Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar


jerryke

om 12 u vertrekken hier zodat ik op tijd in het ziekenhuis ben, want ik mag maar op bezoek van 12.30 tot 13 u en van 19 u tot 19.30 u.... tussentijds hier even wat middag koken en veel tijd schiet er dan niet meer over

Mathieu

Oei jerryke toch niets ergs?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voormiddag op bezoek bij een oom en van de gelenegheid profiteren om nog van die " eeuwige " spinazie te plukken. Zolang het niet gevroren heeft is die nog heel goed, maar eens gevroren sterft die gewoon af om het jaar nadien terug te verschijnen. En de namiddag laten we maar op ons af komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  2 november 2011, 11:16:53
Oei jerryke toch niets ergs?


een hartaanval Mathieu, gelukkig is alles nu goed en als het zo blijft mag hij morgen al naar huis, wel met toezicht van de huisdokter die dan dagelijks moet komen controleren

Mathieu

En wie is de ongelukkige? Of heb je dat hier al ergens gemeld en heb ik erover gekeken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  3 november 2011, 02:11:31
En wie is de ongelukkige? Of heb je dat hier al ergens gemeld en heb ik erover gekeken.

de ongelukkige is onze wederhelft......maar alles is nu gelukkig goed en mag deze namiddag als de dokter is langsgeweest naar huis

speed

Naar polis geweest voor vergunningen en dan naar pedicure en tussendoor nog boven gekuist en koffieklets gaan doen. :10_1_20:

Micmac

Citaat van: jerryke op  3 november 2011, 15:17:30
Citaat van: Mathieu op  3 november 2011, 02:11:31
En wie is de ongelukkige? Of heb je dat hier al ergens gemeld en heb ik erover gekeken.

de ongelukkige is onze wederhelft......maar alles is nu gelukkig goed en mag deze namiddag als de dokter is langsgeweest naar huis

En nu geen arbiter meer op het veld, hoe gaan die mannen spelen. :denken: ???

jerryke

Citaat van: Micmac op  3 november 2011, 22:55:29
Citaat van: jerryke op  3 november 2011, 15:17:30
Citaat van: Mathieu op  3 november 2011, 02:11:31
En wie is de ongelukkige? Of heb je dat hier al ergens gemeld en heb ik erover gekeken.

de ongelukkige is onze wederhelft......maar alles is nu gelukkig goed en mag deze namiddag als de dokter is langsgeweest naar huis

En nu geen arbiter meer op het veld, hoe gaan die mannen spelen. :denken: ???

voor dit jaar hoeft hij geen fluitje meer in zijn handen te nemen, maar na een paar maanden zei de dokter als alles goed blijft gaan dan mag hij proberen als het gaat

Mathieu

Wens het het beste toe Jerryke en wij kruisen de duimen voor een volledig herstel zonder enig letsel. :e_cross_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Poetsen eten klaarmaken,en straks komt mijn  Dominicaanse vriendin op bezoek
Beastje

Mathieu

Vanmorgen naar de wekelijkse markt en daar van terug gekomen in stuk in de namiddag. Voor de rest nog even op bezoek geweest bij een achternicht van mijn eega.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Seffens met madame winkelen in Duitsland ( is maar 20 km van hier en alles goedkoper) Vanmiddag is er hier wafelbak-namiddag. Voor vandaag zijn het nog " normale wafels " Maar binnen enkele weken als ze haar nieuwe machine heeft zullen het zachte Brusselse wafels worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Poetsen ,eten klaarmaken ,strijken en dan weet ik het nie  :denken:
Beastje