Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: speed op  7 september 2011, 12:35:46
Eerst mosselen halen voor avond eten en namidag paar reeksen gaan Clayschieten in Noorderwijk.

die heb ik ook vanavond  ;D ;D ;D

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: Mathieu op  7 september 2011, 16:04:11
Helemaal niets.

awel, ge kunt dan misschien kabar zijn dak gaan leggen
want als je op die stielmannen moet wachten  ::)

kabar

Hij heeft vandaag ook niet omgezien.

Micmac

Citaat van: Micmac op  6 september 2011, 21:50:33
Citaat van: kabar op  6 september 2011, 13:36:26
De dakwerker (die gisteren moest komen), was niet door zijn werk geraakt. Deze namiddag komt hij de stelling zetten en morgen begint hij eraan.

Alle problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen  :lachrol:.

Alle problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen  :lachrol: :lachrol:

vyske

dakwerkers hebben meestal zoveel werk dat ze zich kunnen permitteren van mensen te laten wachten  :pan_kloppen: :-\

Mathieu

Seffens onze boel pakken en naar Hasselt rijden, bij mijn zus. Daar dan, kweekperen gaan plukken. deze dingen zijn niet te eten , maar super lekker om er gelei van te maken. Naar het schijnt staat er nog een emmer vers geplukte pruimen, en als we de combinatie van de twee nemen hebben we weer voorraad om de winter door te komen. ( lekker zelf gemaakt met onbesproeid fruit)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op  7 september 2011, 20:01:32
Citaat van: Micmac op  6 september 2011, 21:50:33
Citaat van: kabar op  6 september 2011, 13:36:26
De dakwerker (die gisteren moest komen), was niet door zijn werk geraakt. Deze namiddag komt hij de stelling zetten en morgen begint hij eraan.

Alle problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen  :lachrol:.

Alle problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen  :lachrol: :lachrol:
Nu denk ik ook positief hoor MicMac maar of met wachten alleen je dak gerepareerd geraakt ????????????????? :denken:

Micmac

Ik bedoel maar dat alles niet op een dag in orde komt, bezie de dingen rustig.

Mathieu

En als dan dan ook nog eens een goede vakman is zal hij wel werkt genoeg hebben en dan is een beetje geduld aan te bevelen en een goede zaak. :a_thumbsup_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

De dakwerker is hier. Is zijn stelling aan 't opzetten. Maandag begint hij eraan.

Mathieu

Heb er al een fetstocht van 30 km op zitten en voor de rest van de dag zien we wel weer.

ps : Kabar dan komt er toch nog vaart in.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ge ziet he kabar, niet te rap uit je dak vliegen  ;D

Mathieu

11 september 2011, 02:44:40 #1933 Laatste wijziging: 11 september 2011, 23:15:17 door Mathieu
Vandaag is het zondag en dan laten wij zoals elke zondag alles gewoon op ons afkomen. Ik zou zeggen we gaan een fietstocht maken, maar met de vooruitzichten is dat blijkbaar geen goed idee en dus wordt het pc en kastje kijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

effekes computeren voor dat de wedstrijd begint waar de man moet fluiten, dan wedstrijd gaan bekijken......deze middag na de wedstrijd gaan eten op KRC Genk (Themacafe)....deze namiddag dan als het weer het nog toelaat nog effe een terrasje meepikken (anders moeten we binnen zitten) en vanavond achter de buis wat TV kijken ;D