Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Kleinkind naar internaat gebracht en voor de rest schept God de dag en wij leven erin. Staat eens niets op het programma.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

nu effe bekomen van een spoed-interventie...

mijn collega is zondag uitgeschoven op de rand van het zwembad en op haar nek gevallen;
ze kreeg terstond een epileptie-aanval en bleek nadien half verlamd;
ondertussen gaat het beter, maar haar voet blijft gevoelloos en ze ligt nog steeds op intensieve.
Een watergezwel in haar hoofd... en eigenlijk heeft ze veel geluk gehad

't zal dus effe duren voor ze terug kan komen en ik kan dus niet anders dan
haar asap-jobs over te nemen. Heel lastige zaak want ieder heeft zijn eigen manier van documenten
opmaken; 'k heb hier dus gezweet en gezwoegd om de zaak vlot te trekken maar 't is gelukt na 2 systeemcrashen.

Nu dus uitblazen en de weg naar huis vragen want 'kweet ni meer waar ik sta  :uhhh:

Mathieu

Dat is dan ook geen goed nieuws.

Ik ga vanavond nog naar de fitniss en dan is de dag om voor mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: catvys op 21 april 2009, 17:09:02
nu effe bekomen van een spoed-interventie...

mijn collega is zondag uitgeschoven op de rand van het zwembad en op haar nek gevallen;
ze kreeg terstond een epileptie-aanval en bleek nadien half verlamd;
ondertussen gaat het beter, maar haar voet blijft gevoelloos en ze ligt nog steeds op intensieve.
Een watergezwel in haar hoofd... en eigenlijk heeft ze veel geluk gehad

't zal dus effe duren voor ze terug kan komen en ik kan dus niet anders dan
haar asap-jobs over te nemen. Heel lastige zaak want ieder heeft zijn eigen manier van documenten
opmaken; 'k heb hier dus gezweet en gezwoegd om de zaak vlot te trekken maar 't is gelukt na 2 systeemcrashen.

Nu dus uitblazen en de weg naar huis vragen want 'kweet ni meer waar ik sta  :uhhh:

oei dat gaat stressen worden voor je...pak toch maar niet te veel hooi op je vork

speed

Tourke met de moto doen richting Waterloo of Mechelen-Antwerpen.

Mathieu

Er staat vandaag niets op het programma, voor eerst sinds ik 5 jaar geleden gepensioneerd ben. Maar de dag is nog jong, voelt wel eens goed aan : er moet (bij manier van spreken) niets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

In Antwerpen geweest met de moto,eerst kilometers file voor de tunnel en zo druk op de ring en die camions die rijden daar voor zot,ik reed 70 aan de werken wat daar mocht en ze kwamen me langs twee kanten voorbij gereden.

Ik zou daar niet alle dagen willen doorkomen,das daar levensgevaarlijk,ik sta niet stom dat daar alle dagen ongevallen zijn met filles tot gevolg.

In terug komen reed ik in tunnel 120 en ik stond precies stil. :b_thumbsdown_20:

barabas

Dat is hier inderdaad dagelijkse kost.

Zeveren over de Lange Wapper is makkelijk, die zeveraars gebruiken duidelijk de ring nooit!

Mathieu

Maar Prof is dat niet schering en inslag in dit apenland. Beslissingen die genomen worden door totaal onkundige, ongeletterde ezels op dat vlak. Maar de mens die dagdageljks de nadelen moet voelen die heeft er niets over te zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

zo is dat mathieu en als je er iets over zegt, luisteren nog niet. 'k Heb de indruk dat ze allemaal wel weten wat er heerst zolang ze niet verkozen zijn maar dat ze nadien van planeet wisselen.

Mathieu

En die planeet heet dan : eigen zakken vullen.


Vandaag een douchestoel brengen naar een nicht van Mia die bijna niet meer kan lopen en nog maar 70 is. Vanmiddag op bezoek bij familie, wel makkelijk we moeten daar niets zeggen alleen maar luisteren. En vanavond terug fitnissen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Juist thuis en ik ga wat in de tuin prutsen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Laten vandaag de dag op ons afkomen, Mia nog steeds hoesten maar het gaat al een pak beter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 25 april 2009, 13:30:58
Laten vandaag de dag op ons afkomen, Mia nog steeds hoesten maar het gaat al een pak beter.

Een sterke grog klaar maken Mathieu.  ;)
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Normaal wordt dat hier kokende melk met daarin de wodka puur ( die van minstens 84 °) Maar de fles is leeg en die breng ik mee als ik volgende week in Lux kom, daar is dat een pak goedkoper dan hier.

ps : Heb ergens gevonden dat je 10 liter sterke drank mag meebrengen, 800 sigaretten, en ik veronderstel dat dit per persoon in de wagen is of niet soms?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.