Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Vandaag een rustig aan dag. Wat o,kruid wieden in de oprit en voor de woning en voor de rest wachten tot vanavond om terug te gaan fitnessen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

eerst met de man naar het ziekenhuis geweest omdat die foto's moest laten nemen voor astbest (dat is nog van zijn werkgever voor hij op pensioen ging)...dan naar het gemeentehuis gegaan voor een nieuwe paspoort....thuis gekomen alles klaargemaakt voor straks te BBQen en dan alles gepoest wat nog moest, nu even rusten en dan deze namiddag krijg ik nog visite.

kabar

Ik ga deze namiddag voor de eerste keer mijn nieuw gezaaide gazon afrijden. Het gras staat een tiental centimeters hoog.

vyske

Mijn vakantie is begonnen, bye bye werk. Nu eerst wat wasmachines insteken en dan het tweede dakraamgordijn
monteren in de zolderkamer van m'n dochter. Dat wordt zweten!
En op de bus net een wespensteek in m'n nek gehad, verdoeme toch grrr

Mathieu

Citaat van: kabar op  4 augustus 2011, 14:21:03
Ik ga deze namiddag voor de eerste keer mijn nieuw gezaaide gazon afrijden. Het gras staat een tiental centimeters hoog.

Mag je normaal de eerste zes weken niet aankomen met een machine.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: catvys op  4 augustus 2011, 15:36:39
Mijn vakantie is begonnen, bye bye werk. Nu eerst wat wasmachines insteken en dan het tweede dakraamgordijn
monteren in de zolderkamer van m'n dochter. Dat wordt zweten!
En op de bus net een wespensteek in m'n nek gehad, verdoeme toch grrr

Hopelijk niet teveel last van die steek.

Vandaag maar bitter weinig gedaa, veel te warm buiten. Straks wel naar de fitnes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb het gras afgereden en begonnen met de struiken te snoeien. Ben moeten stoppen. Het was te warm voor mijn tikker.

Micmac

Den hele dag rondgereden, dan moet je niet werken, handig hé.

Mathieu

Weet niet wat de dag gaat brngen, hopelijk van alles maar niets waar je moe van wordt. En vanavond om 18.30 uur moet ik terug op de fitnes zijn om mijn driemaandelijkse testen af te leggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

seffens naar de markt in Maastricht, en dan een goed stukje vis meeebrengen  ;D

Micmac


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Seffens naar de markt en dan bij schoonbroer koffie drinken. Voor de rest de dag op ons af laten komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Koter op  6 augustus 2011, 10:27:10
Citaat van: Micmac op  6 augustus 2011, 01:44:10
Feesten, BBQ en feesten.

Neem maar een paraplu mee.

Een tent van 20 meter had de paraplu vervangen.

Mathieu

Voormiddag even naar Duitsland gereden om enkele zaken te halen. Nadien het nodige meel gehaald te hebben was mijn madame ook weer tevreden en kon ze weerom bakken. Vanmiddag de wagen uit gestofzuigd om morgen een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen. En dan straks weer naar de fitnes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.