Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Beastje

Poetsen,eten klaar zetten,en dan om kwart na een naar de kapper.Daarna om vier uur eten ,afwassen en dan met hond gaan wandelen.en strakjes tv kijken en dan slapen
Beastje

stevens-willy

Vandaag donderdag, mijn uitgangs dag.
Om 12h30 ben ik in mijn stand café De Heren van Heers.
Dat doe ik nu reeds 7 jaar ieder donderdag, ik drink bij het binnen gaan een koffie en daarna drie rode wijntjes, als ik ze op heb dan gaan we naar huis en WE zijn mijn trouwe Coly bessy en ik.

Willy 

Mathieu

Ons Mia is haar kerstmis huisjes, of beter haar kerst gebeuren op een hele kast aan het maken en dan moet ik haar gerust laten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

 Deze namiddag wandelen op de gemeente voor 11/11.

Willy   

Beastje

Seffen vertreken we voor een dagje Valkenswaard
Beastje

Flurk

Een wandeligske maken over de  aardewegen zolang het nog gaat want die zijn voor ons gemeentebestuur een doorn in het oog en moeten verdwijnen of geasfalteerd worden.

Flurk

Volharden in de boosheid en dus nog eens hetzelfde als gisteren. ;D

jerryke

straks met de man naar de voetbal gaan kijken, en neen zijn fluitje laat hij thuis  ;D

kabar

Citaat van: jerryke op 12 november 2011, 11:59:25
straks met de man naar de voetbal gaan kijken, en neen zijn fluitje laat hij thuis  ;D
welk fluitje?  :lachrol:

Koter

Citaat van: kabar op 12 november 2011, 13:09:29
Citaat van: jerryke op 12 november 2011, 11:59:25
straks met de man naar de voetbal gaan kijken, en neen zijn fluitje laat hij thuis  ;D
welk fluitje?  :lachrol:

Zijn toverfluit.   :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 november 2011, 13:18:14
Citaat van: kabar op 12 november 2011, 13:09:29
Citaat van: jerryke op 12 november 2011, 11:59:25
straks met de man naar de voetbal gaan kijken, en neen zijn fluitje laat hij thuis  ;D
welk fluitje?  :lachrol:

Zijn toverfluit.   :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: .....@ kabar, nomaal is hij scheidsrechter dus dat fluitje ;D ;D

Fonske

ik gon me men lief nor de sinema ze zee da se dor ne seksfilm spele en ik wil da wel is zien

Mathieu

Maar dan wel braaf zijn in de cinema hé, en zeker niet om slaap vallen en overal afblijven.

Wij zijn op bezoek geweest en vanmiddag verwachten we zelf bezoek. Dus lekker thuis blijven wordt het hier.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Beetje poetsen ,eten klaar zetten,dan winkelen  en dan om half twee naar de kapper
Beastje

jerryke

eens horen seffens wanneer wij weer internet hebben en deze namiddag naar Maasmechelen Village