Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vyske

de regels en wetten zijn er precies alleen voor de belgen; de rest doet hier gewoon zijn goesting  >:(

kabar

Ze zijn aan mijn dak bezig!!!!

Flurk

Citaat van: kabar op 19 september 2011, 13:34:38
Ze zijn aan mijn dak bezig!!!!
Dus ge weet nu wanneer ze begonnen zijn, uitkijken wanneer ze gaan gedaan hebben. ;D

Micmac

Citaat van: kabar op 19 september 2011, 13:34:38
Ze zijn aan mijn dak bezig!!!!

Goe begonnen is half gewonnen. :biggrinumbrella1:

vyske

ale, dat dak gaat nog in orde komen... voor pasen  :biggrinbounce:

Micmac

De Real was goed doch de Woonboulevard in Heerlen huisvest heel wat winkels en zonder recupel is het zoal goedkoper.

vyske

Ben thuis aan 't werk; ze komen sebiet m'n auto ophalen met de takelwagen;
het mankement is niet de batterij maar iets anders... ik hou mijn hart al vast  :-\

jerryke

vanmorgen de schoonzoon al naar het ziekenhuis gebracht, die werd om 8 u al geopereerd aan zijn elleboog.....TV en de andere rest al goed afgedekt, hopelijk vangen ze niet te veel stof....seffens aan de achtergordijnen voor de kleindochter beginnen, die kreeg het in haar krullen om nieuwe achtergordijnen te gaan hangen...wel daar mag ik nu gaan aan beginnen  :Doh3: ....ik heb precies niets te doen  ;D

Koter

Vanmiddag vertrekken naar Rhodos.  :10_1_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

Citaat van: Koter op 21 september 2011, 12:20:30
Vanmiddag vertrekken naar Rhodos.  :10_1_20:

Een hele fijne vakantie toegewenst Koter!

Flurk


Flurk

Citaat van: catvys op 21 september 2011, 11:57:40
Ben thuis aan 't werk; ze komen sebiet m'n auto ophalen met de takelwagen;
het mankement is niet de batterij maar iets anders... ik hou mijn hart al vast  :-\

Hou liever uw portemonee al vast Catvyske :oops:

Micmac


Micmac

Citaat van: catvys op 21 september 2011, 11:57:40
Ben thuis aan 't werk; ze komen sebiet m'n auto ophalen met de takelwagen;
het mankement is niet de batterij maar iets anders... ik hou mijn hart al vast  :-\


Dan zal het de starter zijn, maar ophalen om een starter te vervangen is ook ver gezocht, of het moet een Audi zijn omdat je dan de halve auto moet afbreken alvorens je bij de starter bent.

vyske

het is een volvo V40 break... geloof me, dat is ook een veel te ingewikkelde auto
en er zit dan nog een heel zwaar alarm in, waar ik een hekel aan heb, maar ze kunnen
dat niet afkoppelen zonder heel de elektriciteit van de auto te moeten aanpakken..
kostelijke zaak!
't Zal afwegen worden of de kosten nog zinvol zijn of het een nieuwe kleine occasie wordt.