Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: jerryke op 24 maart 2012, 14:48:56
Citaat van: kabar op 24 maart 2012, 13:03:52
Heerlijk niksen, mijn arm doet zeer.

oei te hard in de tuin gewerkt Kabar, ongewend werk geeft zulke resultaten.....seffens met de man naar de voetbal en nadien  :Beer-Chug:
Ik denk dat ik te veel zakken met stenen gehoffen heb.

janmettepet

Just naar de autokeuring geweest, kan weeral een jaartje verder.

vyske

We gaan nog eens genieten van onze laatste dag zon, al is die wind toch wel fris...
voor morgen en zondag geven ze veel minder  :(

kabar

 Chambrangs met schuurpapier afschuren en siliconenafdichting bijsnijden.

kabar

Deze namiddag mijn schoonmoeder naar de kliniek moeten doen. Ze is er nog maar een week uit na de operatie aan haar voet. Nu is het op de longen te doen.
Mijn vrouw gaat al enkele weken elke dag haar huishouden doen en dacht vandaag aan het hare te werken. We zullen dat weeral maar eens uitstellen. Alhoewel mijn schoonmoeder 3 kinderen heeft, kent ze maar één adres waar ze steeds naartoe belt. En ze moet nog altijd de eerste keer bedankt zeggen.
We gaan seffes haar kleren en wasgerief naar de kliniek doen ... en daarna een hapke eten bij den Egyptenaar. Om zelf te koken schiet de tijd niet meer over.

Koter

Ja Kabar, schoonmoeders.......
Ik ga seffens feesten. De schoonzoon wordt 30 jaar en mijn dochter heeft een feest in elkaar gestoken waar hij niets van af weet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Naar de gemeente Heers waar dat ieder maandag gewandeld wordt.
Vandaag gaat de wandeling door in Mechelen-Bovenlingen, ieder eerste maandag van de maand wordt er gewandeld in een deel gemeente.
Na de wandeling koffie met taart en dit aan € 1,50, de zon schijnt lekker echt wandelweer.
De wandelingen gaan ook steeds op ruilverkaveling wegen door, we mijden zoveel mogelijk de dorps straten, steeds lekker in de natuur.
Ieder week is het ook een ander parkoer dat we doen zo wordt het niet eentonig en wordt het niet vervelend, ik ben in het bezit van een 70 tal wandelingen in groot Heers.
Moesten er mensen zijn die hier willen komen wandelen met de bloesems dan zeg U hoeveel Km. U wil lopen of fietsen en ik geef U een weg wijzer op stafkaart, dit is gratis.

Willy

Mathieu

Goede morgen.
Voormiddag alles rustig aan doen,zeker met dat minder mooie weer buiten. En in de namiddag gaan we op bezoek bij de tante in het ziekenhuis van Verviers.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Vandaag kunt ge gratis uw voeten laten wassen in de kerk. Mensen met zweetvoeten worden verzocht thuis eerst even hun voeten te wassen.

Koter

Citaat van: kabar op  5 april 2012, 11:28:48
Vandaag kunt ge gratis uw voeten laten wassen in de kerk. Mensen met zweetvoeten worden verzocht thuis eerst even hun voeten te wassen.

Dat is toch flauwe kul. Als ge uw voeten thuis al gewassen hebt, waarom moet je die dan nog in de kerk laten wassen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Beastje

Seffens naar scherpenheuvel,kaars doen branden als dank voor de afloop met men borst.
Beastje

kabar

Citaat van: Beastje op  7 april 2012, 14:38:50
Seffens naar scherpenheuvel,kaars doen branden als dank voor de afloop met men borst.
Da's op 6 km van bij mij.

Mathieu

Naar Verviers op bezoek bij de tante van 83 lentes, welke haar tweede nieuwe knie gekregen heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb juist gedaan met de grondverf te leggen op de chambrangs en de leggers in het bergkot. Ben pompaf!

Beastje

Poetsen ,eten klaarmaken en de dagelijkse dingen
Beastje