Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: catvys op 23 september 2011, 11:23:42
het is een volvo V40 break... geloof me, dat is ook een veel te ingewikkelde auto
en er zit dan nog een heel zwaar alarm in, waar ik een hekel aan heb, maar ze kunnen
dat niet afkoppelen zonder heel de elektriciteit van de auto te moeten aanpakken..
kostelijke zaak!
't Zal afwegen worden of de kosten nog zinvol zijn of het een nieuwe kleine occasie wordt.

Heb dat ook al eens bekeken, in een Citroën Belingo gaat 4 keer meer dan in mijne auto van 5 meter lang, eigenlijk heeft zo'n break weinig laadruimte als je het vergelijkt met een Belingo of Partner van Peugeot, om mijn twee fietsen te laden moet ik een speciale fietsdrager monteren en met zo'n bestelauto laad men er vier of vijf met vijf man in de auto en zo'n auto kost maar een vierde van de mijne.

Mathieu

Dat is keuze hé Micmac. Ik rij op dit moment met de H1 van Hyundai. Ligt een 2500 cc motor is en 150 kw. Is ingesxchreven als lichte vracht en heeft toch plaats voor 5 volwassenen en een kind, en een grote laadbak. In D heb ik er al 155 km per uur mee gereden, wat heel ongewoon is heden ten dage voor mij ( vroeger was dat wat anders, maar werd ik daarvoor betaald.....) En het verbruik is heel schappelijk 7 liter. ( nog na gezien toen ik verleden vrijdag terugkeerde van de kust, tegen een matige snelheid van 110 km per uur) grote nadeel : natte ondergrond ( weide bv) met een paardenremork er achter geraak je niet makkelijk weg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag worden er opruimwerken uitgevoerd : voortent van caravan wordt afgebroken, afgewassen en opgeborgen tot volgend seizoen. Schoonbroer was tervreden dat we mee gingen, dan gaat misschien ook nog zijn caravan naar een andere camping ( is ingebroken dit jaar)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Niets origineels, gewoon een dikke wandeling maken met tussenstopkes natuurlijk. :hi_smiley:

kabar


jerryke

op dit moment zit ik naar de voetbal aan het kijken waar mijn man aan het fluiten is, ondertussen luister ik naar radio 2 naar de Prehistorie met de laptop op de schoot  ;D ....deze namiddag naar een babyborrel en dan vanavond heb ik weer wat tijd om te computeren

Micmac

Gaan ontbijten in alle vroegte dan naar Heist op den Berg .
Blauwe regenplant gaan bijhalen en nog zowat kleine rommelplanten, groenten en een paar detailboeken over mechanische fijne constructieberekeningen en wat gaan eten en een paar terrasjes en de zondag is ook al bijna verleden tijd.
Nu moet ik de Formule een nog eens rustig gaan bekijken op eventuele stomme flaters zoals in de kwalifikaties gisteren.

vyske

EHBO-cursus, 2e dag, heel interessant   :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: catvys op 26 september 2011, 10:50:14
EHBO-cursus, 2e dag, heel interessant   :a_thumbsup_20:
Mag ik slachtoffer zijn?????????????????? :4_1_72:

vyske


Mathieu

Catje, hij wil weer profiteren natuurlijk, wil door jou behandeld worden  :lachrol: :lachrol:

Wij hebben de rustdag van gisteren vandaag gehouden. Morgen nog eens een rustdag en dan woensdag een koppel naar Lombardsyde brengen. ' s Avonds terug naar huis en ze gaan terug halen volgende week woensdag. Maar dan profiteren we er van op bij kennissen op bezoek te gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Sebiet lampen gaan kopen want 't wordt echt wel duister bij ons thuis  ::)
en dan briefing rond onze wensenkaart 2012... ze zijn wel op tijd dit jaar  :Doh3:

Micmac

Eens rustig gaan winkelen en de helft vergeten zodoende dat ik morgen nog eens kan gaan.

Mathieu

Vandaag gaan we terug naar zee voor één dag. Mijn zus heeft me uitgenodigd en die gaan we opzoeken aan zee. Vertrekken omstreeks 08.00 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Nog een dagje thuiswerken en morgen ben ik echt in verlof tot maandag;
met dit mooi weer, was het de moment om nog enkele dagen te nemen.
Zaterdag ga ik ook naar zee thieu, met een vriend, mijn vader opzoeken;
veel uitgesteld maar dan eindelijk toch... 't is ginder wel kouder dan hier naar 't schijnt.