Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beastje

Poetsen ,straks eten maken ,maar nu eerst naar de ziekenkas gaan,neem mijn hond mee  :bye_smiley:
Beastje

Mathieu

Naar het stort gereden en de kleindochter van mijn oudste broer haar Pizza bezorgd die ze gisteren hier zelf belegd heeft. Nadien niets meer tot van avond, om dan op bezoek te gaan in het ziekenhuis bij onze oude buurman.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

eerst met de man naar de revalidatie gereden en daarna eens uitgebreid over de markt gelopen in Maastricht en op tijd en stond ook ne koffie gaan drinken  ;D

jerryke

ben nu samen met de man naar het voetbal aan het kijken, hij langs het plein en ik lekker warm in de auto.... dan gaan we chinezen en wat er verder deze namiddag gaat gebeuren weet ik nog niet

Koter

Citaat van: jerryke op 20 november 2011, 12:59:29
ben nu samen met de man naar het voetbal aan het kijken, hij langs het plein en ik lekker warm in de auto.... dan gaan we chinezen en wat er verder deze namiddag gaat gebeuren weet ik nog niet

En hoe smaakt zo'n chinees?  :oops:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Onzen Tom en Carrie zijn hier daarnet hun hond komen afzetten en zijn verder gereden naar de eroticabeurs in Hasselt.

jerryke

Citaat van: Koter op 20 november 2011, 13:10:38
Citaat van: jerryke op 20 november 2011, 12:59:29
ben nu samen met de man naar het voetbal aan het kijken, hij langs het plein en ik lekker warm in de auto.... dan gaan we chinezen en wat er verder deze namiddag gaat gebeuren weet ik nog niet

En hoe smaakt zo'n chinees?  :oops:

dat was best lekker.....als voorgerecht kregen we allerlei hapjes warm en koud of soep we mochten kiezen, daarna hebben we voor de peking-eend gekozen en die was echt lekker, als dessert kregen we een soort likeur en koffie of ijs.....dus ze mogen mij daarvoor nog eens uitnodigen  ;D

Beastje

Ben juist terug van de winkel,heb groentjes en vlees gekocht voor de wok.Daarvoor gepoetst,en nu was aan t' drogen ,om vier uur eten dan afwasen  en daarna wandelen met de hond ,daarna tv kijken en heel laat gaan slapen (ben ne echte nacht braker)
Beastje

jerryke

seffens met de man naar de revalidatie, daarna met de dochter op stap....dan komen de kleindochter met haar gezin hier eten en deze avond krijgen we bezoek van het petekind van mijn man

Mathieu

We zijn even in Lanaken op bezoek geweest. vertrokken om10.30 uur en eer we alles gedan hadden waren we toch al terug thuis om 18.30 uur. Dus voor de rest van de avond wordt er helemaal niets meer gedaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Vandaag alles nettjes gepoetst ,eten staat klaar ,dan beetje gaan winkelen (moet van alles gaan bij halen voor eten)en dan lekker niksen
Beastje

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 november 2011, 23:29:21
We zijn even in Lanaken op bezoek geweest.

:denken: ....en vergeten binnen te komen bij mij

Mathieu

Zou niet durven Jerryke want ik veeg nooit mijn voeten af. :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Vandaag poetsen ,wassen eten klaarmaken en daarna zie ik wel
Beastje

Mathieu

Vandaag alles heel rustig gedaan. Vanavond op bezoek geweest in het ziekenhuis, dat is alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.