Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beastje

Heb reeds alles gedaan ,de poets eten ,hond ezv.Nu straks nog afwassen en daarna wandelen met de hond.

Beastje

Beastje

Nog beetje poetsen ,dan aan eten beginen,met hond buiten (voor zen plaske en ...)daarna weet het nog nie

Beastje

jerryke

pizzadeeg staat al in de ijskast voor straks, de man moet deze namiddag gaan fluiten in St-Truiden en ik ga mee om te kijken  ;D

Beastje

Heb reeds vanalles gedaan vandaag ,eerst gekuisd dan naar winkels geweest voorraadje inslaan,nu staat het stoofvlees op het vuur ,de frietjes zijn al voorgebakken,dan eten ,afwassen met hond plaske gaan doen en dan kastje kijken
Beastje

Mathieu

De routine van elke zaterdag, bijkomend vanmiddag op bezoek in het bejaardentehuis, bij onze vroegere buren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

De vijver is er helemaal uit en de put bijna voor de helft terug gevuld
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

En de vijver komt terug of verdwijnt volledig misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 17 maart 2012, 17:45:17
En de vijver komt terug of verdwijnt volledig misschien?

Verdwijnt volledig.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Wachten tot het beter weer wordt. ;D

Beastje

naar ocmw geweest voor papieren te laten invullen voor ventje zijn pensioen,moet deze namiddag nog papieren laten invullen in Hasselt.Dan beetje poetsen eten maken ,en dan zal ik zien wat er nog te doen valt
Beastje

kabar

Citaat van: Beastje op 19 maart 2012, 13:04:04
naar ocmw geweest voor papieren te laten invullen voor ventje zijn pensioen,moet deze namiddag nog papieren laten invullen in Hasselt.Dan beetje poetsen eten maken ,en dan zal ik zien wat er nog te doen valt

Toen ik mijn pensioen aangevraagd heb, ben ik alleen naar het stadhuis geweest waar ze mijn identiteitskaart door een computerklavier getrokken hebben. Al de rest is vanzelf gekomen.

kabar

Ik heb vandaag in de tuin gewerkt. Hij begint er terug proper uit te zien. Mijn vrouw kan beginnen bloemen planten.

Flurk

Citaat van: kabar op 19 maart 2012, 17:09:54
Ik heb vandaag in de tuin gewerkt. Hij begint er terug proper uit te zien. Mijn vrouw kan beginnen bloemen planten.
Idem dito.  ;D

kabar

Heerlijk niksen, mijn arm doet zeer.

jerryke

Citaat van: kabar op 24 maart 2012, 13:03:52
Heerlijk niksen, mijn arm doet zeer.

oei te hard in de tuin gewerkt Kabar, ongewend werk geeft zulke resultaten.....seffens met de man naar de voetbal en nadien  :Beer-Chug: