Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 11 februari 2012, 02:14:47
Dat zal weeral moeten wachten tot maandagavond, spijtig......
Maar vandaag zijn we op verschillende plaatsen geweest en neen nergens geen vlaai gekregen.
Als je nergens geen vlaai gekregen hebt betekent dat toch dat je er overal één gekregen hebt of heb ik het mis? :Doh3: ???

Flurk

Citaat van: janmettepet op 12 februari 2012, 15:56:15
Citaat van: Mathieu op 11 februari 2012, 02:14:47
Dat zal weeral moeten wachten tot maandagavond, spijtig......
Maar vandaag zijn we op verschillende plaatsen geweest en neen nergens geen vlaai gekregen.
Als je nergens geen vlaai gekregen hebt betekent dat toch dat je er overal één gekregen hebt of heb ik het mis? :Doh3: ???
Dat is een fijntje Janmettepet. :denken: :4_1_72:

kabar

Ben met mijn schoonmoeder naar de cardioloog geweest.

Flurk

Citaat van: kabar op 13 februari 2012, 19:06:16
Ben met mijn schoonmoeder naar de cardioloog geweest.
Hebt ge er nog iets voor gekregen Kabar???? :oops:

kabar

13 februari 2012, 21:42:46 #2239 Laatste wijziging: 13 februari 2012, 21:44:38 door kabar
Citaat van: Flurk op 13 februari 2012, 21:21:07
Citaat van: kabar op 13 februari 2012, 19:06:16
Ben met mijn schoonmoeder naar de cardioloog geweest.
Hebt ge er nog iets voor gekregen Kabar???? :oops:
Nee, ik heb ze mee terug naar huis gekregen. Ze moet binnenkort aan haar voet geopereerd worden en daarom moest ze eerst naar de cardioloog.
En ze heeft vals gespeeld: ze wou niet op de fiets en de dokter was ermee akkoord. Ik ga ook van cardioloog veranderen!

Beastje

Gisteren de groote poets gedaan ,dus vandaag nie veel meer te doen,eten klaarmaken met de hond buiten (om zen pieske en kakske)en bed opmaken.aar gemeente voor vuilzakken .Om vier eten ,afwassen en dan tv kijken .En vandaag eens vroeg men bedje opzoeken was weeral 3 uur deze nacht ,nie te doen
Beastje

kabar

Seffes naar mijn stamcafé: mijn schoonbroer verjaart!

Beastje

Ikke koppijn weer nacht bracker geweest bij buurvrouw amaretto gedronken ,was tien na vijf deze morgen voor ik men bed zag(schande)maar men buurvrouw gaat de eerste van volgende maand terug naar haar home land (oekraiene)en nemen nu al beetje afscheid.Maar toch nie goed da lange opblijven .Pf moet nog alles doen bedopmaken,eten klaar maken ,poetsen ezv
Beastje

kabar

Seffes duik in mijn kelder in om een fles uit te zoeken om vanavond uit te drinken.

kabar

Het is een fles Bourgogne geworden.

Flurk

Straks met de hond op trot. Nekeer gaan zien of er iemand thuis is in Het Bootshuis aan de plage. :Biertje2520klein:

Koter

Vandaag thuis, te weinig werk.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Deze namiddag een wandeling doen en eens binnenspringen in mijn stamcafé. Vanavond is het hier karnaval: verbranding van de winterpop en rondgang in de café's.

Beastje

Vandaag de poets gedaan de strijk(elke dag)eten staat klaar met de hond pieske en kakske doen,daarna om vie uur eten dan afwassen ,daarna lekker lui in de zetel tv kijken
Beastje

jerryke

eerst even naar de kleindochter gaan, eventjes met de achterkleinkinderen bezig zijn en daarna naar ons stamcafee