Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Beastje

Poetsen eten klaar maken,en dan brossen ,ga naar men Dominicaanse vriendin
Beastje

Beastje

Gedaan met kuisen ,eten staat klaar .Seffens winkelen ,daarna buurvrouw helpen (deze heeft pijn in haar schouder)dan eten ,afwassen zetel zitten tv kijken en vroeg slapen vandaag (was deze nacht half vier voor ik erin lag(bij buurvrouw geholpen verhuisd vandaag)
Beastje

kabar

Ben juist terug van de autokeuring.

kabar

Mijn overbuur verjaart en bracht me daarnet een pruimevlaai (zelf gebakken). Ik ben aan 't genieten. Thieu man, da's lekker!

Mathieu

Het kan je maar smaken Kabar. En als het een Limburgse is kan ik dat goed begrijpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Het zelfde als elke dag,anders niks op het programa staan vandaag
Beastje

Mathieu

Zoals elke zaterdag, matkr in Eisden en dan familiebezoek ( als die ten minste thuis zijn.) En dan zijn we terug thuis omstreeks 17.00 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Vandaag nie veel gedaan (had gisteren gasten en een beetje te veel   wijn gedronken,   :koppeke pijn en maag ook nie goed  )

Beastje

Flurk

De tijd dat ik thuis ben luisteren nar het geklop en gehamer van mijn buurman die zijn keuken aan het uitbreken is. :pan_kloppen:

kabar

Enorm fier zijn op mijn zeuneke die voor zijn werk naar Sankt Gallen is.

Mathieu

Binnen een uur de familie oppikken en dan naar de kerk om een andere tante te begeleiden naar haar laatste rustplaats. Daarna deelname aan de koffietafel. Dan zie je de famiolie nog eens, zoals het zo dikwijls gaat : alleen mekaar zien op een begrafenis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

De dagelijkse dingen poetsen ezv ,strijken en eten maken.En straks na het middag eten afwassen en daarna tv kijken en braaf men bedje opzoeken op tijd.
Beastje

Koter

Vannacht de griep op bezoek gehad en nu wachten op de dokter.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Beastje

Van harte beterschap Koter
Beastje

jerryke

Citaat van: Koter op 28 februari 2012, 12:40:07
Vannacht de griep op bezoek gehad en nu wachten op de dokter.
ge moet die ook niet binnen laten  ;D ....veel beterschap