Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Zoveel mogelijk van de zon genieten, die is voorlopig nog gratis.

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 oktober 2011, 11:37:26
Zoveel mogelijk van de zon genieten, die is voorlopig nog gratis.

Iets wat geld kost daar is ook van te genieten  ??? :denken: :biggrinumbrella1:

Mathieu

Citaat van: jerryke op 15 oktober 2011, 14:25:00
Citaat van: jerryke op 14 oktober 2011, 17:00:09
deze voormiddag een rijstetaart, een appeltaart, een pudding met greumelkes en een appelcake gebakken voor de schoonzoon omdat die jarig is en wij moeten gaan koffie drinken.....straks eens kijken of me iemand hier kan helpen met de foto op de pc te krijgen  ;D








Dikke proficiat aan hem en ik ben er van overtuigd dat er kandidaten genoeg zijn om je te helpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2011, 19:35:22
Citaat van: jerryke op 15 oktober 2011, 14:25:00
Citaat van: jerryke op 14 oktober 2011, 17:00:09
deze voormiddag een rijstetaart, een appeltaart, een pudding met greumelkes en een appelcake gebakken voor de schoonzoon omdat die jarig is en wij moeten gaan koffie drinken.....straks eens kijken of me iemand hier kan helpen met de foto op de pc te krijgen  ;D










Dikke proficiat aan hem en ik ben er van overtuigd dat er kandidaten genoeg zijn om je te helpen.

Taart op een rooster na het bakken is goed maar op een bord is slecht, de warme temperatuur geeft een bijna onzichtbaar schimmeleffect waardoor gevoelige magen wel eens last kunnen hebben.

jerryke

Citaat van: Micmac op 16 oktober 2011, 21:29:25
Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2011, 19:35:22
Citaat van: jerryke op 15 oktober 2011, 14:25:00
Citaat van: jerryke op 14 oktober 2011, 17:00:09
deze voormiddag een rijstetaart, een appeltaart, een pudding met greumelkes en een appelcake gebakken voor de schoonzoon omdat die jarig is en wij moeten gaan koffie drinken.....straks eens kijken of me iemand hier kan helpen met de foto op de pc te krijgen  ;D










Dikke proficiat aan hem en ik ben er van overtuigd dat er kandidaten genoeg zijn om je te helpen.

Taart op een rooster na het bakken is goed maar op een bord is slecht, de warme temperatuur geeft een bijna onzichtbaar schimmeleffect waardoor gevoelige magen wel eens last kunnen hebben.

die waren al volledig afgekoeld, anders komen ze niet op een bord.....de cake en rijstvlaai waren het eerste gebakken toen heb ik 2 ovens appelflappen gebakken en dan zijn er worstenbroodjes gebakken (recept van Kabar) en toen pas die 2 vlaaien (greumelkes met pudding en appelvlaai)

Micmac

Ga direct een stuk van die kruimelvlaai met pudding snijden sé.(greumelkes met pudding)

vyske

werken zeker... en nagenieten van dat mooie frissen en zonnige weekend; echt mijn ding!

Micmac



Mathieu

Mijn madame haar gsm weer op gang gezet. Op familiebezoek geweest en voor de rest van de dag niets uitgericht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ik ben weeral op dieet. Woog 105, nu nog 99, nog negen kilo te gaan. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: janmettepet op 18 oktober 2011, 18:00:39
Ik ben weeral op dieet. Woog 105, nu nog 99, nog negen kilo te gaan. :smil414ae0fb30e96:

Dat kwaaltje ken ik, woog er 90 en nu blijf ik steken op 83, heb al een weegschaal versleten zal een lichtere moeten kopen. :denken:

Mathieu

Helaba Jean avec la clakke is er ook weer eens. Hopelijk alles oké.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Klak, dat probleem heb ik al vele jaren en het gewicht is nog wat meer dan dat van jou, maar hier spelen slechtwerkende klieren een grote rom.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag niets gedaan dan noten gaan rapen bij een onkel gezien deze het in de rug heeft. Twee manden had hij daar liggen. Voor de rest op visite geweest bij een kennis .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.