Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 22:01:03
Citaat van: Koter op 23 oktober 2011, 12:10:12
Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 11:51:38
dadelijk naar de voetbal kijken, als het te fris wordt kijk ik wel vanuit de kantine  ;D....daarna een hapje eten op KRC....dan nog even nagenieten vanuit ons stamcafe.... en dan in de zetel naar tv kijken zeker

En ons hier maar verwaarlozen?  :pan_kloppen:

maar neen, wij zijn toch eindelijk thuisgeraakt een half uurtje geleden  :10_1_20:.....goei wedstrijd gezien, hebben goed en lekker gegeten en de afzakker heeft langer geduurd dan voorzien, dus is hetgoed geweest  :f_ok_20:

En nu zwijmelend het bed in.   :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 23 oktober 2011, 22:56:24
Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 22:01:03
Citaat van: Koter op 23 oktober 2011, 12:10:12
Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 11:51:38
dadelijk naar de voetbal kijken, als het te fris wordt kijk ik wel vanuit de kantine  ;D....daarna een hapje eten op KRC....dan nog even nagenieten vanuit ons stamcafe.... en dan in de zetel naar tv kijken zeker

En ons hier maar verwaarlozen?  :pan_kloppen:

maar neen, wij zijn toch eindelijk thuisgeraakt een half uurtje geleden  :10_1_20:.....goei wedstrijd gezien, hebben goed en lekker gegeten en de afzakker heeft langer geduurd dan voorzien, dus is hetgoed geweest  :f_ok_20:

En nu zwijmelend het bed in.   :crylaugh:

:-X :-X

vyske

Mijn ontwerpen - wenskaarten moeten af vandaag...  :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Gaan zien wanneer de werkzaamheden aan de woning van de dochter van mijn oudste broer kunnen afgewerkt worden. Zou normaal deze week moeten kunnen maar we zien wel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Vandaag al gedaan met de poets en de strijk,eten staat ook al klaar.Dus seffens lekker luieren en beetje tv kijken
Beastje

Micmac


jerryke

Citaat van: Micmac op 26 oktober 2011, 23:24:53
Nog wat kaarten inelkaar knutselen, mooie bezigheid.

http://www.hobbyshop-dekaartenmolen.nl/Staf-Wesenbeek-Pakketten

is dat zoiets als ze vroeger deden met prenten van Anton Pieck en als die af waren deden ze die in een kader ( zo eentje heb ik hier hangen, gekregen van de buurvrouw)

Micmac

Anton Pieck is Abstracte kunst , wezenbeek kleeft vier of meer stukken op elkaar en zo krijg je 2D , op de hobbybeurzen Nekkerhal en nu op flanders expo is de Countrybeurs en die hebben dat ook.

http://www.countryside.be/

kabar

Wandelen en proberen niet aan de man uit de wijk die overleden is te denken.

Beastje

Beastje

Mathieu

Met de fiets de boodschappen doen, en terug thusi gekomen tot de slotsom gekomem dat ik nog een en ander vergeten ben, dus terug op weg.

ps : Kabar tracht daar zo weinig mogelijk aan te denken en laat het je verdere leven niet beinvloeden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

vlaai gebakken, gepoetst en dan de spaghettisaus gemaakt.....straks bij de kleindochter gaan helpen

Mathieu

Nu buiten Tv en/of PC niets meer. Bezoek is juist vertrokken, dus alles rustig terug in huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Marktje links en rechts plus nog wat coniferen gesnoeit en opgeruimd en voor de eerste keer mijn auto zelf gewassen, nu ging mijn lampje van overbelast branden en dan ben ik in de zetel gevallen.

Mathieu

Voormiddag voor de dames naar de winkel geweest met de fiets, kwestie van wat langer te kunnen achterblijven. namiddag autot volledig in het nieuw gezet, en dan nog naar de fitnes geweest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.