kleine jobkes in huis die ik van mijn Viv gekregen heb. :-\

Toch geen Catvys :denken: :oops:

Koter

Ik vertrek morgen naar Ierland, dus weer een weekend weg.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Ik moet morgen iemand gaan afhalen op de luchthaven van Charleroi. Is dat daar nogal te doen. Ik heb net gezien dat het goedkoopste tarief om te parkeren 3€ per uur is.

Koter

Citaat van: Koter op 22 juni 2009, 20:44:47
Ik vertrek morgen naar Ierland, dus weer een weekend weg.

Ben al terug. Onderweg telefoon, niet lossen in Ierland maar in Engeland, Birmingham.  :Doh3:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 25 juni 2009, 11:54:24
Citaat van: Koter op 22 juni 2009, 20:44:47
Ik vertrek morgen naar Ierland, dus weer een weekend weg.

Ben al terug. Onderweg telefoon, niet lossen in Ierland maar in Engeland, Birmingham.  :Doh3:

dat is een hemelsbreed verschil

vyske

amia koter, das verschieten zeker als ze zo bellen?
Ik kom net terug van de middag-gym en was me dat zweten...
de zomer is in 't land!

speed

Ben gaan wandelen in de bos en was niet te doen,veel te drukkend warm en lastig voor adem te halen en zweten als een varken.

jerryke

ben vandaag niet buiten de deur geweest, ik heb voor een vriendin haar  6 kussens van een tuinstel opnieuw overtrokken.

vyske

't wordt precies weer zo'n hittedag... gelukkig is heir airco, al zou het kunnen dat ik een gehospitaliseerde collega ga opzoeken;
ik wacht op haar telefoontje

janmettepet

Heb een paar uur hout gehakseld, puffen en zweten. Nu ben ik een ketel kersen aan 't pasteuriseren. Dat was ook een paar uur werk om die pitten eruit te krijgen.

Mathieu

Vandaag niet buiten geweest. Vedel te warm en dat verfrissend water uit de hemel blijft maar achter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Een beetje in de tuin gepruld
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 juni 2009, 18:56:22
Vandaag niet buiten geweest. Vedel te warm en dat verfrissend water uit de hemel blijft maar achter.

heeft het gisteren bij jullie dan niet geregend ?...hier vanaf een uur of drie tot s'avonds heeft het gegoten hier, het was niet om buiten te komen ... op 2 meter waart ge doornat

Koter

Hier geen druppel water gezien
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: jerryke op 28 juni 2009, 19:03:56
Citaat van: Mathieu op 28 juni 2009, 18:56:22
Vandaag niet buiten geweest. Vedel te warm en dat verfrissend water uit de hemel blijft maar achter.

heeft het gisteren bij jullie dan niet geregend ?...hier vanaf een uur of drie tot s'avonds heeft het gegoten hier, het was niet om buiten te komen ... op 2 meter waart ge doornat

Ben donderdag terug gekomen in de gietende regen vanuit Oostenrij en Duitsland idem. NL af en toe en eenmaal hier geen druppel gezien tot heden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.