Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:46:56
Citaat van: Koter op 29 juli 2012, 12:39:10
Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:32:50
de smokkelmarkt in Stokkem onveilig maken  ;D

Best dat iedereen daar uit de buurt blijft dus.  :scared2:
ja dan heb ik tenminste plaats om de auto te zetten  :9_2:

Die Limburgers zijn écht wel actief op dat vlak: smokkel markt, zwarte markt, smokkel grotten, Bokkenrijders  ...

Hoe illegaler hoe liever! :crylaugh:

jerryke

Citaat van: barabas op 29 juli 2012, 12:59:35
Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:46:56
Citaat van: Koter op 29 juli 2012, 12:39:10
Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:32:50
de smokkelmarkt in Stokkem onveilig maken  ;D

Best dat iedereen daar uit de buurt blijft dus.  :scared2:
ja dan heb ik tenminste plaats om de auto te zetten  :9_2:

Die Limburgers zijn écht wel actief op dat vlak: smokkel markt, zwarte markt, smokkel grotten, Bokkenrijders  ...

Hoe illegaler hoe liever! :crylaugh:

ik denk niet dat de smokkelmarkt illegaal is, want de standhouders moeten toch een standplaats aanvragen....deze markt gaat ook maar juist door in de maanden julli en augustus, verder is er van iedere kraam maar eentje (op andere markten heb je een dozijn van iedere kraam) op de markt....vb 1 groenten en fruitkraam, 1 viskraam, 1 kipkraam enz..... verder is het een normale markt  ;D

Micmac

Citaat van: barabas op 29 juli 2012, 12:59:35
Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:46:56
Citaat van: Koter op 29 juli 2012, 12:39:10
Citaat van: jerryke op 29 juli 2012, 12:32:50
de smokkelmarkt in Stokkem onveilig maken  ;D

Best dat iedereen daar uit de buurt blijft dus.  :scared2:
ja dan heb ik tenminste plaats om de auto te zetten  :9_2:

Die Limburgers zijn écht wel actief op dat vlak: smokkel markt, zwarte markt, smokkel grotten, Bokkenrijders  ...

Hoe illegaler hoe liever! :crylaugh:
Dan ben je de snelrijders nog vergeten :LOL: :LOL:

Micmac

29 juli 2012, 22:29:48 #2388 Laatste wijziging: 29 juli 2012, 22:33:02 door Micmac
Bosbessenpluk te Gruitrode (open deur) was ook een succes, deze Amerikaanse bosbessen struiken groeien tot wel 1,50 meter hoog en mooie dikke bessen, nu had ik maar een tien kilo geplukt  :smil414ae0fb30e96: en de andere attracties bekeken met zeer veel proefstanden.
De hele maand Augustus kunnen daar bessen geplukt worden aan vier euro per kilo.

http://www.hoeveproducten.be/dealer/detail.phtml?id=122

jerryke

Citaat van: Micmac op 29 juli 2012, 22:29:48
Bosbessenpluk te Gruitrode (open deur) was ook een succes, deze Amerikaanse bosbessen struiken groeien tot wel 1,50 meter hoog en mooie dikke bessen, nu had ik maar een tien kilo geplukt  :smil414ae0fb30e96: en de andere attracties bekeken met zeer veel proefstanden.
De hele maand Augustus kunnen daar bessen geplukt worden aan vier euro per kilo.

http://www.hoeveproducten.be/dealer/detail.phtml?id=122

mijn broer woont in Gruitrode en die plukt er altijd voor mij....lekkere vlaai daarmee, in cake, en lekker voor gelei en pannenkoeken met bessen erin is ook lekker  ;D

kabar

Zit hier al van gisteren met een pullover aan te snotteren en Dafalgan te slikken.

jerryke

Citaat van: kabar op 30 juli 2012, 09:47:05
Zit hier al van gisteren met een pullover aan te snotteren en Dafalgan te slikken.

dat is niet zo best....eene goeie grog kan misschien ook al iets helpen

Micmac

Uitzieken is de enige goede mogelijkheid al is een Bruine Leffe met bruine suiker ook niet te versmaden, doch van neusspray heb je twee soorten "Blauw" is de gewone en "Rood" is met antibiotika en deze is in de meeste gevallen beter.

Mathieu

Destijds hielp ik me nog al regelmatig door een flesje bier ( gelijk welke) te koken en deze zo heet mogelijk uitdrinken en dan direct de lakens tussen; De dag nadien was het bijna over.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En vandaag heb ik nu eens niets gedaan dan een driekwart uur spinazie te plukken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Vanmorgen geladen een Bristol en nu thuis.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  3 augustus 2012, 00:40:38
Vanmorgen geladen een Bristol en nu thuis.

amai dat is goed doorgereden  :a_thumbsup_20:

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Naar de carrosserie, een baal hooi viel van een tractor op mijn wagen: twee linker deuren ingedeukt!

Ter info: zo een baal weegt 350 Kg!

jerryke

Citaat van: barabas op 11 augustus 2012, 23:00:03
Naar de carrosserie, een baal hooi viel van een tractor op mijn wagen: twee linker deuren ingedeukt!

Ter info: zo een baal weegt 350 Kg!

oei hopelijk valt het nog mee