Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

dadelijk nog effe genieten van het mooie weer, misschien staat het terras er nog, anders wordt het binnen gewichtheffen  ;D

Micmac

Tegen dat ik weet wat ik vandaag ga doen is het avond, zou ook nog naar Kortrijk moeten en het voedingssalon met 3 salons en de patio roept ook al op mij, nu hoop ik dat de eettent van Buggenhout er staat anders moet ik met gebakken beenhesp mijn dag doorbrengen.

Mathieu

Met mijn madame gaan winkelen en dan terug naar huis. De fiets op en bij AVEVE orchideeengrond gaan halen. En dan goede punten verdient door mijn eega haar orchideeen te verplanten. Hopelijk halen ze het nu dan ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

papier afdoen in de living , alles moet er goed afgedaan worden want nadien wordt er geverfd

vyske

Citaat van: jerryke op 21 oktober 2011, 12:34:17
papier afdoen in de living , alles moet er goed afgedaan worden want nadien wordt er geverfd
tiens, dat staat bij mij ook op het lijstje de komende weken  :a_thumbsup_20:
Ik ga wel eerst nog behangen met bobbelkespapier.

Micmac

Naar het voedingssalon in Brussel geweest, drie paleizen en de Patio, den tijd van 11 paleizen is vervlogen tijd, nu onbrak Solo, Knor, Touring en de Weekbladen, het is elk jaar minder maar de parking is in zeer slechte staat en wordt alsmaar duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurder, 5 Euro voor één auto, nu had ik alweer geluk en kon de eerste plaats innemen zoals gewoonlijk.

speed

Ben daar de laatste drie jaar ook naartoe geweest,dit jaar niet meer,staan meer salons en andere dingen dan eetwaren. :b_thumbsdown_20:

Micmac

22 oktober 2011, 12:02:20 #2077 Laatste wijziging: 22 oktober 2011, 12:06:01 door Micmac
Citaat van: speed op 22 oktober 2011, 10:26:28
Ben daar de laatste drie jaar ook naartoe geweest,dit jaar niet meer,staan meer salons en andere dingen dan eetwaren. :b_thumbsdown_20:

Maar de beenhespboterhammen met Leffe waren lekkkkkkkkkkkkkkkkker, en het eisbein ook, in hal 8 was ook voldoende Leffe in voorraad.

Voor hen die nog willen gaan, het zijn de paleizen 4,5,8 en Patio, de Beenhesp en Elexir d'Anvers staat in hal 5, het restaurant van Buggenhout in paleis 5.

De Patio is met de helft kleiner.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 21 oktober 2011, 23:54:26
Naar het voedingssalon in Brussel geweest, drie paleizen en de Patio, den tijd van 11 paleizen is vervlogen tijd, nu onbrak Solo, Knor, Touring en de Weekbladen, het is elk jaar minder maar de parking is in zeer slechte staat en wordt alsmaar duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurder, 5 Euro voor één auto, nu had ik alweer geluk en kon de eerste plaats innemen zoals gewoonlijk.

Dat zal ik dan ook moeten betalen, maar de rest ( zelfs een drankje en een hapje en inkom voor twee) zijn volledig gratis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag het traditionele van elke zaterdag : naar de markt het vriendinnetje dag zeggen en een kus geven, fruit en groenten meebrengen. Op bezoek gaan bij de schoonbroer-weduwnaar en gaan kijken hoever het staat met de woning van de oudste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

... een fles Brouilly leegdrinken.

stevens-willy

Citaat van: kabar op 22 oktober 2011, 21:38:09
... een fles Brouilly leegdrinken.

Laat er nog iets in. :Tip-Hat:

Willy

jerryke

dadelijk naar de voetbal kijken, als het te fris wordt kijk ik wel vanuit de kantine  ;D....daarna een hapje eten op KRC....dan nog even nagenieten vanuit ons stamcafe.... en dan in de zetel naar tv kijken zeker

Koter

Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 11:51:38
dadelijk naar de voetbal kijken, als het te fris wordt kijk ik wel vanuit de kantine  ;D....daarna een hapje eten op KRC....dan nog even nagenieten vanuit ons stamcafe.... en dan in de zetel naar tv kijken zeker

En ons hier maar verwaarlozen?  :pan_kloppen:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 23 oktober 2011, 12:10:12
Citaat van: jerryke op 23 oktober 2011, 11:51:38
dadelijk naar de voetbal kijken, als het te fris wordt kijk ik wel vanuit de kantine  ;D....daarna een hapje eten op KRC....dan nog even nagenieten vanuit ons stamcafe.... en dan in de zetel naar tv kijken zeker

En ons hier maar verwaarlozen?  :pan_kloppen:

maar neen, wij zijn toch eindelijk thuisgeraakt een half uurtje geleden  :10_1_20:.....goei wedstrijd gezien, hebben goed en lekker gegeten en de afzakker heeft langer geduurd dan voorzien, dus is hetgoed geweest  :f_ok_20: