Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Bedankt dames, ik voel mij al een stuk beter.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Dokterres op bezoek geweest misschien? :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 29 februari 2012, 01:36:32
Dokterres op bezoek geweest misschien? :lachrol: :lachrol:

Hier is het en dokter Mathieu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Beastje

Vandaag vensters kuisen ,gordijnen wassen en de dagelijkse dingen he
Beastje

Beastje

Het zelfde als elke dag poetsen en de rest ,half twaalf naar dokter hoor nie meer uit rechter oor,(denk te diep met oorstaafke in oor geweest)en schouder spier verrekt)
Beastje

Mathieu

Vanmorgen met broer naar Van creanenbroek geweest. Namiddag rustig thuis gezeten en omstreeks 18.00 uur naar Houthalen om de zitmaaier te gaan ophalen van een vriend. Terug thuis en al goed afgelopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Beastje op  1 maart 2012, 12:09:00
Het zelfde als elke dag poetsen en de rest ,half twaalf naar dokter hoor nie meer uit rechter oor,(denk te diep met oorstaafke in oor geweest)en schouder spier verrekt)

ai dat is minder, maar zeer pijnlijk.....verzorg je maar goed

Mathieu

Inderdaad zeer pijnlijk, maar dus zeker niet doen zoals een andere kennis van ons. Zijn schoonmoeder moet voor hem zorgen gezien zijn madame werken is en hij met zijn gespleten beentje in zijn schouder en een gedeeltelijk gescheurde pees niets meer kan. Zij moet de kinderen ook te voedengen en naar school brengen en ze terug halen.Mijnheer ligt thuis op de zetel en kan dus niet gaan werken. Maar heden avond gaat mijnheer wel pinten drinken op een verjaardag. Kan je wel indenken zeker dat er daar heel binnekort een bom ontploft?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Citaat van: jerryke op  3 maart 2012, 00:58:06
Citaat van: Beastje op  1 maart 2012, 12:09:00
Het zelfde als elke dag poetsen en de rest ,half twaalf naar dokter hoor nie meer uit rechter oor,(denk te diep met oorstaafke in oor geweest)en schouder spier verrekt)

ai dat is minder, maar zeer pijnlijk.....verzorg je maar goed

ijn stoppen in men oor ,de dokter kreeg ze er ie uit ,nu ganse week druppels in oren doen en woensdag terug nog eens proberen ze eruit te spuiten.Schouder spier verrekt,oet die arm stil houden(ja makkelijk gezegt he ,wie gaat er poetsen ,strijken en eten maken ?)en zalf op smeren ,maar die helpt nie erg.Heb nu bij chinees in Hasselt  tijger druppels gehaald insmeren en da helpt goed de pijn is al reeds verminderd
Beastje

Beastje

Heb gedaan met kuisen,eten staat klaar met de hond  zijn piske en kakske doen ,straks eten afwassen en daarna tv kijken .
Beastje

kabar

Deze namiddag met mijn schoonmoeder naar de kliniek om een loopplaaster aan te leggen. Ze is verleden week aan haar voet geopereerd. Ze hadden haar beter aan haar tong geopereerd.

Beastje

Poetsen en de dagelijks dingen, winkelen,dokter gaan en apotheker,daarna eten afwassen en tv kijken (en ook de hond buiten laten woon op apartement
Beastje

Mathieu

Het zelfde wat ik al verschillende dagen doe : heel rustig blijven en niet teveel bewegen want dat brengt automatisch hoesten mee. En dat laatste valt met longontsteking niet mee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik heb vandaag voor de eerste keer dit jaar mijn gras afgereden (en per abuis de krokussen ook).

Koter

De vijver voort aan het afbreken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....