Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

11 juli 2011, 01:21:29 #1770 Laatste wijziging: 11 juli 2011, 11:28:11 door Mathieu
Een ticket zoeken voor Zwitserland voor een vriend, ze verkopen die hopelijk nog steeds in de Auto 5 in Maasmechelen. Dan gaan zien welke kiezel de dochter van mijn oudste broer nodig heeft om op te vullen. gezien het bouwverlof, proberen of ze het nog laden op de aanhangwagen. Anders wordt het zelf schuppen en dan nog eens zelf afladen ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Koter op 10 juli 2011, 22:39:12
Morgen lossen in Gent, in Holland, Moerdijk gaan laden eerste categorie en lossen tegen Marseille.
Terug laden tweede categorie in Grenoble en af komen met begeleiding.
Vermits donderdag 14 juli een feestdag is in Frankrijk sta ik daar 4 dagen vast en zal pas volgende week woensdag thuis zijn.

amai, zo 4 dagen niks doen  ;D ....kom behouden terug

Micmac

Citaat van: Mathieu op 11 juli 2011, 01:21:29
Een ticket zoeken voor Zwitserland voor een vriend, ze verkopen die hopelijk nog steeds in de Auto 5 in Maasmechelen. Dan gaan zien welke kiezel de dochter van mijn oudste broer nodig heeft om op te vullen. gezien het bouwverlof, proberen of ze het nog laden op de aanhangwagen. Anders wordt het zelf schuppen en dan nog eens zelf afladen ook.

Koop hij dat tiket niet beter aan de Zwitserse grens ?.

Micmac

Citaat van: jerryke op 11 juli 2011, 01:24:19
Citaat van: Koter op 10 juli 2011, 22:39:12
Morgen lossen in Gent, in Holland, Moerdijk gaan laden eerste categorie en lossen tegen Marseille.
Terug laden tweede categorie in Grenoble en af komen met begeleiding.
Vermits donderdag 14 juli een feestdag is in Frankrijk sta ik daar 4 dagen vast en zal pas volgende week woensdag thuis zijn.

amai, zo 4 dagen niks doen  ;D ....kom behouden terug

Eigenlijk is vier dagen om te mediteren weinig maar als hij de stilte kan opzoeken is het toch te doen.

vyske

koter mediteren  :o  :4_1_72:
naar de monokini's kijken ja  :lachrol:

vyske

en ja, ik ben vroeg op post... de volgende 4 weken, werkt m'n dochter hier als vakantiejob'er
bij de onderhoudsploeg en die beginnen om 6u. Deze morgen dus om 4u30 uit ons bed, aaarrrggh,
dat deed zeer  :b7DSPR5L:. Ik ga haar assisteren in haar lijden met het vroeg opstaan...
'k hoop dat ik het kan volhouden! Maar om 12u hebben we dan wel gedaan en kunnen we thuis een siesta gaan doen.

jerryke

Citaat van: catvys op 12 juli 2011, 08:49:41
koter mediteren  :o  :4_1_72:
naar de monokini's kijken ja  :lachrol:

monokini's  :o ....neen zonderkini's bedoel je zeker  ;D

en gelijk heeft hij

Micmac

Citaat van: catvys op 12 juli 2011, 08:53:43
en ja, ik ben vroeg op post... de volgende 4 weken, werkt m'n dochter hier als vakantiejob'er
bij de onderhoudsploeg en die beginnen om 6u. Deze morgen dus om 4u30 uit ons bed, aaarrrggh,
dat deed zeer  :b7DSPR5L:. Ik ga haar assisteren in haar lijden met het vroeg opstaan...
'k hoop dat ik het kan volhouden! Maar om 12u hebben we dan wel gedaan en kunnen we thuis een siesta gaan doen.


Het vervolg gaat zijn ; Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe enzv

jerryke

Citaat van: Micmac op 13 juli 2011, 23:43:06
Citaat van: catvys op 12 juli 2011, 08:53:43
en ja, ik ben vroeg op post... de volgende 4 weken, werkt m'n dochter hier als vakantiejob'er
bij de onderhoudsploeg en die beginnen om 6u. Deze morgen dus om 4u30 uit ons bed, aaarrrggh,
dat deed zeer  :b7DSPR5L:. Ik ga haar assisteren in haar lijden met het vroeg opstaan...
'k hoop dat ik het kan volhouden! Maar om 12u hebben we dan wel gedaan en kunnen we thuis een siesta gaan doen.


