Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Zeker iet wandelen. Ben koffie gaan halen en u enkele broden naar de nicht van mijn eega brengen. Dan auto terug binnen en er niet meer uit voor vanavond om naar de Kini te gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

heb juist voor de familie de strijk gedaan en seffens het appartement van de kleinzoon een beetje poetsen , dan vind die het netjes terug als die volgende week terug uit Maleisië komt....en dan de ovenschaal de oven in voor te eten en dan op de pc de avond doorbrengen  ;D

Fonske

tuis zitte nor den telvizie kijke

jerryke

Citaat van: Fonske op 16 januari 2012, 15:22:49
tuis zitte nor den telvizie kijke

en naar wat kijkt ge dan zoal Fonske ? Samson ?

Spook


Mathieu

Citaat van: Fonske op 16 januari 2012, 15:22:49
tuis zitte nor den telvizie kijke


Naar het feulliton kijken van Alice in Wonderland.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vanmorgen naar de kini voor mijn geopereerde knie en voor de rest staat er niets op het programma.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: kabar op  1 december 2011, 15:53:26
Vandaag gedaan met het voegen van de muur in mijn veranda en de toog. Nu stoppen we ermee tot na nieuwjaar.
Is dat omdat ge in het café niet meer moogt roken dat ge uwen eigen toog  gemaakt hebt Kabar???? :Biertje2520klein:

kabar

Citaat van: Flurk op 22 januari 2012, 17:42:48
Citaat van: kabar op  1 december 2011, 15:53:26
Vandaag gedaan met het voegen van de muur in mijn veranda en de toog. Nu stoppen we ermee tot na nieuwjaar.
Is dat omdat ge in het café niet meer moogt roken dat ge uwen eigen toog  gemaakt hebt Kabar???? :Biertje2520klein:
Ik rook niet vriend.

jerryke

Citaat van: kabar op 22 januari 2012, 20:28:38
Citaat van: Flurk op 22 januari 2012, 17:42:48
Citaat van: kabar op  1 december 2011, 15:53:26
Vandaag gedaan met het voegen van de muur in mijn veranda en de toog. Nu stoppen we ermee tot na nieuwjaar.
Is dat omdat ge in het café niet meer moogt roken dat ge uwen eigen toog  gemaakt hebt Kabar???? :Biertje2520klein:
Ik rook niet vriend.

neen die toog is voor slecht weer  ;D

Flurk

Ik krijg juist een telefoontje van Mathieu zeggende dat de modem van zijn PC het begeven heeft en hij vraagt of de voetballers hun pronostiek willen invullen vermits er morgenavond al gespeeld wordt.

Mathieu

Bedankt voor het neerzetten Flurk. En wat ik vandaag gedaan heb laat zich raden zeker....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 25 januari 2012, 02:04:15
Bedankt voor het neerzetten Flurk. En wat ik vandaag gedaan heb laat zich raden zeker....
Een vriend verhuist?? Naar her containerpark geweest??? Iemand gaan bezoeken in de kliniek??? :d_clap_20: :d_clap_20:

Mathieu

Mooi alles geinstalleerd en dan de hele mails en ander gedoe gaan lezen. Vandaag ben ik met twee dames naar een kleermaker geweest want ze hadden een mooie pelsjas die smaller en korter gemaakt diende te worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ga vandaag eens lekker lui niksen.