Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Terug naar de plage om te zien of die groep nieuwe belgische jeugd die daar gisteren nogal wat rotzooi gemaakt hebben den boel zo een beetje opgeruimd hebben. Zoniet stuur ik hun foto's (die ik gisteren genomen heb) naar Bloso en naar de gemeente.

vyske

Goed dat toch iemand het in 't oog houdt!

Beastje

De poets gedaan ,eten staat klaar ,nu beetje op forum piepen.
Beastje

Flurk

Citaat van: catvys op 28 september 2011, 13:09:46
Goed dat toch iemand het in 't oog houdt!
Of ik was te laat zodat de reinigingsdienst al gepasseerd was of ze hebben alles opgekuist, maar dat laatste zou me heel sterk verwonderen.

jerryke

deze voormiddag naar begrafenis geweest....deze namiddag met de kleindochter naar het ziekenhuis geweest, nadat er iemand van achter op hare auto was gereden...deze avond mijne pc terug voorzien van al wat nodig is...en nu zit ik er weer op bezig  ;D

Koter

Deze morgen thuis gekomen van een reisje naar Rhodos en de zon alvast vooruit naar hier gestuurd.  :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Beastje

Naar de kapster,en daarna naar een Barbecue Feestje.
Beastje

jerryke

zo alle visite is weg.....nu even computeren  ;D

Flurk

Naar de kine voor de rug en daarna naar Leuven op controle. Dus een hele schonen namiddag naar de Filistijnen. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 30 september 2011, 13:17:54
Naar de kine voor de rug en daarna naar Leuven op controle. Dus een hele schonen namiddag naar de Filistijnen. :smil414ae0fb30e96:

oeioei ook al rugproblemen

Flurk

Citaat van: jerryke op 30 september 2011, 14:31:32
Citaat van: Flurk op 30 september 2011, 13:17:54
Naar de kine voor de rug en daarna naar Leuven op controle. Dus een hele schonen namiddag naar de Filistijnen. :smil414ae0fb30e96:

oeioei ook al rugproblemen
Een kadoke dat ik gratis meegekregen heb met de Medrol die ik al bijna een jaar heb moeten slikken. Maar het is aan het beteren hoor.

gonzo the great

Medrol? Da ken ik ook heb last in bijna al mijn gewrichten
Vooruit naar den Duvel

Mathieu

Een van mijn vrienden hier moet dat nemen voor een aangeboren longziekte ( zijn vader en grootvader zijn aan dezelfde ziekte overleden op tamelijk hoge leeftijd) Maar weinig goeds te vertellen van deze medicatie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Is goed tegen ontstekingen maar haalt alle calcium uit uw botten. Dus calciumtabletten of poederkes (vit D)nemen.

Mathieu

Genieten van het rustige warme weer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.