Het vervolg gaat zijn ; Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe , Moe, moe, moe enzv

ja daar ben ik ook bang voor

vyske

Ik ben gisteren om 21u gaan slapen en voordien lag ik al in de zetel te slapen...
nu voel ik me wel stukker beter en frisser... ik zal het zo even moeten doen,
dan haal ik de eindstreek begin augustus wel en nadien uitrusten in Toscanië!

Mathieu

Citaat van: Micmac op 11 juli 2011, 23:22:02
Citaat van: Mathieu op 11 juli 2011, 01:21:29
Een ticket zoeken voor Zwitserland voor een vriend, ze verkopen die hopelijk nog steeds in de Auto 5 in Maasmechelen. Dan gaan zien welke kiezel de dochter van mijn oudste broer nodig heeft om op te vullen. gezien het bouwverlof, proberen of ze het nog laden op de aanhangwagen. Anders wordt het zelf schuppen en dan nog eens zelf afladen ook.

Koop hij dat tiket niet beter aan de Zwitserse grens ?.

Neen Micmac, hier in auto 5 35.50 € en heb me laten wijs maken 45€ aan de grens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 12 juli 2011, 11:23:11
Citaat van: catvys op 12 juli 2011, 08:49:41
koter mediteren  :o  :4_1_72:
naar de monokini's kijken ja  :lachrol:

monokini's  :o ....neen zonderkini's bedoel je zeker  ;D

en gelijk heeft hij


Wat een slecht gedacht hebben jullie toch van die arme sukkel die daar vier dagen moet blijven staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En ik heb een verplichte rust ingelast voor de rest van de week. Ben wel benieuwd of ik dat kan waar maken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 juli 2011, 12:58:36
Citaat van: Micmac op 11 juli 2011, 23:22:02
Citaat van: Mathieu op 11 juli 2011, 01:21:29
Een ticket zoeken voor Zwitserland voor een vriend, ze verkopen die hopelijk nog steeds in de Auto 5 in Maasmechelen. Dan gaan zien welke kiezel de dochter van mijn oudste broer nodig heeft om op te vullen. gezien het bouwverlof, proberen of ze het nog laden op de aanhangwagen. Anders wordt het zelf schuppen en dan nog eens zelf afladen ook.

Koop hij dat tiket niet beter aan de Zwitserse grens ?.

Neen Micmac, hier in auto 5 35.50 € en heb me laten wijs maken 45€ aan de grens.

Volgens Touring.
Snelwegenvignet in Zwitserland: overdreven dure wisselkoersen
Tegelijk vestigt Touring de aandacht van de vakantiegangers die naar Zwitserland trekken of erdoor rijden, voor de gevolgen van de wisselkoers: "Wie geen Zwitsers geld bij heeft, moet immers 30 euro betalen (= 45 CHF omgerekend aan de wisselkoers die de douane hanteert) en krijgt daarop 5 CHF terug, want de Zwitserse douane rekent aan een wisselkoers van 1,50 CHF voor 1 euro.
Met dit Zwitserse kleingeld kan men buiten Zwitserland veelal niet veel aanvangen. Met andere woorden, men verliest ongeveer 2,85 euro.
Touring raadt de vakantiegangers aan om Zwitsers geld te voorzien (een veelvoud van 40) of om te betalen met een kredietkaart.
Op voorhand alle problemen vermijden door het wegenvignet hier te lande aan te kopen bij Touring is wellicht nog de simpelste oplossing. 

De verenigde mobiliteitsorganisaties stellen dat al deze praktijken het toerisme in deze landen niet ten goed komt en dat ze dus beter in hun eigen economisch belang een en ander bijstellen.
We ijveren inderdaad voor investeringen in een veilige weginfrastructuur, maar ook voor een rechtvaardige behandeling van de automobilist/toerist die hiertoe sowieso al veel belastingen bijdraagt, besluit Touring

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 juli 2011, 13:02:26
En ik heb een verplichte rust ingelast voor de rest van de week. Ben wel benieuwd of ik dat kan waar maken.

Was hier al een boek aan het lezen " Rust in je Hoofd", een boekje dat zeer plezant leest kwestie van rusten.